Η καρδιά της Ξενοδοχίας και της Μαζικής Εστίασης χτυπά δυνατά στη HORECA!

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δεκάδες χιλιάδες επαγγελματίες κατακλύζουν την έκθεση HORECA, η οποία ολοκληρώνει σήμερα την 11η εξαιρετικά επιτυχημένη διοργάνωσή της.
Χθες Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου, περισσότεροι από 40.000 επισκέπτες επισκέφθηκαν το Μetropolitan Expo, πλημμυρίζοντας κάθε ένα από τα 4 halls του εκθεσιακού κέντρου.
Στα αξιοσημείωτα της έκθεσης η πολύ μεγάλη αύξηση των επιλεγμένων επισκεπτών με προσκλήσεις bar codes και η αντίστοιχη υποχώρηση των έντυπων ανώνυμων προσκλήσεων.
Χαρακτηριστικά και σύμφωνα με τα επίσημα στοχεία της έκθεσης η αύξηση των προσκλήσεων bar codes ανέρχεται στο 35 με 40% και η μείωση των έντυπων προσκλήσεων στο 40%.
DAY ONE photo 1  Πέρα από το να δουν από κοντά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των 550 εκθετών της 11ης HORECA, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και σήμερα τις παράλληλες εκδηλώσεις, που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον όλων. Κοινή διαπίστωση της πλειονότητας των εκθετών ήταν το γεγονός ότι φέτος υπάρχει εντυπωσιακή μείωση του αριθμού των μη σχετικών με τον κλάδο επισκεπτών.

Στο ίδιο συμπέρασμα κατέληξε και η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, η οποία περιηγήθηκε για περισσότερες από 4 ώρες σε όλα τα περίπτερα της έκθεσης, ανταλλάζοντας ευχές με τους εκθέτες και δεχόμενη τις απόψεις τους, για να διαφυλαχθεί όσο είναι δυνατόν το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας.

DAY ONE photo 2Η προσέλευση αναμένεται να κορυφωθεί τις δύο ημέρες που απομένουν μέχρι το τέλος της έκθεσης, με την πρόβλεψη ότι τα ήδη δυσθεώρητα ρεκόρ επισκεψιμότητας της ΗΟRECA θα καταρριφθούν εκ νέου.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα special events!
Στο χώρο του Gastronomy Forum ο παγκόσμιος πρωταθλητής ice sculpture Fabricio Donatone μάγεψε τους παρευρισκομένους με την απαράμιλλη τεχνική τού σκαλίσματος σε πάγο.
Παράλληλα, το ενδιαφέρον δεκάδων ξενοδόχων συγκέντρωσε η κεντρική σκηνή του Hotel Build and Design, που φιλοξένησε μια σειρά εξαιρετικών εισηγήσεων, όπως εκείνη με θέμα “Κατάταξη και πιστοποιήσεις” από τον Χρήστο Ανδρουτσάκη, μηχανικό πληροφορική στο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΞΕΕ).
Τέλος, στο Future Hotel on the Web ξεχώρισε η ομιλία με θέμα “Διαδικτυακή διαχείριση σχολίων και παραπόνων στο σύγχρονο ξενοδοχείο” από τον marketing manager της REVINATE, Τhomas Landen.
Αξίζει να αναφερθεί επίσης πως το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας παρουσίασε σήμερα στο χώρο δράσης του Ελληνικού Πρωινού, τις προτάσεις για πρωινό με τοπικά παραδοσιακά προϊόντα της Μυκόνου, της Πάτμου και της Αστυπάλαιας.

DAY ONE photo 4Εντυπωσιακοί οι τελικοί των Πρωταθλημάτων Καφέ του SCAE Hellas
Το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και επαγγελματισμού που διακρίνει τον Έλληνα barista επιβεβαιώθηκε στους φετινούς τελικούς των Ελληνικών πρωταθλημάτων  Greek Brewer’s Cup και Coffee in Good Spirits Greek Championship που πραγματοποιήθηκαν στο Hall1. Οι επιδόσεις των συμμετεχόντων ήταν υψηλότατου επιπέδου εντυπωσιάζοντας τόσο τους κριτές όσο και το κοινό. Οι νικητές ανά κατηγορία είναι οι εξής:
Coffee in Good Spirits: Μιχάλης Δημητρακόπουλος (1η θέση), Διονύσης Μούστης (2η θέση), Mάνος Αποστολόπουλος (3η θέση)
Greek Brewer’s Cup: Στάθης Κορέμτσας (1η θέση), Κέλλυ Χαραλαμπίδης (2η θέση), Νίκος Αντζάρας (3η θέση).

Η Google για πρώτη φορά στη HORECA
Η δράση “Grow Greek Tourism Online”, που φιλοξενείται για πρώτη φορά στη HORECA, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον εκατοντάδων επαγγελματιών από τον ευρύτερο τομέα του Τουρισμού, οι οποίοι δεν έχασαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το εκπαιδευτικό κέντρο, που δημιουργήθηκε στην αίθουσα C02, για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των επαγγελματιών του τουρισμού. Η συγκεκριμένη δράση είναι μία πρωτοβουλία της Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, με στόχο να βοηθήσει κάθε τουριστική επιχείρηση να πετύχει τους στόχους της.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *