tetradi

Με αύξηση 51% έκλεισε ο Οκτώβρης στη Ζάκυνθο !!!

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με εντυπωσιακή αύξηση 51,03% έκλεισε ο Οκτώβριος, καταδεικνύοντας ότι μπορεί να είναι εφικτή η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, δηλώνει η Χριστίνα Τετράδη, Οικονομική Επόπτης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και Πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λαγανά.

Συνολικά, η φετινή τουριστική σεζόν έκλεισε με αύξηση 11,20%.

ZAK

Αναλύοντας ενδεικτικά τις αγορές του εξωτερικού για την σεζόν που μας πέρασε:

  • H αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, που αποτελεί και την κύρια αγορά του νησιού, παρουσίασε αύξηση 8,14% σε σχέση με το 2015.
  • Από τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, η Γερμανία παρουσιάζει μεγάλη αύξηση 56,12% και η Ολλανδία 23,15%, ενώ αντίθετα μείωση παρουσιάζουν το Βέλγιο 29,98% και η Αυστρία 8,78%.
  • Οι χώρες της Βόρειας Ευρώπης παρουσίασαν αύξηση, με τη Νορβηγία 94,38%, τη Φινλανδία 32,21% και τη Σουηδία 12,06%.
  • Η Ιταλία παρουσίασε αύξηση 20,71%.
  • Σχετικά με τις ανατολικές αγορές, η Ρωσία παρουσιάζει αύξηση 49,90%, η οποία όμως εξισορροπείται με την μείωση από τη Λευκορωσία 26,69%.
  • Το άνοιγμα στις Βαλκανικές χώρες συνεχίζει να παρουσιάζει πρόοδο, με την Πολωνία να παρουσιάζει αύξηση 13,83% και τη Ρουμανία 5,07%.

Το κλείσιμο της φετινής χρονιάς, παρότι παρουσίασε αύξηση στις αυξήσεις, αυτή δεν αντικατοπτρίζεται και στα έσοδα. Οι πιο σημαντικοί λόγοι για το γεγονός αυτό είναι ότι, το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς κινήθηκε με κρατήσεις τελευταίας στιγμής “last minute” με μειωμένες τιμές και προσφορές που έκαναν οι ξενοδόχοι με σκοπό να κάνουν ελκυστικότερο το προϊόν τους, χρησιμοποιώντας το έσχατο εργαλείο μάρκετινγκ, που διαθέτουν για να αντιδράσουν στη μείωση της ζήτησης. Παράλληλα, πρέπει να καταγραφεί και η μείωση της μέσης διάρκειας παραμονής. Επίσης, η παράνομη μίσθωση τουριστικών κατοικιών έχει αυξηθεί επικίνδυνα και έχει εξελιχθεί σε πληγή για τον τουρισμό, με μεγάλη επίπτωση όχι μόνο στην μείωση των εσόδων των τουριστικών καταλυμάτων, αλλά και των κρατικών εσόδων.

Τέλος, η αύξηση του ΦΠΑ και η υπερφορολόγηση αυξάνουν την τιμή του πακέτου για τον τουρίστα, χωρίς να αφήνουν περιθώρια κέρδους, μειώνοντας ταυτόχρονα τα αποτελέσματα για τον τουριστικό επιχειρηματία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *