Photo by Javier Quiroga on Unsplash
Photo by Javier Quiroga on Unsplash

Αυτές είναι οι ταξιδιωτικές συνήθειες των Κινέζων

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κυκλοφορούν συνήθως σε group, κρατούν τα σακίδιά τους στο μπροστινό μέρος του κορμού τους, για να προστατευτούν από τις μικροκλοπές, και βγάζουν συνεχώς selfies. Σε περιόδους και τόπους με υψηλές θερμοκρασίες κρατούν ομπρέλα και φορούν μακρυμάνικα μπλουζάκια, για να μην τους κάψει ο ήλιος.

Αυτοί είναι οι Κινέζοι τουρίστες, η συμπεριφορά των οποίων στα ταξίδια τους είναι αρκετά ιδιαίτερη και διαφορετική από εκείνην Ευρωπαίων τουριστών και καλά θα κάνουμε να την γνωρίσουμε, εάν θέλουμε να αυξηθεί ο αριθμός των Κινέζων τουριστών στη χώρα μας.

Όλο και περισσότερες εταιρίες απευθύνονται σε Κινέζους τουρίστες. Άλλωστε, το 2018 είναι το επίσημο έτος τουρισμού μεταξύ Ε.Ε. – Κίνας. Οι περισσότερες αναλύσεις της αγοράς αφορούν κυρίως την αγοραστική συμπεριφορά και τους δημογραφικούς παράγοντες των Κινέζων τουριστών. Ωστόσο, υπάρχουν πολύ λίγες αναφορές στις συναισθηματικές ανάγκες αυτών των ταξιδιωτών.

Εάν κάποιος αναρωτιέται πώς να παρέχει προσαρμοσμένα ταξιδιωτικά προϊόντα και υπηρεσίες στους Κινέζους τουρίστες, τότε θα πρέπει να εξετάσει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά τους, που βασίζονται τόσο σε προσωπικές, όσο και σε επαγγελματικές εμπειρίες.

Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό είναι ότι οι Κινέζοι τουρίστες κουβαλούν πάντα «λίγη Κίνα» μαζί τους. Για παράδειγμα, θερμοσυσσωρευτές, selfie sticks για να βγάζουν φωτογραφίες, λαχανικά τουρσί από την Κίνα, ζυμαρικά και άλλα.

Επιπλέον, θέλουν να βρίσκονται πάντα online. Επομένως, το WLAN είναι υποχρεωτικό στα ξενοδοχεία που προτιμούν. Μάλιστα, πολλοί ταξιδιώτες έχουν ήδη παραγγείλει ασύρματα router για τα κινητά τους τηλέφωνα. Έτσι, η περιήγηση στο διαδίκτυο εξασφαλίζεται και στο ταξίδι. Είναι εξαιρετικά σημαντικό γι’ αυτούς να μπορούν να μοιραστούν φωτογραφίες με τους φίλους και την οικογένειά τους μέσω του δημοφιλούς κοινωνικού μέσου WeChat.

Και όμως είναι ρομαντικοί

Οι Κινέζοι πολλές φορές προβαίνουν στην αγορά προϊόντων υψηλής ποιότητας, γι’ αυτό και έχει δημιουργηθεί η αντίληψη ότι είναι υλιστές. Ωστόσο, αναζητούν, επίσης, ρομαντικά μέρη, ειδικότερα όσα βλέπουν στην τηλεόραση ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόλις ένα τοπίο προβληθεί στην Κίνα, κάνει αυτομάτως πιο ελκυστικό τον προορισμό όπου βρίσκεται.

Οι δυτικοί δεν είναι απαραίτητο ότι γνωρίζουν τα μέρη που τραβούν την προσοχή των Κινέζων. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλουν να επισκεφτούν το σπίτι του συγγραφέα San Mao στο Gran Canarias, ένα μέρος που ένας Γερμανός επισκέπτης δεν θα επιζητήσει να επισκεφθεί ποτέ.

Όσα πιο πολλά μπορούν να δουν σε ένα ταξίδι

Οι περισσότεροι Κινέζοι ταξιδιώτες επισκέπτονται την Ευρώπη μόνο μια φορά στη ζωή τους, ιδιαίτερα όσοι δεν έχουν μεγάλη περιουσία ή οικογένεια στην Ευρώπη. Ως εκ τούτου, επιθυμούν να δουν όσα περισσότερα μπορούν. Επομένως, προτιμούν ένα σφιχτά προγραμματισμένο πλάνο διακοπών, μιας και θεωρούν πως δεν υπάρχει ανάγκη για ελεύθερο χρόνο, όταν κατά τη διάρκεια αυτού μπορούν να εξερευνήσουν μια διαφορετική πόλη ή ακόμα και χώρα.

Επιπλέον, για τους Κινέζους τουρίστες οι χαλαρωτικές διακοπές δεν περιλαμβάνουν θάλασσα, παραλία και κρασί. Η ιδέα της ηλιοθεραπείας προκαλεί ανατριχίλα. Το μαυρισμένο δέρμα εξακολουθεί να αποτελεί σημάδι αυτών που δουλεύουν σκληρά σε εξωτερικούς χώρους, ενώ το λευκό θεωρείται ακόμα δείγμα ιδανικής ομορφιάς.

Όσον αφορά το κρασί, τα λευκά και τα κόκκινα κρασιά δεν είναι ακόμη κοινά στην Κίνα. Το ευρωπαϊκό κρασί χρησιμοποιείται συχνά μόνο σε επαγγελματικά γεύματα. Ένα ποτήρι κρασί αποτελεί εξαίρεση στην καθημερινή ζωή των Κινέζων. Επίσης, η γνώση του κρασιού δεν είναι τόσο συχνή και αναμενόμενη όσο σε άλλες χώρες.

Για τους περισσότερους ταξιδιώτες η ημέρα τελειώνει στις 10 μ.μ., καθώς η νυχτερινή ζωή είναι μια επιλογή για τους νέους.

Η οικονομία πιο δημοφιλής από τα ψώνια

Οι μεγάλες ουρές των Κινέζων έξω από καταστήματα Louis Vuitton έχουν δημιουργήσει διάφορες συνέπειες. Πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν οι Κινέζοι να είναι τόσο πλούσιοι, όμως δεν είναι πάντοτε αυτό το θέμα.

Από τη μία πλευρά, οι Κινέζοι μπαίνουν στη διαδικασία να κάνουν πολλή οικονομία πριν από μεγάλα ευρωπαϊκά ταξίδια. Από την άλλη, πολλοί πιστεύουν ότι ψωνίζοντας όσα θέλουν σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα, εξοικονομούν πολλά χρήματα. Αυτό συμβαίνει γιατί τα ίδια προϊόντα συχνά κοστίζουν τουλάχιστον 30% περισσότερο στην Κίνα, λόγω των φόρων, ενώ στην Ευρώπη οι τουρίστες μπορούν ακόμη να έχουν επιστροφή φόρου. Ειδικότερα σε χώρες όπως η Γερμανία τα ψώνια είναι συνώνυμα με προσφορές, ακόμα και όταν πρόκειται για είδη πολυτελείας.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *