airbnb

Airbnb: Εκρηκτική αύξηση των κερδών το δεύτερο τρίμηνο κατά 72% | Η ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών έδωσε ώθηση…

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΟΝΕΥ

Το πιο κερδοφόρο δεύτερο τρίμηνό της ανακοίνωσε η Airbnb, σημειώνοντας καθαρό περιθώριο κέρδους 26% -το υψηλότερο που έχει επιτύχει ποτέ- και αύξηση 18%, σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Συνολικά, η εταιρία δημιούργησε καθαρά κέρδη 650 εκατ. δολαρίων σε έσοδα 2,48 δισ. δολαρίων, τα οποία ήταν αυξημένα κατά 72% και 18%, αντίστοιχα, σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2022. Οι ακαθάριστες κρατήσεις ήταν επίσης υψηλότερες από τις αναμενόμενες, καθώς ανήλθαν σε 19 δισ. δολάρια.

Η εταιρία δήλωσε ότι οι κρατήσεις αυξήθηκαν σε κάθε περιοχή, με περισσότερους πρωτοεμφανιζόμενους, σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν. “Στην πραγματικότητα, είχαμε πλέον περισσότερες από 1,5 δισεκατομμύριο αφίξεις επισκεπτών από την έναρξη της Airbnb”, δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Brian Chesky, σε μια τηλεδιάσκεψη για την πορεία της εταιρίας, προσθέτοντας ότι η Airbnb έκλεισε το τρίμηνο με περισσότερες από 7 εκατομμύρια συνολικές ενεργές καταχωρήσεις.

Η άνοδος των city breaks ευνόησαν την Airbnb

Η Airbnb απέδωσε τις ισχυρές επιδόσεις της το δεύτερο τρίμηνο στην ανάκαμψη των αστικών και διεθνών ταξιδιών, με τις παγκόσμιες διασυνοριακές κρατήσεις να αυξάνονται κατά 16% το τρίμηνο, σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2022. Αυτό πιθανότατα οφειλόταν στην επιστροφή περισσότερων επισκεπτών στις πόλεις, με τις αστικές κρατήσεις διανυκτερεύσεων να αυξάνονται κατά 13% σε ετήσια βάση.

Ωστόσο η εταιρία βραχυχρόνιας μίσθωσης δεν πέτυχε τις εκτιμήσεις όσον αφορά τις κρατήσεις διανυκτερεύσεων και εμπειριών. Η Airbnb ανέφερε 115,1 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις και εμπειρίες που έκλεισε κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αυξημένες σχεδόν κατά 11%, αλλά λιγότερες από τη σύμφωνη γνώμη των αναλυτών που συμμετείχαν στην έρευνα της StreetAccount για τα 117,6 εκατομμύρια.

Η εταιρία αποκάλυψε επίσης ότι δοκιμάζει πιλοτικά τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών της, ιδίως βοηθώντας τους πράκτορες στην εξυπηρέτηση πελατών να επανεξετάσουν σχεδόν 70 διαφορετικές πολιτικές σε πολλές γλώσσες σε περίπτωση διαφορών.

“Κανένας άνθρωπος δεν θα μπορούσε ποτέ να διαβάσει γρήγορα όλες αυτές τις πολιτικές [αλλά η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί] να διαβάσει το ιστορικό των περιπτώσεων τόσο του φιλοξενούμενου όσο και του οικοδεσπότη, να συνοψίσει το θέμα της υπόθεσης και ακόμη και να προτείνει ποια θα πρέπει να είναι η απόφαση με βάση τις πολιτικές μας. Και μπορεί στη συνέχεια να γράψει μια μακροεντολή την οποία ο υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να υιοθετήσει και να τροποποιήσει”, δήλωσε ο κ. Chesky.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *