internet

Αυξημένες οι πωλήσεις ταξιδιωτικών πακέτων στη Γερμανία και τον Μάρτιο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυξημένες κατά 10% ήταν οι πωλήσεις πακέτων διακοπών στη Γερμανία τον περασμένο μήνα, ενώ και οι κρατήσεις καλοκαιρινών, αλλά και χειμερινών διακοπών διατηρήθηκαν σε πολύ καλά επίπεδα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της GfK.

Η αύξηση ήταν μεγαλύτερη από αυτή του Φεβρουαρίου, οπότε παρατηρήθηκε άνοδος 6%, όμως χαμηλότερη από του Ιανουαρίου (17%).

Τα έσοδα από τις κρατήσεις καλοκαιρινών διακοπών αυξήθηκαν κατά 7% τον Μάρτιο, ενώ η ζήτηση για «καθυστερημένες» χειμερινές διακοπές τον Μάρτιο και τον Απρίλιο ήταν αρκετά καλή. Σε ικανοποιητικά επίπεδα διαμορφώθηκαν και οι πρώιμες κρατήσεις για την επόμενη χειμερινή περίοδο, όπως έδειξε η ανάλυση των πωλήσεων 2.000 αντιπροσωπευτικών ταξιδιωτικών πρακτορείων και online ταξιδιωτικών ιστοσελίδων.

Για το καλοκαίρι του 2018 καταγράφεται τώρα κορυφαία αύξηση πωλήσεων του 15%, σε σύγκριση με πέρυσι, παρόλο που η έντονη αύξηση του 18%, που παρατηρήθηκε τον Ιανουάριο, μειώνεται σταδιακά πέφτοντας σε κανονικά ποσοστά ανάπτυξης. Το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης των τελευταίων δύο μηνών οφείλεται κυρίως σε online κρατήσεις και όχι τόσο σε κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω ταξιδιωτικών γραφείων, σύμφωνα με τους συντάκτες της μελέτης.

Ως ο ισχυρότερος μήνας ανάπτυξης για φέτος, με αύξηση των εσόδων κατά 39,5%, παρουσιάζεται ο Μάιος, οπότε και πραγματοποιούνται οι ανοιξιάτικες διακοπές. Ο Μάιος αντιπροσωπεύει μέχρι στιγμής το 1/5 των συνολικών εσόδων των γερμανικών ταξιδιωτικών γραφείων, σύμφωνα με την έρευνα GfK Travel Insights.

Συνολικά, σχεδόν το 69% των εσόδων από τις πωλήσεις του Μαρτίου προήλθε από κρατήσεις θερινών διακοπών μεταξύ Μαΐου και Οκτωβρίου. Περίπου το ¼ αυτών των εσόδων αφορούσε ταξίδια στις αρχές του καλοκαιριού (Μάιος/Ιούνιος) και ένα ίδιο ποσοστό αφορούσε την κύρια περίοδο διακοπών (Ιούλιο/Αύγουστο).

Αρκετοί Γερμανοί έκλεισαν χειμερινές διακοπές με αναχωρήσεις τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο σχεδόν την τελευταία στιγμή τον περασμένο μήνα. Τα έσοδα των πωλήσεων από τις κρατήσεις αυτές αυξήθηκαν κατά 15%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι και αντιστοιχούν στο 17% των συνολικών εσόδων του Μαρτίου. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να επηρεάζει σημαντικά τα συνολικά στοιχεία της χειμερινής περιόδου, τα οποία παρουσιάζουν συνολική αύξηση 10% μέχρι σήμερα.

Επιπλέον, περίπου το 14% των εσόδων του Μαρτίου προήλθαν από πρώιμες κρατήσεις για τον επόμενο χειμώνα. Υπήρξε αύξηση 14% των εσόδων για διακοπές από τον Νοέμβριο και μετά, υποδεικνύοντας καλή ζήτηση για τους προσεχείς μήνες, σύμφωνα με τους ερευνητές της GfK.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *