DER touristik: Επιθυμητός τουριστικός προορισμός η Ελλάδα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • Μειωμένες κρατήσεις σε Κω και Ρόδο

Ενημερωτική συνάντηση μεταξύ στελεχών της DER touristik, της DTS και Ελλήνων ξενοδόχων πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην Αθήνα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο διευθύνων σύμβουλος της DER touristik Rolf-Dieter Maltzahn παρουσίασε, μεταξύ άλλων, τη ραγδαία ανάπτυξη των μεγεθών του ομίλου, όπως αυτά διαμορφώθηκαν μετά την εξαγορά των Kuoni Group of Companies και Apollo Travel group.
O κ. Maltzahn εξέφρασε συγκρατημένη αισιοδοξία και τον προβληματισμό του για τις προκρατήσεις στην Ελλάδα, καθώς μόνο η Κρήτη εμφανίζει σαφή αυξητική τάση, ενώ η Κως εμφανίζει πολύ μεγάλο πρόβλημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του DER touristik η Ελλάδα έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των ξένων τουριστών, το οποίο όμως δεν μετατρέπεται σε κρατήσεις.
DER_Touristik_logo_12345
Πιο αναλυτικά, με βάση τα στοιχεία έρευνας (2015), η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες θέσεις των επιθυμητών τουριστικών προορισμών και συγκεκριμένα:

• Γερμανική αγορά : Η Ελλάδα κατέχει την τρίτη θέση με πρώτη την Ισπανία και δεύτερη την Τουρκία
• Ελβετική αγορά: Η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση με πρώτη την Κύπρο και τρίτη την Ισπανία
• Βρετανική αγορά: Η Ελλάδα κατέχει την τρίτη θέση με πρώτη την Ιταλία και δεύτερη την Ισπανία
• Σκανδιναβική αγορά: Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ελλάδα και ακολουθούν η Ισπανία και η Τουρκία
• Χώρες Ανατολικής Ευρώπης: Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ελλάδα και ακολουθούν η Τουρκία και η Αίγυπτος

papadakisΠεριγράφοντας την υφιστάμενη κατάσταση για τον τουρισμό σε πολλές χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, ο κ. Maltzahn ανέφερε ότι χαρακτηρίζεται από εξασθένηση της ζήτησης, λόγω της δυσμενούς οικονομικής κατάστασης, των τρομοκρατικών επιθέσεων σε πολλά μέρη στο κόσμο, σε θέματα που άπτονται πολιτικής αστάθειας αλλά και του προσφυγικού ρεύματος.

Με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Maltzahn, η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός έχει καταφέρει να προσελκύσει το ενδιαφέρον, αλλά, μέχρι τον Ιανουάριο παρουσίαζε δυσκολίες στο να το μετατρέψει σε πωλήσεις.
Με δεδομένο ότι αυτή η χρονική περίοδος κρατήσεων θεωρείται ενδεικτική για την πορεία του έτους, η εταιρεία ακολούθησε την πολιτική των εκπτώσεων για να κινητοποιήσει τη ζήτηση.

Έτσι, τις τελευταίες ημέρες του 2015 και τις πρώτες εβδομάδες του 2016, οι κρατήσεις εμφάνισαν αλματώδη αύξηση, η οποία μετατρέπεται σε σταδιακή μείωση μετά τη δεύτερη εβδομάδα του Ιανουαρίου.

Συγκριτικά στοιχεία πωλήσεων, σε διαφορετικές περιοχές, παρουσίασε η γενική διευθύντρια της ΕΧΙΜ holding (μέλος της DER touristik) Romana Slizkova.
Για την Κω οι κρατήσεις κινούνται σε πολύ χαμηλά επίπεδα έναντι της προηγούμενης χρονιάς, ενώ, στη Ρόδο είναι μειωμένες περίπου στο μισό έναντι της προηγούμενης χρονιάς.
Αντίθετα, οι πωλήσεις για την Κρήτη παρουσιάζουν αύξηση περίπου 30%, ενώ μικρή αύξηση παρουσιάζει η Κέρκυρα.
Στο σύνολο της χώρας τα αντίστοιχα μεγέθη παρουσιάζουν μείωση περίπου 10%, που οφείλεται στη μεγάλη μείωση της Κω και τη μικρότερη αλλά σημαντική μείωση στη Ρόδο.

Σχετικά με την εποχικότητα, ο κ. Maltzahn ανέφερε ότι οι υφιστάμενες κρατήσεις αφορούν κατά κύριο λόγο σε διακοπές για την περίοδο που ξεκινά από τα μέσα Μαΐου, κορυφώνονται στα μέσα Ιουλίου, ενώ παρουσιάζονται μειωμένες μετά τα μέσα Αυγούστου.
Η Ρόδος και η Κως παρουσιάζουν μεγαλύτερη χρονική ισοκατανομή στις κρατήσεις, οι οποίες όμως παραμένουν σε προβληματικά χαμηλό επίπεδο κυρίως λόγω του προσφυγικού θέματος.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η διαφοροποίηση στην πορεία της ζήτησης, τις τελευταίες 10 εβδομάδες, μεταξύ οικογενειακών διακοπών και διακοπών για ζευγάρια. Για το καλοκαίρι του 2016, στην Ελλάδα η ζήτηση για δωμάτια 2 ατόμων (ζευγάρια) παρουσιάζει ανθεκτικότητα, συνεχίζοντας στα ίδια περίπου επίπεδα μετά από μια κάμψη τη δεύτερη εβδομάδα του Ιανουαρίου, ενώ η ζήτηση για οικογενειακές διακοπές, που άρχισε να αυξάνεται την τελευταία εβδομάδα του 2015 και κορυφώθηκε τη 2η εβδομάδα του Ιανουαρίου, παρουσιάζει συνεχή σταδιακή μείωση μέχρι σήμερα.

Στην συνάντηση συμμετείχαν από την πλευρά της DER touristik στελέχη και υπεύθυνοι επαφών από τη Γερμανία, και στελέχη της DTS, οι διευθυντές των νέων γραφείων της DTS σε Ρόδο, Κέρκυρα και Κω.

Τους προσκεκλημένους Έλληνες ξενοδόχους καλωσόρισε και ο γενικός διευθυντής του Destination Touristic Services Hellas Γιάννης Παπαδάκης, ο οποίος εκτιμά ότι η Ελλάδα έχει σημαντικότατες προοπτικές ανάπτυξης, ακολουθώντας τη στρατηγική προσφοράς ποιοτικών υπηρεσιών και σωστής τιμολόγησης σε συνάρτηση με την ελκυστικότητα της χώρας μας ως τουριστικός προορισμός.

ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ DER touristik

  • Ένα ισχυρό δίκτυο πωλήσεων 2.400 ταξιδιωτικά γραφεία – μέλη του δικτύου DER Touristik
    Με το μεγαλύτερο αριθμό σταθερών σημείων πώλησης (καταστημάτων) και τα online ταξιδιωτικά portal, ο DER Touristik κατέχει ηγετική θέση στις πωλήσεις ταξιδιών στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ο όμιλος διακινεί συνολικά 7.7 εκατομμύρια τουρίστες.
Κατέγραψε έσοδα (2014) ύψους 7 δισ. €
Έχει παρουσία σε 14 χώρες.
Απασχολεί 9.400 υπαλλήλους.
Στο δίκτυο του ανήκουν:
• 16 tour operators και 26 specialists
• 48 ξενοδοχεία
• Μία αεροπορική εταιρεία
Στη Γερμανία, ο DER Touristik λειτουργεί το μεγαλύτερο δίκτυο πωλήσεων στη χώρα με περίπου 2.100 ταξιδιωτικά γραφεία.
Έχει ευρεία παρουσία στην Ευρώπη με 204 ταξιδιωτικά γραφεία στην Ανατολική Ευρώπη, 82 στην Ελβετία και 35 καταστήματα Kuoni στη Μεγάλη Βρετανία.
Τυπώνει 272 διαφορετικούς τουριστικούς καταλόγους σε συνολικά πάνω από 29 εκατομμύρια αντίτυπα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *