ksd copyright
© money tourism copyright photo

Αύξηση πωλήσεων και πάλι για τους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Γερμανία είχαν σταθερή αύξηση 4,6% το 2017, όμως χάνουν μερίδιο της αγοράς από τους ταχέως αναπτυσσόμενους online πράκτορες, όπως παρουσιάζει το fvw.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 4,6% στα 26,4 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι, σύμφωνα με τον ετήσιο φάκελο «γερμανικών ταξιδιωτικών πωλήσεων», που βασίζεται σε στοιχεία της εταιρείας και στους υπολογισμούς της γερμανικής Ένωσης Τουριστικών Βιομηχανιών (DRV). Αυτό αντιστάθμισε την μείωση κατά 2,4% του 2016 και οδήγησε τα έσοδα σε επίπεδο άνω του 2015.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5% στα 14,8 δισεκατομμύρια ευρώ, γεγονός που δεν αντιστάθμισε πλήρως την πτώση του 5,6% το 2016. Οι πωλήσεις των αερογραμμών αυξήθηκαν κατά 4,1% στα 8,4 δισεκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας την αύξηση του 2% το 2016, ενώ οι πωλήσεις στα εισιτήρια τρένου έπεσαν λίγο κάτω από τα 600 εκατομμύρια ευρώ. Τα λοιπά έσοδα αυξήθηκαν κατά 5,3% σε πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Ο αριθμός των ταξιδιωτικών πρακτορείων πλήρους και μερικής απασχόλησης μειώθηκε κατά 306 στα 11.116, σύμφωνα με την έρευνα.

Παρόλο που η αύξηση των πωλήσεων κατά 4,6% φαίνεται καλή, πρέπει να ληφθούν υπόψη δύο παράγοντες. Η γερμανική αγορά ταξιδιωτικών πρακτορείων, η οποία αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων, αυξήθηκε κατά 8% στα 33,7 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι. Επιπλέον, οι online ταξιδιωτικοί πράκτορες (ΟΤΑ) και οι ιστοσελίδες τουριστικών πρακτόρων αύξησαν τα έσοδά τους κατά 14%. Συνεπώς, τα παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία συνεχίζουν να χάνουν μερίδιο της αγοράς τους.

Υπήρξαν ορισμένες αλλαγές στην κατάταξη των 5 πρώτων εταιρειών, με τις τέσσερεις πρώτες ωστόσο να διατηρούν τις θέσεις τους. Η DER Touristik παρέμεινε η μεγαλύτερη αλυσίδα ταξιδιωτικών πρακτορείων της Γερμανίας, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 3,5% στα 4,62 δισεκατομμύρια ευρώ. Η RT Group και η TUI Γερμανίας παρουσίασαν σημαντική αύξηση 2,1% και 2,7% αντίστοιχα. Το δίκτυο συνεργασίας TSS κατέγραψε έντονη αύξηση εσόδων κατά 8,6%.

Νέα εμφάνιση στην 5η θέση της κατάταξης είναι η Schmetterling, η οποία ξεπέρασε τη Lufthansa City Center. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι BCD, LCC, Thomas Cook Partner Group και οι ομάδες συνεργασίας AER και Best-Reisen.

Χαμηλότερης κλίμακας δίκτυα συνεργασίας εξελίχθηκαν πιο έντονα από ό,τι αλυσίδες και εταιρείες franchise πέρυσι, σύμφωνα με το fvw. Τα δίκτυα συνεργασίας αύξησαν τα έσοδα από πωλήσεις κατά 5,1% στα 12,1 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ οι αλυσίδες και τα franchises αυξήθηκαν κατά 3,5% στα 12,5 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι εν λόγω οργανώσεις αντιπροσωπεύουν το 93% των συνολικών πωλήσεων.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *