Στον επόμενο γύρο εισέρχεται το παιχνίδι πόκερ για την Air Europa, καθώς μετά το ενδιαφέρον της Lufthansa για την ισπανική αεροπορική εταιρία, η Air France-KLM καταθέτει τώρα συγκεκριμένη προσφορά.
Πιο συγκεκριμένα, η Air France-KLM κατέθεσε προσφορά ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ για την εξαγορά του 51% του μετοχικού κεφαλαίου της ισπανικής αεροπορικής εταιρίας Air Europa,σύμφωνα με δημοσίευμα της ειδησεογραφικής ιστοσελίδας “El Confidencial”, η οποίο επικαλείται ανώνυμες πηγές.
Ο γαλλο-ολλανδικός όμιλος αεροπορικών εταιριών, ο οποίος είχε, ήδη, ανακοινώσει τον Νοέμβριο ότι οι συνομιλίες για πιθανή εξαγορά βρίσκονταν σε εξέλιξη, θα αναλάβει επίσης το χρέος της Air Europaπρος την ισπανική κυβέρνηση, συνολικού ύψους 475 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Παράλληλα, η γερμανική αεροπορική εταιρία Lufthansa φέρεται να έχει καταθέσει προσφορά για την απόκτηση μειοψηφικού μεριδίου στην Air Europa. Σύμφωνα με την “El Confidencial”, η Lufthansa έχει καταθέσει πρόταση 240 εκατ. ευρώ για την απόκτηση ποσοστού 25% της Air Europa, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τη θέση της στην ισπανική αγορά.
Πριν από ένα μήνα και κάτι, η ισπανική εφημερίδα el Economista, σε δημοσίευμά της ανέφερε ότι, η Globalia, ιδιοκτήτρια της Air Europe, ήταν κοντά στο κλείσιμο συμφωνίας με τη γερμανική αεροπορική εταιρία για την εξαγορά του 20% του ισπανικού αερομεταφορέα, ποσοστό που αποτελεί το όριο για μια συμφωνία ώστε να μην χρειαστεί να περάσει από ρυθμιστικές εγκρίσεις. Τότε, ο γερμανικός όμιλος αεροπορικών εταιριών φάνηκε να παίρνει το προβάδισμα στην “κούρσα” για την απόκτηση μειοψηφικού πακέτου μετοχών στην ισπανική αεροπορική εταιρία, κάτι που τη δεδομένη στιγμή ανατρέπεται.
Η Air Europa ανήκει κατά 20% στη μητρική εταιρία της British Airways, IAG, η οποία έκανε πίσω από την ανάληψη της πλήρους ιδιοκτησίας της εταιρίας πέρυσι για κανονιστικούς λόγους.
Η αεροπορική εταιρία, που ανήκει στον ισπανικό οικογενειακό όμιλο Globalia, εκτελεί δρομολόγια στο εσωτερικό της Ισπανίαw καθώς και πτήσεις μεταξύ της Μαδρίτης και μεγάλων πόλεων στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική.
Η Air France-KLM απέφυγε να σχολιάσει το ζήτημα, όπως και η Lufthansa, ενώ η Globalia δεν ανταποκρίθηκε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό.