Photo by Naufal Giffari on Unsplash
Photo by Naufal Giffari on Unsplash

Αλ. Αυλωνίτης: Μεγάλες οι ευθύνες της κυβέρνησης για τις τεράστιες ουρές στα σύνορα | Κ. Νοτοπούλου: Επιβίωση στον θαλάσσιο Τουρισμό

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Μεγάλες είναι οι ευθύνες της κυβέρνησης για τις τεράστιες ουρές στον Προμαχώνα και τους Εύζωνες, αναφέρει σε δήλωσή του ο βουλευτής Κέρκυρας και αναπληρωτής τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Αυλωνίτης.

Η δήλωση του κ. Αυλωνίτη έχει ως εξής: “Τα όσα λαμβάνουν χώρα, εδώ και αρκετές ημέρες στα βόρεια χερσαία σύνορά μας είναι ακόμα, ένα ενδεικτικό στοιχείο της έλλειψης οργάνωσης της κυβέρνησης να διαχειριστεί την είσοδο των τουριστών.

Είναι αδιανόητο να περιμένουν σε ουρές επί 5 τουλάχιστον ώρες στον Προμαχώνα για να εισέλθουν στη χώρα μας και επίσης, να κλείνουν από τις 11 το βράδυ μέχρι το πρωί στους Εύζωνες.

Η έκθεση της χώρας μας είναι ανεπανόρθωτη και η τριτοκοσμική εικόνα των ουρών χιλιομέτρων είναι τόσο δυνατή που μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά, που η κυβέρνηση μπορεί να φανταστεί.

Η πατρίδα μας έχει ανάγκη ακόμη και τον έναν επισκέπτη και εμείς, δυστυχώς αφήνουμε τις πύλες εισόδου μας ανοργάνωτες για ένα τόσο σημαντικό έργο”.

Θαλάσσιος Τουρισμός

Δήλωση για την κατάσταση στον θαλάσσιο Τουρισμό έκανε η βουλευτής Κατερίνα Νοτοπούλου. Η δήλωση έχει ως εξής: “Δραματική είναι η κατάσταση στον κλάδο του επαγγελματικού yachting εξαιτίας της πανδημίας και της αδιαφορίας με την οποία αντιμετωπίζει τα προβλήματα του κλάδου η Κυβέρνηση της Ν.Δ..

Μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στην πλειονότητά τους  αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης.

Έχουν χάσει βασικούς τους πελάτες, όπως οι επισκέπτες από ΗΠΑ , αλλά κυρίως από  Κεντρική Ευρώπη, Γερμανία, Γαλλία, αλλά και Σκανδιναβικές Χώρες, ενώ οι προβλέψεις  παραμένουν απαισιόδοξες.

Οι ακυρώσεις των ναυλώσεων φτάνουν το 90% με  100%, η ανεργία των ναυτικών αυξάνεται, και πλήττονται η λειτουργία των ναυπηγείων και όλα τα συναφή με τα σκάφη επαγγέλματα.

Ενέσεις ρευστότητας και διευκολύνσεις, όπως κεφάλαιο κίνησης, φορολογικές ελαφρύνσεις, μείωση των χρεώσεων στα τιμολόγια των επαγγελματικών σκαφών, κατάργηση ή αναστολή του τέλους πλεύσης και παραμονής εν μέσω πανδημίας, κάλυψη ασφαλιστικών εισφορών, θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν τη συνέχιση της λειτουργίας τους.

Δυστυχώς η Κυβέρνηση κωφεύει.

Οι επιχειρήσεις του επαγγελματικού yachting ζητούν από την Πολιτεία έστω τη στοιχειώδη στήριξη που έλαβαν άλλοι πληττόμενοι κλάδοι.

Είναι ζήτημα επιβίωσης του θαλάσσιου τουρισμού”.

ksd PRIMAGEL
adv
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *