air france

Air France: Επέστρεψε 1,1 δισ. € σε επιβάτες, αλλάζει (;) πολιτική επιστροφών

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Με προσωπική επιστολή της στους πελάτες της Air France, η διευθύνουσα σύμβουλος Anne Rigail, αφού γνωστοποιεί ότι έχουν ήδη επιστραφεί 1,1 δισ. € σε επιβάτες για ακυρωθέντα εισιτήρια, ενημερώνει ότι “η πολιτική πωλήσεων μας έχει αλλάξει, σύμφωνα με τις προσδοκίες σας: Εάν πρέπει να ακυρώσετε το ταξίδι σας για οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε να ζητήσετε κουπόνι πίστωσης ή να αλλάξετε την κράτησή σας χωρίς επιπλέον κόστος”, δημιουργώντας εύλογες απορίες για το αν η κορυφαία αεροπορική εταιρία προτίθεται να σταματήσει τις επιστροφές χρημάτων.

Όπως αναφέρει στην επιστολή, που αποκαλύπτει το ΧΡΗΜΑ &ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, η κα. Rigail, “Η δραστηριότητά μας έχει μειωθεί κατά 70% και τα σημάδια ανάκαμψης είναι ακόμη περιορισμένα. Τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, τα ταξίδια συγκεντρώθηκαν κυρίως στη Γαλλία και την Ευρώπη, και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τα πληρώματα πτήσης της Air France χάρηκαν που σας υποδέχθηκαν. Από την αρχή αυτής της κρίσης, γνωρίζω ότι η υπομονή πολλών από εσάς έχει δοκιμαστεί σχετικά με αιτήματα επιστροφής χρημάτων και πιστωτικών κουπονιών. Αυξήσαμε τον αριθμό των υπαλλήλων που είναι υπεύθυνοι για επιστροφές χρημάτων στο δεκαπλάσιο, με 700 άτομα αφιερωμένα αποκλειστικά σε αυτήν την εργασία. Επεξεργαστήκαμε πάνω από 2 εκατομμύρια αιτήματα και επιστρέψαμε 1,1 δισ. ευρώ. Δεν μπορέσαμε ακόμη να αντιμετωπίσουμε όλα τα αιτήματα που υποβλήθηκαν, αλλά είμαστε βέβαιοι ότι οι ομάδες μας καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να απαντήσουν το συντομότερο δυνατό”.

Και συνεχίζει: “Γνωρίζω πλήρως ότι αυτή η κρίση έχει αλλάξει τις συνήθειές μας και ότι η αστάθεια της κατάστασης μπορεί να σας οδηγήσει σε επιφυλάξεις σχετικά με το ταξίδι.

Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι είστε πλήρως προστατευμένοι και για να μπορέσετε να διαχειριστείτε τις κρατήσεις σας με πλήρη εμπιστοσύνη, η πολιτική πωλήσεων μας έχει αλλάξει, σύμφωνα με τις προσδοκίες σας: Εάν πρέπει να ακυρώσετε το ταξίδι σας για οποιονδήποτε λόγο, μπορείτε να ζητήσετε επιστρέψιμο κουπόνι πίστωσης ή να αλλάξετε την κράτησή σας χωρίς επιπλέον κόστος“.

Η επιστολή

Ολόκληρη η επιστολή της Anne Rigail, έχει ως εξής:

“Our activity has fallen by 70% and the signs of recovery are still limited. In July and August, travel was concentrated mainly in France and Europe, and I can assure you that our Air France flight crews were delighted to see you on board.

ksd
adv

Since the beginning of this crisis, I know that the patience of many of you has been put to the test concerning requests for refunds and credit vouchers. We have increased the number of our sales staff in charge of refunds tenfold, with 700 people dedicated solely to this task. We have processed over 2 millions requests and refunded 1.1 billion euros. We have not yet been able to deal with all the requests made, but rest assured that our teams are doing their utmost to respond as soon as possible.

I am fully aware that this crisis has changed our habits, and that the instability of the situation may lead you to have reservations about travelling.

To ensure you are fully protected and to enable you to manage your bookings in complete confidence, our sales policy has changed, in line with your expectations:
if you have to cancel your trip for any reason, you can request a refundable credit voucher or change your booking at no extra cost.

To check the conditions and requirements linked to your trip, go to airfrance.traveldoc.aero website, where constantly updated information is provided to help you prepare for your trip.

We operate flights close to 170 destinations worldwide to and from Paris-Charles de Gaulle or Paris-Orly, with our “Air France Protect” commitment to meet the strictest health & hygiene requirements throughout your trip.

All our teams here at Air France remain committed to providing you with optimum service and look forward to seeing you on your next trip”.

 

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *