Photo by Helena Jankovičová Kováčová on Pexels

AHLA: Διαμονή σε ξενοδοχεία “ψηφίζουν” οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για τις γιορτές

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ψήφο… εμπιστοσύνης στην ξενοδοχειακή αγορά δίνουν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες, καθώς το ποσοστό εκείνων που επιλέγουν να μείνουν σε ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων διακοπών εφέτος είναι αυξημένο, ενώ την ίδια στιγμή τα ξενοδοχεία αποτελούν την κορυφαία επιλογή διαμονής μεταξύ εκείνων που είναι βέβαιο ότι θα ταξιδέψουν για αναψυχή τους επόμενους τρεις μήνες. Αυτά είναι τα βασικά ευρήματα νέας ανάλυσης του Δείκτη Ξενοδοχειακών Κρατήσεων (HBI), που διενεργήθηκε από τη Morning Consult για λογαριασμό της American Hotel & Lodging Association (AHLA).

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το ποσοστό των Αμερικανών που σκοπεύουν να μείνουν σε ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια των διακοπών τους αυξάνεται φέτος. Το 31% των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν την Ημέρα των Ευχαριστιών σχεδιάζουν να μείνουν σε ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, σε σύγκριση με το 22% που σχεδίαζε κάτι τέτοιο πέρυσι.

Το 28% των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν τα Χριστούγεννα σχεδιάζουν να μείνουν σε ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, σε σύγκριση με το 23% που σχεδίαζε να το κάνει πέρυσι. Μεταξύ εκείνων που είναι απολύτως βέβαιο ότι θα ταξιδέψουν για αναψυχή τους επόμενους τρεις μήνες, το 54% σχεδιάζει να μείνει σε ξενοδοχείο, σύμφωνα με την έρευνα.

Ωστόσο, τα συνολικά επίπεδα των ταξιδιών για τις γιορτές θα παραμείνουν μάλλον αμετάβλητα, με το 28% των Αμερικανών να δηλώνουν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν για την Ημέρα των Ευχαριστιών και το 31% ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν για τα Χριστούγεννα φέτος, σε σύγκριση με το 29% και το 33%, αντίστοιχα, το 2021.

Πληθωρισμός και κόστος ζωής οι νέες ανησυχίες

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι ανησυχίες για τον κορωνοϊό ξεθωριάζουν μεταξύ των ταξιδιωτών, αλλά αντικαθίστανται από τις οικονομικές προκλήσεις όπως ο πληθωρισμός και οι υψηλές τιμές της βενζίνης.

Το 85% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι οι τιμές της βενζίνης και ο πληθωρισμός αποτελούν σημαντικό παράγοντα για να αποφασίσουν αν θα ταξιδέψουν τους επόμενους τρεις μήνες, σε σύγκριση με το 70% που δήλωσε το ίδιο για τα ποσοστά μόλυνσης από τον Covid-19.

Σε έρευνα της AHLA τον Μάιο, το 90% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι τιμές της βενζίνης και ο πληθωρισμός αποτελούν σημαντικό κριτήριο για τα ταξίδια, ενώ το 78% των ερωτηθέντων δήλωσε το ίδιο για τα ποσοστά μόλυνσης με Covid-19.

Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 4.000 ενήλικων Αμερικανών, το διάστημα 14-16 Οκτωβρίου 2022.

Άλλα βασικά ευρήματα περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Το 59% των ενηλίκων των οποίων η εργασία περιλαμβάνει ταξίδια δήλωσαν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους τους επόμενους τρεις μήνες, ενώ το 49% από αυτούς σχεδιάζει να μείνει σε ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του. Το 2021, το 55% των ενηλίκων των οποίων η εργασία περιλαμβάνει ταξίδια δήλωσαν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν για επαγγελματικούς λόγους κατά την περίοδο των διακοπών.
  • Το 64% των Αμερικανών θα ανησυχούσαν για καθυστερήσεις ή ακυρώσεις αν ταξίδευαν με αεροπλάνο αυτή τη στιγμή, με το 66% αυτών των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι ως εκ τούτου θα μειώσουν την πιθανότητα να πετάξουν αυτή την περίοδο των εορτών.
  • Το 61% των Αμερικανών δηλώνουν ότι είναι πιθανό να κάνουν περισσότερα ταξίδια αναψυχής/διακοπών το 2023 από ό,τι φέτος.
  • Το 58% των Αμερικανών είναι πιθανό να παρακολουθήσουν περισσότερες εσωτερικές συγκεντρώσεις, εκδηλώσεις ή συναντήσεις το 2023 από ό,τι φέτος.
  • Το 66% των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν την Ημέρα των Ευχαριστιών και το 60% των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν τα Χριστούγεννα σχεδιάζουν να φτάσουν στον προορισμό τους οδικώς, σε σύγκριση με το 24% και το 30%, αντίστοιχα, που σχεδιάζουν να πετάξουν.

“Αυτή η έρευνα ενισχύει την αισιοδοξία μας για τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές των ξενοδοχείων για διάφορους λόγους”, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AHLA, Chip Rogers. Και συνέχισε: “Το ποσοστό των ταξιδιωτών που προγραμματίζουν διαμονή σε ξενοδοχείο αυξάνεται, τα σχέδια για επαγγελματικά ταξίδια βρίσκονται σε άνοδο και τα ξενοδοχεία αποτελούν την πρώτη επιλογή καταλύματος για όσους είναι βέβαιο ότι θα ταξιδέψουν για αναψυχή στο εγγύς μέλλον. Αυτά είναι σπουδαία νέα για τον κλάδο μας, καθώς και για τους σημερινούς και μελλοντικούς ξενοδοχοϋπαλλήλους, οι οποίοι απολαμβάνουν περισσότερες και καλύτερες ευκαιρίες σταδιοδρομίας από ποτέ άλλοτε”.

Ο (HBI) της AHLA είναι μια νέα σύνθετη αξιολόγηση, που αποτιμά τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Η βαθμολογία από το ένα έως το δέκα βασίζεται σε έναν υπολογισμένο μέσο όρο της πιθανότητας των ερωτηθέντων να ταξιδέψουν τους επόμενους τρεις μήνες (50%), της οικονομικής ασφάλειας των νοικοκυριών (30%) και της προτίμησης διαμονής σε ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού (20%). Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, ο δείκτης κρατήσεων ξενοδοχείων της AHLA για τους επόμενους τρεις μήνες είναι 7,1, δηλαδή πολύ καλός.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *