airb

Airbnb: Οι 5 νέες τάσεις στα ταξίδια για το 2020

ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις 5 νέες τάσεις στα ταξίδια για το 2020 παρουσιάζει η πλατφόρμα σύντομης ενοικίασης Airbnb. Με την είσοδο της νέας δεκαετίας, οι τουρίστες επιδιώκουν να βιώσουν ξεχωριστές και ιδιαίτερες εμπειρίες, που θα τις θυμούνται για αρκετό καιρό.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της πλατφόρμας, το 57% των Αμερικάνων προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα για την απόκτηση εμπειριών παρά αγαθών. Το 37% των ερωτηθέντων επιθυμεί να αυξήσει το ποσό που χρησιμοποιεί για αυτές, ειδικά οι γυναίκες (39%), η γενιά Ζ (46%) και οι millenials (48%). Oι αμερικάνοι της γενιάς Ζ ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα σε δραστηριότητες, ενώ οι πιο παραδοσιακοί «κάνουν κράτει».

Ανεξαρτήτως, όμως, του πόσο βαθιά μπαίνει το χέρι στην τσέπη, οι νέες τάσεις στον τομέα των ταξιδιών είναι οι εξής:

Το Κάλεσμα της φύσης

Το 2020 το 25% και το 32% των Millennials σχεδιάζουν μια περιπετειώδη εκδρομή στη φύση με αποτέλεσμα να σημειώνεται αύξηση στα ταξίδια περιπέτειας. Προορισμοί που προσφέρονται για τέτοια ταξίδια είναι το Κατμαντού, το Νεπάλ, το Μαράκες και το Μαρόκο.

Σε μεγάλη ζήτηση βρίσκονται επίσης δραστηριότητες πεζοπορίας και περιπάτων στη φύση. Επίσης, οι τουρίστες έρχονται πιο κοντά με τη φύση κάνοντας κρατήσεις σε “φυσικά” σπίτια, όπως τα igloo (αύξηση 83%) και οι baby boomers προτιμούν ιδιαίτερα τις κατασκηνώσεις (171% αύξηση).

 Επιστροφή στο Παρελθόν

Καθώς οι τουρίστες γνωρίζουν όλο και περισσότερα μέρη, αυξάνεται η επιθυμία τους να ζήσουν όπως οι ντόπιοι της περιοχής στο παρελθόν (το 32% των Αμερικανών θέλουν να μάθουν περισσότερα για την ιστορία και τον πολιτισμό του προορισμού που ταξιδεύουν το 2020).

Οι δράσεις ιστορίας (History Experiences) αυξήθηκαν κατά 271% σε σχέση με την περσινή περίοδο, και το 2020 οι κρατήσεις αυξήθηκαν κατά 116%. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρατηρείται από τη γενιά Ζ (176%) και από τους Millennials (118%).

Οι τουρίστες δεν θέλουν απλά να μάθουν για το παρελθόν, αλλά να το ζήσουν. Σε καταλύματα της πλατφόρμας, που έχουν στην περιγραφή τους λέξεις κλειδιά ιστορικής σημασίας (για παράδειγμα Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος), έχουν ήδη καταγραφεί πάνω από 50000 κρατήσεις για τη σεζόν του 2020.

Αποσύνδεση και επανασύνδεση

Το 40% των Αμερικάνων δηλώνει πως θέλουν να χαλαρώσουν στις διακοπές τους. Το 25% εξ αυτών θέλει να συμμετέχει σε δράσεις ευεξίας που θα τους “αποσυνδέσει” από την τεχνολογία, ενώ η γενιά Ζ θέλει να κάνει ένα πνευματικό ή θρησκευτικό ταξίδι.

Επίσης, αρκετοί είναι αυτοί που ταξιδεύουν μόνοι τους: το 16% των Αμερικάνων θα ήθελαν να ανακαλύψουν μια τοποθεσία μόνοι τους με το ποσοστό solo επισκεπτών να σημειώνει αύξηση κατά 79%.

Οι δράσεις διαλογισμού (Meditation Experiences) σημειώνουν άνοδο 106% στις κρατήσεις του 2020. Ιδιαίτερη προτίμηση  φαίνεται να υπάρχει φέτος σε καταλύματα που περιέχουν φάρμες κατά 81%, το οποίο για τους πιο παραδοσιακούς κινείται στο 157%.

“Μινιμάλ” Τουρισμός

Πάνω από τους μισούς Αμερικάνους θέλουν να κάνουν ένα road trip με αποτέλεσμα όλο και περισσότερους τουρίστες να ψάχνουν για καταλύματα με δωρεάν πάρκινγκ (αύξηση 46%). Η τάση αυτή για πιο “μινιμαλ” τουρισμό οδηγεί στην αύξηση κρατήσεων καλυβών βοσκών και μικρών σπιτιών κατά 112% και 85% αντίστοιχα.

Εναλλακτικός Γαστρονομικός Τουρισμός

Καθώς αυξάνεται όλο και περισσότερο η συνείδηση των τουριστών για θέματα διατροφής, οι vegan επιλογές έχουν αυξηθεί κατά 570%. Ενώ το Airbnb παρέχει αρκετές επιλογές σε αυτό το πνεύμα, αρκετοί είναι και οι επισκέπτες που προτιμούν υδατανθρακικές τροφές, όπως μακαρόνια (155% αύξηση) και αρτοποίηματα (88% αύξηση).

Το φαγητό παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα κίνητρα για τα ταξίδια και τη σύνδεση των τουριστών με νέους προορισμούς. Οι δράσεις φαγητού οδηγούν σε περισσότερες κρατήσεις σε νέους προορισμούς. Το 35% των αμερικάνων θέλουν να απολαμβάνουν το φαγητό τους στις διακοπές με τη γενιά Ζ και τους Millennials να αποτελούν τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της τάσης αυτής.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *