Photo by Markus Winkler on Unsplash
Photo by Markus Winkler on Unsplash

5 στρατηγικές προσέλκυσης Κινέζων τουριστών

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Κινέζοι τουρίστες είναι το… αγαπημένο target group ολοένα και περισσότερων τουριστικών οργανισμών και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο. Κι αυτό γιατί ταξιδεύουν πολύ και ξοδεύουν πολλά. Επίσης, οι προοπτικές τους είναι ακόμα μεγαλύτερες!

Έτσι, οι ευρωπαϊκές αλλά και αμερικανικές εταιρείες ανέλυσαν τις στρατηγικές που θα αποκαλύψουν τις πλήρεις προοπτικές της Κίνας και ίσως, σύντομα η πλειοψηφία των παγκόσμιων τουριστών να είναι οι Κινέζοι.
Αυτές είναι οι 5 κορυφαίες στρατηγικές προσέλκυσης Κινέζων τουριστών:

1. Κινεζική προσέγγιση

Κατά την επικοινωνία με πιθανούς Κινέζους ταξιδιώτες μέσω των social media ή μέσω δημιουργίας περιεχομένου για κοινοποίηση κατά τα πρότυπα των Weibo, WeChat κ.λπ., είναι απαραίτητο να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο χαρακτήρα των μηνυμάτων που αποστέλλονται. Δεν αρκεί μόνο μια απλή μετάφραση ενός κειμένου που απευθυνόταν αρχικά σε άλλες ομάδες καταναλωτών. Η επεξεργασία του περιχομένου με βάση τις πολιτισμικές διαφορές είναι ο ιδανικός τρόπος προσέγγισης των Κινέζων καταναλωτών.
Οι ποιοτικές μεταφράσεις αποτελούν αναγκαιότητα. Η ανάθεση της δημιουργίας περιεχομένου σε έναν υπεύθυνο που τα κινέζικα είναι η μητρική του γλώσσα θα διευκόλυνε κατά πολύ αυτή τη διαδικασία. Πέραν τούτου, θα πρέπει να λαμβάνεται υπ’ όψιν, ότι το ύφος του marketing ποικίλει ανάλογα με τις χώρες και τις ηπείρους. Οι Κινεζικές επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει στρατηγικές marketing που περιλαμβάνουν εικόνες, χαριτωμένα κινούμενα σχέδια, αστεία κόμικς, emoticons κ.λπ. Αυτή η προσέγγιση που θα μπορούσε να θεωρηθεί έως και αντιεπαγγελματική στην Ευρώπη, είναι, στην πραγματικότητα, απλώς ένας διαφορετικός τρόπος μετάδοσης των πληροφοριών και του περιεχομένου.

2. Διαρκής ενημέρωση και καταλληλότητα

Το περιβάλλον των social media στην Κίνα εξελίσσεται ραγδαία, και γι’ αυτό είναι σημαντική η διαρκής ενημέρωση και ο προσδιορισμός της κατάλληλης πλατφόρμας. Μέχρι στιγμής τα δυο βασικά κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το Sina Weibo και το WeChat. Ωστόσο, οι εποχές αλλάζουν, οπότε είναι απαραίτητο να παρακολουθούνται οι τελευταίες τάσεις στην Κίνα.
Για παράδειγμα, το Renren είχε τυποποιηθεί ως το “κινέζικο Facebook”, αλλά, σε αντίθεση με το Facebook στη Δύση, το Renren δεν είχε μια σταθερή και μακροχρόνια δημοτικότητα. Αυτό, μεταξύ άλλων παραδειγμάτων, σε συνδυασμό με τη μεγάλη ποικιλία μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Κίνα, δείχνει πώς το πεδίο εξελίσσεται στην Άπω Ανατολή, γεγονός που δεν πρέπει να υποτιμάται.

3. Οπτικοποίηση περιεχομένου

Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις και στην περίπτωση των Κινέζων ταξιδιωτών και καταναλωτών αυτό επαληθεύεται πλήρως. Η αλήθεια είναι ότι μάλλον δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από την προσθήκη μιας φωτογραφίας για την ποιοτική βελτίωση του περιεχομένου.
Η οπτικοποίηση περιεχομένου είναι αυτή που θα κάνει τους Κινέζους χρήστες να “εύχονται να ήταν εκεί»! Αυτό ισχύει για τις φωτογραφίες γενικά -από τα πιο εντυπωσιακά τοπία ως τις πλέον μινιμαλιστικές απεικονίσεις. Παρ’ όλα αυτά, είναι απαραίτητο τα πράγματα να διευκολύνονται και να μην γίνεται… υπερφόρτωση των πελατών με πάρα πολλές εικόνες. Η υπερβολή στις φωτογραφίες μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.

4. Πρόσκληση διασημοτήτων

Οι Κινέζοι ταξιδιώτες, ανεξαρτήτως ηλικίας, τρελλαίνονται για διάσημους ηθοποιούς και τραγουδιστές και απολαμβάνουν κάθε είδους αλληλεπίδραση μαζί τους μέσω των social media. Γι’ αυτό και η πρόσκληση σε μια διασημότητα για να λάβει μέρος σε μια διαφημιστική εκστρατεία, μπορεί να αποτελέσει άσσο στο μανίκι.
Προφανώς, κάτι τέτοιο είναι δύσκολο σε ορισμένες χώρες, καθώς δεν είναι όλες οι διασημότητες παγκοσμίως γνωστές. Εναλλακτικά, μπορούν να προσκληθούν διάσημοι Κινέζοι εν είδει πρεσβευτών σε μια διαφημιστική καμπάνια. Πρόκειται για μια σχεδόν εγγυημένη κίνηση επιτυχίας. Οι διασημότητες μπορούν να διαφημίσουν έναν προορισμό ή μια εταιρεία, φέρνοντας περισσότερη θέαση και πιθανούς νέους πελάτες ανάμεσα στους followers σε μια τεράστια γκάμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

5. Γαστριμαργική εμπειρία

Φωτογραφίστε τα φαγητά σας! Στις μέρες μας υπάρχει μια γενική εμμονή να φωτογραφίζει κανείς τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των φαγητών. Υποτίθεται ότι η τάση αυτή ξεκίνησε στην Κίνα και άλλες ασιατικές χώρες.

Στην πραγματικότητα, στην Κίνα υπάρχουν πολλοί καλοφαγάδες που τρώνε, φωτογραφίζουν ό,τι τρώνε και το μοιράζονται με τους φίλους τους στα social media.
Στερεοτυπικά οι Κινέζοι ταξιδιώτες επισκέπτονται πάντα κινέζικα εστιατόρια, ακόμη και όταν βρίσκονται στο εξωτερικό, αλλά, τώρα τελευταία, οι Κινέζοι επισκέπτες φαίνεται να είναι όλο και πιο πρόθυμοι να δοκιμάσουν κάτι άλλο. Γι’ αυτό και η προβολή καλής ποιότητας φωτογραφιών με παραδοσιακά και ειδικά πιάτα είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσει κανείς την προσοχή των μελλοντικών Κινέζων πελατών του.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *