tui
Φωτό: TUI Group

Ακαδημία αειφορίας σχεδιάζει ο όμιλος TUI για προσωπικό και συνεργάτες

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Την δημιουργία ακαδημίας αειφορίας, η οποία θα διδάξει στο προσωπικό και τους συνεργάτες του ομίλου TUI, αλλά και την ευρύτερη αγορά για τον υπεύθυνο τουρισμό, σχεδιάζει ο κορυφαίος ταξιδιωτικός οργανισμός.

Μιλώντας σχετικά η διευθύντρια Αειφορίας του ομίλου, Charlotte Wiebe, με τον Harold Goodwin, σύμβουλο τουρισμού της WTM, κατά τη διάρκεια μιας συνεδρίασης για το London Travel Week, ενόψει της Virtual WTM, είπε: «Έχουμε πραγματικά υψηλές φιλοδοξίες… θα είναι σαν ένα πανεπιστήμιο για τους ανθρώπους οι οποίοι θα ενημερώνονται σχετικά με τη βιωσιμότητα».

Ο γερμανικός ταξιδιωτικός «γίγαντας» θα ξεκινήσει με τους 70.000 υπαλλήλους του σε όλο τον κόσμο και στη συνέχεια θα ανοίξει την πρόσβαση στην ακαδημία σε συνεργάτες και όλους όσοι επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τη βιωσιμότητα.

«Θα ήθελα να δω να υπάρξει συνεργασία με πανεπιστήμια», πρόσθεσε η Wiebe.

Ο Goodwin χαιρέτισε τα νέα, λέγοντας: «Η επιπλέον σύνδεση με την τουριστική-ταξιδιωτική βιομηχανία, που έχει ατροφήσει τα τελευταία χρόνια, θα βελτιώσει τα προγράμματα σπουδών των πανεπιστημίων».

Η Wiebe διευκρίνισε ότι η πανδημία Covid-19 επηρέασε τη στρατηγική αειφορίας του ομίλου TUI, που είχε θέσει φιλόδοξους στόχους για το διάστημα 2015-2020.

ksd Ακαδημία αειφορίας
adv

Όπως είπε, η εταιρία επιδιώκει τώρα να υποβάλλει έκθεση σχετικά με τους στόχους της για το νέο έτος, ενώ, παράλληλα, σχεδιάζει περαιτέρω εργασίες και πρωτοβουλίες σχετικά με τους στόχους της αειφορίας. Και υπογράμμισε:  «Ο πρώτος στόχος είναι οι καταναλωτές: οφείλουμε να είμαστε πιο δραστήριοι στην καθοδήγηση και την υποστήριξή τους προκειμένου να κάνουν βιώσιμες επιλογές.

Ο δεύτερος είναι η αναβάθμιση και ο επαναπροσδιορισμός των εργαζομένων, ως μέρος της προσπάθειας για “βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα και βιώσιμες επιλογές διακοπών για τους πελάτες”. Πρέπει να είμαστε πιο ενεργητικοί και να εμψυχώνουμε τον καταναλωτή».

«Η πανδημία του Covid-19 απέδειξε ότι εάν σταματήσουμε ως βιομηχανία, αυτό θα έχει αρνητικό αντίκτυπο σε πολλούς ανθρώπους. Είμαστε μια βιομηχανία που υποστηρίζει την ανάπτυξη της κοινωνίας κι επηρεάζει καθοριστικά τις ζωές των ανθρώπων στους τουριστικούς προορισμούς», κατέληξε η Wiebe.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *