abta

ABTA: Νέα οδηγία για τις αποζημιώσεις

ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Παρατηρώντας την κωλυσιεργία της βρετανικής κυβέρνησης για το ζήτημα των χρηματικών αποζημιώσεων, ο ABTA εξέδωσε νέα οδηγία για τις αποζημιώσεις των ακυρωμένων ταξιδιωτικών πακέτων.

Ο Σύνδεσμος Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, τονίζει για ακόμη μία φορά το δικαίωμα των πελατών των μελών του να λάβουν χρηματική αποζημίωση εντός 14 ημερών σε περίπτωση που το πακέτο διακοπών τους ακυρωθεί. Ωστόσο, τους παροτρύνει να συζητήσουν με τα ταξιδιωτικά πρακτορεία για την εύρεση κάποιας εναλλακτικής λύσης, όπως η αλλαγή της κράτησης ή η παροχή πιστωτικού για μελλοντική χρήση.

Επίσης, επισημαίνεται το γεγονός, ότι οι αποζημιώσεις ενδέχεται να καθυστερήσουν λόγω της έλλειψης χρημάτων από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, καθώς αυτά δεν έχουν λάβει επιστροφές από τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία και τις αεροπορικές εταιρίες. Το να επιμείνουν οι πελάτες για τις αποζημιώσεις θα οδηγήσει σε χρεοκοπίες των πρακτορείων, γεγονός το οποίο θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη καθυστέρηση.

Σχετικά με το θέμα των voucher, αναφέρεται ότι έχουν εφαρμοστεί σε αρκετά ευρωπαϊκά κράτη και ότι η ΕΕ, παρόλο που δεν έχει αλλάξει τη σχετική της οδηγία, παροτρύνει τους τουρίστες να δεχθούν τα πιστωτικά.

Προκειμένου να μην παραμείνει θεατής στο έργο της κυβερνητικής κωλυσιεργίας, αλλά και για να επιβάλει μία τάξη στο χάος της παρούσας κρίσης ο ABTA έχει προχωρήσει στην ανάπτυξη ενός πλαισίου για τις αποζημιώσεις των μελών του και των πελατών τους. Το νέο πλαίσιο θα βασίζεται σε ένα σύστημα προστατευμένων πιστωτικών αποζημίωσης, όπου θα διατηρούνται τα δικαιώματα των καταναλωτών, όπως ορίζει ο υφιστάμενος νόμος.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *