marriott

Αυστηρότερη πολιτική ακυρώσεων από την Marriott

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Marriott International, η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στον κόσμο μετά την εξαγορά της Starwood, αλλάζει την πολιτική ακυρώσεων: μέχρι τώρα επέτρεπε στους επισκέπτες να ακυρώσουν χωρίς χρέωση εντός 24 ωρών, τώρα θα χρειαστεί προειδοποίηση 48 ωρών, ή θα χρεωθεί ένα τέλος ισοδύναμο με μια διανυκτέρευση.

“Οι επισκέπτες θα πρέπει τώρα να ακυρώσουν την κράτηση των δωματίων τους μέχρι τα μεσάνυχτα 48 ώρες πριν από την άφιξή τους, προκειμένου να αποφύγουν ένα τέλος / πρόστιμο / penalty”, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την περασμένη εβδομάδα. Η κίνηση σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους πελάτες που αναζητούν κρατήσεις τελευταίας στιγμής, ανέφερε, επισημαίνοντας ότι την τελευταία στιγμή τα ξενοδοχεία μένουν με “σημαντικό αριθμό απούλητων δωματίων”.

Η νέα πολιτική ισχύει για ξενοδοχεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, την Καραϊβική και τη Λατινική Αμερική σε όλα τα εμπορικά σήματα Marriott και Starwood, εκτός από τα Design Hotels που είναι ανεξαρτητοποιημένα και τα ξενοδοχεία Marriott Vacation Worldwide.

Τα ξενοδοχεία Marriott και Hilton δημιούργησαν το 24ωρο τέλος ακύρωσης το 2014, ακολουθώντας το δρόμο των αεροπορικών εταιρειών να προσπαθήσουν να αυξήσουν τα έσοδά τους χρεώνοντας τους επιβάτες για την ακύρωση εισιτηρίου. Η InterContinental Hotel Group, μητρική εταιρεία του Holiday Inn, έχει 48ωρη πολιτική ακύρωσης. Ακυρώσεις στο Ritz-Carlton πρέπει να γίνονται τουλάχιστον επτά ημέρες πριν.

Η εκπρόσωπος της Marriott, Allison Sitch, ανέφερε σε μια δήλωση της ότι ορισμένα μεμονωμένα ξενοδοχεία Marriott έχουν ήδη εφαρμόσει πολιτικές ακύρωσης 48 ή 72 ωρών. Σε ορισμένες περιπτώσεις τα ξενοδοχεία με πολιτική 48 ωρών θα αλλάξουν σε πολιτική 72 ωρών.

Οι κρατήσεις που έγιναν πριν από τις 15 Ιουνίου δεν θα επηρεαστούν από τη νέα πολιτική.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *