Airbnb: H πανδημία αυξάνει τα κέρδη της πλατφόρμας | Αυξημένη ζήτηση για city breaks

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με την εταιρία βραχυπρόθεσμης διαμονής, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, οι κρατήσεις αυξήθηκαν, επιστρέφοντας στα επίπεδα του 2019, προσφέροντας ώθηση στα κέρδη της κατά τους τελευταίους τρεις μήνες του 2021, κατά 406 εκατομμύρια δολάρια, σε ετήσια βάση, καθώς τα τριμηνιαία έσοδα αυξήθηκαν κατά 38% στα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια κατά την ίδια περίοδο πριν από την πανδημία του 2019 και σχεδόν 80%, σε σχέση με το 2020.

Οι μακροχρόνιες διαμονές 28 διανυκτερεύσεων και άνω παρέμειναν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία ανά διάρκεια ταξιδιού και αντιστοιχούσαν στο 22% των διανυκτερεύσεων που κρατήθηκαν το εν λόγω τρίμηνο, αυξημένες κατά 16%, σε σχέση με τους τελευταίους τρεις μήνες του 2019.

Οι οικοδεσπότες της Airbnb μπόρεσαν, επίσης, να αυξήσουν τις τιμές. Έτσι, η μέση ημερήσια τιμή στα τέλη του 2021 ήταν $154, σημειώνοντας ένα “άλμα” 20%, σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα και 36% υψηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του 2019.

Σύμφωνα με την εταιρία υπάρχει μια συνεχή τάση για κρατήσεις ολόκληρων σπιτιών και διακοπές σε προορισμούς όπου οι τιμές είναι συνήθως υψηλότερες.

Η Airbnb προέβλεψε ότι οι κρατήσεις και οι τιμές θα αυξηθούν ξανά το πρώτο τρίμηνο του 2022 λόγω της μεγάλης ζήτησης για ταξίδια, ενισχύοντας τα έσοδα του πρώτου τριμήνου από 1,41 δισεκατομμύρια δολάρια έως 1,48 δισεκατομμύρια δολάρια, πολύ πάνω από την πρόβλεψη των 1,23 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η Omicron δεν “τάραξε” τις κρατήσεις

Η παραλλαγή Omicron φαίνεται να έχει μικρότερη επίδραση, τόσο στις κρατήσεις, όσο και στις ακυρώσεις, έναντι της παραλλαγής Delta, το περασμένο έτος. Στο πλαίσιο αυτό, οι κρατήσεις για το εφετινό καλοκαίρι εμφανίζονταν στα τέλη Ιανουαρίου αυξημένες κατά 25%, συγκριτικά με τις κρατήσεις του Ιανουαρίου του 2019, πριν από την έναρξη της πανδημίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Μπράιαν Τσέσκι, προέβλεψε ότι τα διασυνοριακά ταξίδια και οι κρατήσεις σε πόλεις θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Επανέλαβε δε, πως η πανδημία έδωσε τη δυνατότητα σε ορισμένους εργαζόμενους να εργάζονται εξ αποστάσεως, οδηγώντας σε αύξηση των μακροπρόθεσμων κρατήσεων στον ιστότοπο.

Υπενθυμίζεται πως το 2021, η Airbnb είχε απώλειες 352 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με το 2019, έναντι 4,58 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *