KSD_COPYRIGHT
money tourism copyright photo

6 βήματα στρατηγικής μάρκετινγκ για να «κατακτήσετε» τον ρωσικό τουρισμό

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έχετε αποφασίσει να προωθήσετε τον ταξιδιωτικό σας προορισμό στη ρωσική αγορά, αλλά δεν είστε σίγουροι ποιες είναι οι σωστές στραγικές προώθσης;

russia
Ο κ. Γ. Μπουρμπούλης

Σύμφωνα με τον όμιλο RMAA,που είναι κορυφαίος και ανεξάρτητος διαφημιστικός οργανισμός με πραγματική εικόνα της Ρωσικής Αγοράς μπορείτε να δείτε 6 βήματα, που θα σας βοηθήσουν να  διαμορφώσετε τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ.

Επισημαίνεται, ακόμη, πως από την έρευνα προκύπτει, ότι η Έλλαδα βρίσκεται στην 10η θέση με τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τον ρωσικό εξερχόμενο τουρισμό, ενώ η Τουρκία απολαμβάνει την πρώτη θέση.

Βήμα 1. Σε ποιον απευθύνεστε;

Στην Ρωσία ζουν σχεδόν 147 εκατομμύρια άνθρωποι. Ωστόσο, είναι απίθανο ότι όλοι τους ανήκουν στο ακροατήριό σας. Ο ορισμός του κοινού-στόχου θα σας επηρεάσει την επιλογή των καναλιών προώθησης στη ρωσική αγορά.

Όταν ο στόχος σας είναι να προσελκύσετε νέους τουρίστες ηλικίας 25-35 ετών, πρέπει να πάτε στο Διαδίκτυο – όπου το 95% του ακροατηρίου στη Ρωσία, κάνει χρήση. Αυτό σημαίνει ότι, όταν ξεκινήσετε μια τεράστια online εκστρατεία, θα καταφέρετε να καταλάβετε σχεδόν όλο το κοινό-στόχο σας.

Εάν το κοινό σας είναι ηλικίας 35-55 ετών, προτείνεται η προσθήκη τηλεοπτικών διαφημίσεων στην online καμπάνια.

rmΠροκειμένου να καλυφθεί  ένα πιο ώριμο ακροατήριο ηλικίας 55+, θα πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή στην τηλεόραση. Το διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο ως ένα επιπλέον κανάλι.

Βήμα 2.Oρίστε τους ανταγωνιστές σας στην αγορά

Το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ προορισμού για να καταγράψετε τους ανταγωνιστές σας στην αγορά (τους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς) και να προσδιορίσετε τη δυναμική της.

russia rmaaΣύμφωνα με τη ρωσική υπηρεσία κρατικών στατιστικών, το 2018 ο δημοφιλέστερος ταξιδιωτικός προορισμός μεταξύ των Ρώσων εξακολουθεί να είναι η Τουρκία, χάρη στις σχετικά προσιτές τιμές για εισιτήρια και ξενοδοχεία, καθώς και το σύστημα “all inclusive” που αγαπούσαν πολύ οι Ρώσοι.

Βήμα 3.Τι θέλετε να πάρετε;

Το επόμενο βήμα είναι να καθορίσετε τον κύριο στόχο της στρατηγικής μάρκετινγκ (μπορεί να υπάρχουν περισσότεροι από ένα). Οι στόχοι μπορούν να είναι:

η προσέλκυση ενός νέου τμήματος τουριστών στην περιοχή (στην περίπτωσή μας, τουρίστες από τη Ρωσία) ·
αύξηση της ροής των Ρώσων
η βελτίωση του εισοδήματος των τουριστών που διαμένουν στην περιοχή κλπ.

Βήμα 4. Γιατί οι Τουρίστες πρέπει να έρθουν στη χώρα σας;

Το επόμενο βήμα που δεν έχει μικρή σημασία κατά τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής προώθησης είναι η τοποθέτηση της μάρκας στην αγορά. Η χώρα σας είναι η επωνυμία σας και, όταν την προωθείτε, πρέπει να προσδιορίσετε το βασικό μήνυμα που θέλετε να στέλνετε στο κοινό σας.

Παραλίες, αρχιτεκτονική, μουσεία, ψώνια ή κάτι άλλο – τι προσελκύει τουρίστες στην περιοχή σας; Αυτό το μήνυμα θα χρησιμεύσει ως βάση για τη στρατηγική περιεχομένου και την προώθηση διαφημίσεων του ταξιδιωτικού προορισμού σας.

Βήμα 5. Κάντε έναν χάρτη ταξιδιού στον πελάτη

Για κάθε συγκεκριμένο ταξιδιωτικό προορισμό, η επιλογή των καναλιών προώθησης θα είναι διαφορετική, ανάλογα με το κοινό-στόχο και τη συμπεριφορά του. Επιπλέον, σε κάθε στάδιο λήψης αποφάσεων για τους τουρίστες θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα ή άλλο κανάλι αλληλεπίδρασης.

Βήμα 6. Προσελκύσετε τους Ρώσους τουρίστες

Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα του προορισμού του ταξιδιού σας για έναν Ρώσο τουρίστα.
Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας δεν θα αγγίξει το σχεδιασμό της – η ευρωπαϊκή σχεδίαση είναι αρκετά συνηθισμένη για τους Ρώσους χρήστες. Ωστόσο, συνίσταται να εντοπίσετε τον ιστότοπό σας ή να μεταφράσετε το περιεχόμενο και το μενού στα ρωσικά, σε απλό επίπεδο.

Για το σκοπό αυτό, είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε γνώστες της ρωσικής σε επίπεδο μητρικής γλώσσας, ώστε να μεταφράζουν όχι μόνο τα κείμενα που είναι ήδη διαθέσιμα στον ιστότοπό σας, αλλά και να κάνουν τον ιστότοπό σας να επικοινωνήσει με τους χρήστες στα ρώσικα.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *