ABTA: Οι Βρετανοί στρέφονται προς τα ταξίδια όλο τον χρόνο | Στόχος το value for money | Ο Μάιος και ο Ιούνιος αντικαθιστούν τον Ιούλιο και τον Αύγουστο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ένας αυξανόμενος αριθμός Βρετανών θα επιλέξουν αν κάνουν τις διακοπές του εκτός της παραδοσιακής καλοκαιρινής περιόδου το 2024, σε μια προσπάθεια να διασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή αξία, σύμφωνα με έρευνα της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA), σχετικά με τις ταξιδιωτικές τάσεις των κατοίκων του Ην. Βασιλείου.

Η έκθεση Abta Holiday Habits Report 2023, η οποία παρουσιάζεται στο συνέδριο της Ένωσης στο Μπόντρουμ της Τουρκίας, σήμερα Τρίτη (31 Οκτωβρίου), πριν από την έναρξη της ετήσιας εκδήλωσης, διεξήχθη μεταξύ 2.000 ατόμων στο Ην. Βασίλειο, τις δύο τελευταίες εβδομάδες του Αυγούστου.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι η αύξηση του κόστους ζωής θα επηρεάσει τα ταξιδιωτικά τους σχέδια το 2024, με τους ταξιδιώτες να υιοθετούν μια σειρά από τακτικές περικοπής κόστους για να περιορίσουν τις δαπάνες τους.

Σχεδόν το ένα τέταρτο (22%) των Βρετανών καταναλωτών θα πραγματοποιήσει λιγότερες διακοπές, το 21% θα κλείσει φθηνότερα καταλύματα και το 17% θα γευματίζει λιγότερο στις διακοπές για να εξασφαλίσει ότι θα έχει την οικονομική δυνατότητα να ταξιδέψει, αναφέρει η ΑΒΤΑ.

Δημοφιλείς μήνες ο Μάιος και ο Ιούνιος 

Για να αποφύγουν να πληρώσουν τις υψηλότερες τιμές το καλοκαίρι, τα στοιχεία της ΑΒΤΑ δείχνουν ότι ένας αυξανόμενος αριθμός Βρετανών θα επιδιώξει να κάνει τις διακοπές του την άνοιξη και το φθινόπωρο, αντιπροσωπεύοντας μια αυξανόμενη τάση για ταξίδια όλο τον χρόνο.

Ο Μάιος και ο Ιούνιος θα είναι οι πιο δημοφιλείς μήνες για διακοπές στο εξωτερικό το επόμενο έτος, προβλέπει η ένωση, με το 21% των Βρετανών να σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αυτούς τους μήνες, μπροστά από τον Οκτώβριο (19%) και ελαφρώς μπροστά από την παραδοσιακή, υψηλή, τουριστική περίοδο Ιουλίου (17%) και Αυγούστου (17%).

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι ένας αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών κλείνει ένα πακέτο διακοπών μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου, καθώς πιστεύουν ότι έτσι θα επιτύχουν την καλύτερη τιμή.

Περισσότεροι από τους μισούς (61%) που πραγματοποίησαν κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό τον περασμένο χρόνο επέλεξαν ένα οργανωμένο ταξίδι, αναφέροντας την τιμή ως κύριο κίνητρο -εκείνοι που δήλωσαν ότι έκλεισαν ένα πακέτο επειδή επρόκειτο για την καλύτερη επιλογή, σε σχέση με την τιμή αυξήθηκαν σε 42%, σε σύγκριση με 34% πέρυσι, ενώ το ένα τρίτο (33%) δήλωσε ότι έκλεισε ένα πακέτο επειδή ήθελε διακοπές all-inclusive, από 28% που ανέφεραν το ίδιο πέρυσι.

Από το 35% των ατόμων που έκλεισαν διακοπές στο εξωτερικό με επαγγελματία ταξιδιωτικό πράκτορα τους τελευταίους 12 μήνες, εκείνοι που ανέφεραν ως λόγο τη σχέση ποιότητας-τιμής αυξήθηκαν σημαντικά, σε 38% από 26% πέρυσι.

“Ψαλίδι” σε μη απαραίτητα έξοδα

Τα στοιχεία της ΑΒΤΑ δείχνουν επίσης ότι οι καταναλωτές θα κάνουν περικοπές σε άλλα μη απαραίτητα αγαθά, όπως φαγητό (57%), δραστηριότητες αναψυχής (46%) και αγορές ενδυμάτων, υποδημάτων και αξεσουάρ (42%), προτού προχωρήσουν σε περικοπές στις διακοπές τους (34%).

Η πλειονότητα των ανθρώπων (51%) σχεδιάζει να ξοδέψει το ίδιο ποσό για διακοπές το επόμενο έτος με αυτό των τελευταίων 12 μηνών, ενώ το 28% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα.

Σε δηλώσεις του ο Mark Tanzer, διευθύνων σύμβουλος της ΑΒΤΑ, χαιρέτισε την “ανθεκτικότητα” που επέδειξε ο τομέας απέναντι στις αυξανόμενες προκλήσεις.

Είπε χαρακτηριστικά: “Τους τελευταίους 12 μήνες, οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί συνέχισαν να πιέζονται από το αυξανόμενο κόστος διαβίωσης, ενώ τα ταξίδια επλήγησαν από διάφορες προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων των πυρκαγιών και μιας πρωτοφανούς διακοπής του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Παρόλα αυτά, η προσήλωση των ανθρώπων στις διακοπές τους και η εμπιστοσύνη τους στα ταξίδια παραμένουν ισχυρές. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη σκληρή δουλειά και την επιμονή των μελών μας, τα οποία εργάστηκαν ακούραστα για να βρουν την καλύτερη τιμή διακοπών για το budget των πελατών τους και τους υποστήριξαν όταν τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς σύμφωνα με το σχέδιο”.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *