tour

Αυξημένες οι διεθνείς αφίξεις στο ενδεκάμηνο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυξημένες κατά 6,2% ήταν οι διεθνείς αφίξεις στα κυριότερα αεροδρόμια της χώρας μας τον Νοέμβριο, ενώ σε υψηλότερα επίπεδα διαμορφώθηκαν οι αφίξεις αλλοδαπών επισκεπτών στο ενδεκάμηνο, με το ποσοστό ανάπτυξής τους να διαμορφώνεται στο 8,6%, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που συγκέντρωσε και επεξεργάστηκε ο Σ.Ε.Τ.Ε..

Αντίστοιχα, στα περιφερειακά αεροδρόμια τον Νοέμβριο η αύξηση ανήλθε στο 7,3% και στην Αθήνα στο 5,8%, ενώ την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2017 η ανάπτυξη διαμορφώθηκε στο 9,6% και στο 5,8%.
Επίσης, εκτός από τη μεγαλύτερη αύξηση στις αφίξεις στα περιφερειακά αεροδρόμια, σε σχέση με την Αθήνα, παρατηρείται και άμβλυνση της εποχικότητας αφού οι αυξήσεις κατά τους μήνες Απρίλιο (28,7%), Μάιο (6,6%), Ιούνιο (10,9%), Σεπτέμβριο (8,6%), Οκτώβριο (15,2%) και Νοέμβριο (6,2%), ήταν σημαντικά υψηλότερες από τους μήνες αιχμής Ιούλιο (5,7%) και Αύγουστο (5,9%).
Όπως και οι αεροπορικές, έτσι και οι οδικές αφίξεις στη χώρα μας εμφάνισαν άνοδο κατά 7,6% την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2017, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία του Sete Intelligence.
Αντίθετα, πτωτικά διαμορφώθηκαν οι διεθνείς οδικές αφίξεις τον Νοέμβριο, οι οποίες παρουσίασαν μείωση 7,0%.
Η μείωση των οδικών αφίξεων τον Νοέμβριο, σε συνδυασμό με την αύξηση των αεροπορικών, εκτιμάται ότι -όπως και τον Οκτώβριο- μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της ΜΚΔ, κάτι που επιβεβαιώνει η Τράπεζα της Ελλάδος.
Σύμφωνα με την Έρευνα Συνόρων της ΤτΕ, τον Οκτώβριο η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση αυξήθηκε 8,4%, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2016 (+10,1% στο 10μηνο) και οι ταξιδιωτικές εισπράξεις εμφάνισαν αύξηση κατά 14,2% (10,6% στο 10μηνο). Ως αποτέλεσμα αυξήθηκε η ΜΚΔ τον
Οκτώβριο, οδηγώντας σε αύξηση και από την αρχή του έτους.

Με τη βελτίωση του ΔΚΕ σχετίζεται η αυξημένη ζήτηση

Βελτίωση δείχνει ο Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (ΔΚΕ) στις περισσότερες αγορές του ελληνικού τουρισμού, και στην πλειονότητά του κυμαίνεται σε υψηλότερα επίπεδα από τον αντίστοιχο δείκτη του μέσου όρου του ΟΟΣΑ, σύμφωνα με τα στοιχεία του Sete Intelligence.
Δεδομένου ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη αποτελεί σημαντική παράμετρο για την πραγματοποίηση ταξιδιών αναψυχής, το στοιχείο αυτό δείχνει προοπτικές διατήρησης της ισχυρής ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Εξαίρεση αποτελούν οι σημαντικές για την Ελλάδα αγορές της Τουρκίας και της Βρετανίας, που ο αντίστοιχος δείκτης είναι μειωμένος σε σχέση με πέρυσι.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *