abta

ABTA: Ανοικτή επιστολή προς τους πελάτες για τις αποζημιώσεις

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Με νέα ανοικτή επιστολή του προς τους πελάτες των μελών της ABTA o CEO του συνδέσμου, Mark Tanzer ζητάει τη στήριξή τους και περιγράφει την κατάσταση.

Η επιστολή δημοσιεύθηκε στα εθνικά μέσα της Βρετανίας και εξηγεί, ότι τα διεθνή ταξίδια έχουν “παγώσει” λόγω των μέτρων της κυβέρνησης για περιορισμό της μετάδοσης της πανδημίας, τα οποία ωστόσο επηρεάζουν εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας. Η επιστολή εκφράζει την κατανόηση προς τους πελάτες για τα αιτήματα αποζημίωσης και για τη δυσαρέσκεια που προκαλεί η καθυστέρηση της καταβολής της.

Πιο συγκεκριμένα, ο Mark Tanzer, αναφέρει:

“Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι tour operators εργάζονται σε δύσκολες συνθήκες υπό την πρωτοφανή αυτή κρίση και κάνουν ό,τι μπορούν για να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους. Εν τούτοις αρκετές ταξιδιωτικές εταιρίες δεν μπορούν να καταβάλουν άμεσα τις αποζημιώσεις.

Κανένας δεν επιθυμεί να καταρρεύσει ο κλάδος. Μαζί με τις απώλειες θέσεων εργασίας το ταμείο ασφάλισης διακοπών ATOL θα επιβαρυνθεί από την πληθώρα χρεοκοπιών και θα χρειαστούν μήνες για να λάβουν οι πελάτες αποζημίωση.

Ελλείψει κυβερνητική δράσης, η ABTA έχει προχωρήσει στη δημιουργία ενός πλαισίου για τα μέλη του και τους πελάτες τους”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *