money tourism photo
money tourism copyright photo

Αυξημένες οι πωλήσεις Tax Free προϊόντων στην Ευρώπη

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σημαντική βελτίωση εμφάνισαν το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου οι πωλήσεις αφορολογήτων προϊόντων (Tax Free Shopping – TFS) στην Ευρώπη, με τις περισσότερες εθνικότητες να καταγράφουν βελτιωμένες συναλλαγές, αν και οι Κινέζοι συνέχισαν να κυριαρχούν στις δαπάνες, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Global Blue.

Στην Ευρώπη οι πωλήσεις Tax Free προϊόντων εμφάνισαν διψήφιο ποσοστό αύξησης 22% κατά τους δύο πρώτους μήνες του 2017, αποτέλεσμα της αναπτυξιακής πορείας του τουρισμού.

Η ανάκαμψη της Γαλλίας ως προορισμός TFS συνεχίστηκε, με τις πωλήσεις από την αρχή του χρόνου μέχρι σήμερα, να είναι σε θετική ανάπτυξη για τρίτο συνεχή μήνα.

Οι επιδόσεις του Ηνωμένου Βασιλείου παραμένουν ισχυρές (+50%), παρόλο που πολλοί Βρετανοί λιανοπωλητές προσαρμόζουν τις τιμές για να αντισταθμίσουν την αδύναμη λίρα. Σε αντίθεση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπου η απόδοση προήλθε από την αύξηση των συναλλαγών, το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασε αύξηση στην κατά μέσο όρο δαπάνη, έως 14% μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου (από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα).

Βασικές αγορές της Ευρώπης συνεχίζουν να ανακάμπτουν χάρη στην αύξηση του αριθμού των επισκεπτών από την Ασία και τις ΗΠΑ, με τους αναλυτές να προβλέπουν ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί καθ’ όλο το 2017. Αυτή η αύξηση του αριθμού των επισκεπτών μπορεί να εξηγηθεί σε μεγάλο βαθμό από τη συνεχιζόμενη οικονομική ανάπτυξη των βασικών αγοραστών ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης των Κινέζων, των Αμερικάνων και των Ρώσων.

Κατά τους δύο πρώτους μήνες του έτους ανάπτυξη καταγράφηκε από τις κορυφαίες εθνικότητες στις πωλήσεις αφορολογήτων ειδών, με τους Κινέζους και Αμερικάνους να εμφανίζουν αύξηση κατά 36% και 32% αντίστοιχα. Αυτό μπορεί να αποδοθεί στο κινεζικό νέο έτος και τις ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες, την ενθάρρυνση της διεθνούς κυκλοφορίας των ταξιδιωτών και την αύξηση της αγοραστικής δύναμης.

Από τη Ρωσία η αύξηση από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα διαμορφώνεται στο 38%, αποτέλεσμα της εντυπωσιακής αύξησης κατά 43% στις συναλλαγές, εξέλιξη η οποία οφείλεται στη βελτίωση της ρωσικής οικονομίας, που ενθάρρυνε περισσότερους Ρώσους να ταξιδέψουν στην Ευρώπη.

Η Κίνα πρωτοστατεί στις αγορές αφορολογήτων ειδών

Η Κίνα παραμένει η βασική κινητήρια δύναμη στην ανάπτυξη αφορολογήτων ειδών στην Ευρώπη, καθώς από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα οι πωλήσεις έχουν αύξηση κατά 36%.

Το Ηνωμένο Βασίλειο (+96%) ήταν ένας σημαντικός δικαιούχος των κινεζικών δαπανών κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου, ενώ η Ισπανία (+48%) και η Γαλλία (+32%) είχαν επίσης δυνατές επιδόσεις.

Η ανάλυση της κινεζικής αγοραστικής συμπεριφοράς αποκαλύπτει ότι το συγκεκριμένη target group οδηγεί σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε όλες τις μεγάλες, ευρωπαϊκές αγορές.

Οι Κινέζοι επισκέπτες συνεχίζουν να κυριαρχούν στις αγορές αφορολογήτων ειδών, με τις συναλλαγές σε όλη την Ευρώπη, κάτω των 750 ευρώ να αυξάνονται κατά 1% (έναντι +7% για όλες τις άλλες εθνικότητες), ενώ οι πωλήσεις πολυτελών ειδών πάνω από 5.000 ευρώ αυξήθηκαν κατά 15% (έναντι 7%).

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η τάση αυτή ήταν ακόμη πιο έντονη, με τις αγορές αφορολογήτων προϊόντων από τους Κινέζους κάτω των 750 ευρώ να καταγράφουν αύξηση 43% (έναντι 20% για όλες τις άλλες εθνικότητες) και για τις πωλήσεις πολυτελών ειδών πάνω από 5.000 ευρώ αύξηση 134% σε σχέση με 41% για όλες τις άλλες εθνικότητες).

Αξιόλογη αύξηση 12% κατέγραψαν οι πωλήσεις ευρωπαϊκών ρολογιών και κοσμημάτων. Η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων είναι η πρώτη φορά μέσα σε 12 μήνες που εμφανίζει ανάπτυξη, αποδεικνύοντας ότι οι πωλήσεις πολυτελών προϊόντων στην Ευρώπη αρχίζει να ανακάμπτει μετά από ένα δύσκολο 2016.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *