Photo by Pavel Danilyuk on Pexels

ABTA: Χρονιά του συνειδητοποιημένου ταξιδιώτη το 2023

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η εμφάνιση του πιο συνειδητοποιημένου ταξιδιώτη περιλαμβάνεται στις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές τάσεις για το επόμενο έτος, σύμφωνα με τη νέα έκθεση της Βρετανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA) “Travel in 2023”.

Με βάση τα ευρήματα της έκθεσης, οι Βρετανοί ταξιδιώτες θα υιοθετήσουν μια ακόμη πιο εμπεριστατωμένη προσέγγιση για τον προγραμματισμό των διακοπών τους, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, η οποία περιλαμβάνει τον προσανατολισμό και την εμπιστοσύνη τους σε έναν ειδικό για να κάνει τη δουλειά αυτή, αντί για τους ίδιους.

Η νέα έρευνα της ABTA δείχνει ότι οι καταναλωτές στο Ην. Βασίλειο είναι 36% πιο πιθανό να κάνουν κράτηση ταξιδιών μέσω ενός επαγγελματία ταξιδιωτικού πράκτορα τώρα απ’ ό,τι πριν από την πανδημία, με την ασφάλεια ενός πακέτου διακοπών (45%), τις ενημερωμένες συμβουλές (38%) και την καλή σχέση ποιότητας-τιμής (31%) να συγκαταλέγονται μεταξύ των κυριότερων λόγων για να το κάνουν.

Επιπλέον, αυτοί οι ευσυνείδητοι καταναλωτές θα εξετάσουν προσεκτικά με ποιες εταιρίες θα κάνουν κράτηση, καθώς ένας αυξανόμενος αριθμός ατόμων (75%) δηλώνει ότι η κράτηση μέσω ενός γνωστού ονόματος στον ταξιδιωτικό κλάδο θα αποτελεί σημαντικό μέρος της διαδικασίας κράτησης φέτος (από 62% το 2019), όπως και η προηγούμενη εμπειρία κράτησης με μια συγκεκριμένη εταιρία (67% από 57% το 2019). Το γεγονός ότι η εταιρία είναι μέλος της ABTA εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό παράγοντα (αύξηση σε 83% από 79% το 2019).

Ο ευσυνείδητος ταξιδιώτης είναι μία από τις έξι, κύριες, ταξιδιωτικές τάσεις, που περιγράφονται λεπτομερώς στην έκθεση της ABTA “Travel in 2023”, τα ευρήματα της οποίας αποκαλύφθηκαν στο συνέδριο της Ένωσης.

Ο Graeme Buck, διευθυντής Επικοινωνίας της ABTA, δήλωσε ότι η νέα έκθεση “Travel in 2023” παρουσιάζει μια αισιόδοξη εικόνα για την ταξιδιωτική βιομηχανία το επόμενο έτος, με την έρευνα και τις τάσεις κρατήσεων των εταιριών-μελών της Ένωσης να δείχνουν σαφώς μια ισχυρή δέσμευση για την πραγματοποίηση διακοπών στο εξωτερικό, κατά τους επόμενους 12 μήνες.

“Είναι πραγματικά ενθαρρυντικό να βλέπουμε ότι πολλοί από αυτούς τους αφοσιωμένους ταξιδιώτες δίνουν μεγαλύτερη αξία στις κρατήσεις, σε έμπιστους επαγγελματίες από ό,τι πριν από την πανδημία. Με περισσότερους από 8 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι είναι σημαντικό να κάνουν κράτηση μέσω μιας ταξιδιωτικής εταιρίας-μέλους της ABTA φέτος, είναι πραγματικά σημαντικό τα μέλη μας να διασφαλίσουν ότι προωθούν με υπερηφάνεια τα πιστοποιητικά της ABTA στους πελάτες τους”, είπε ο κ. Buck.

Tagged

1 σχόλιο στο “ABTA: Χρονιά του συνειδητοποιημένου ταξιδιώτη το 2023

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *