ksd photo
Ο κ. Erik Friemuth, διευθυντής ξενοδοχείων της TUI / money tourism copyright photo

Αλλαγές στον τομέα ξενοδοχείων της TUI, φέρνει ο Erik Friemuth

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ο νέος διευθυντής ξενοδοχείων TUI, Erik Friemuth, προχωρά σε συγκέντρωση βασικών δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων του ομίλου.

Ο τουριστικός όμιλος ήδη έχει κερδίσει περί το 1/3 των εσόδων του από τις ξενοδοχειακές του δραστηριότητες, οι οποίες βασίζονται σε ένα χαρτοφυλάκιο περίπου 380 ιδιόκτητων ξενοδοχείων, κοινοπραξιών και συνεργασιών.

Η TUI επιθυμεί τώρα να αναπτύξει περαιτέρω τις επιχειρήσεις της μέσω μιας νέας διευθυντικής δομής που τέθηκε σε ισχύ νωρίτερα αυτό το έτος. Ο Thomas Pietzka, ο οποίος στο παρελθόν διηύθυνε ολόκληρο των τομέα ξενοδοχείων, είναι πλέον υπεύθυνος για επιχειρήσεις και συνεργασίες, τμήμα που περιλαμβάνει περίπου 250 ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων RIU, Atlantica, Grupotel και Iberotel.

Τα βασικά own brand ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων των TUI Blue, Robinson και Magic Life, καθώς και τα Sensimar, Sensatori και Family Life, βρίσκονται πλέον στον έλεγχο του Erik Friemuth, πρώην Διευθυντή Μάρκετινγκ του ομίλου. Το χαρτοφυλάκιο αυτό αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 40 – 45 ξενοδοχεία μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2018/19.

«Θέλουμε να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία TUI στους πελάτες μας ξεκινώντας από την αναζήτηση των διακοπών μέχρι τον αποχαιρετισμό από το ξενοδοχείο», δήλωσε. «Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε μόνο με τα δικά μας, own brand, ξενοδοχεία».

Τους τελευταίους μήνες, ο Friemuth εισήγαγε νέες κεντρικές λειτουργίες για τα τρία brands και τα franchises, με σκοπό την επέκταση των συνεργασιών και τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε κοινές δομές χωρίς να υποβαθμίσουμε την ταυτότητα των μεμονωμένων προϊόντων», εξήγησε.

Μια νέα μονάδα πωλήσεων είναι υπεύθυνη για τον χειρισμό των πωλήσεων, εξαιρουμένων των ταξιδιωτικών πρακτόρων της TUI, ειδικά σε διεθνείς αγορές. Για παράδειγμα, ένα νέο γραφείο στη Μπανγκόκ διαχειρίζεται δραστηριότητες του ομίλου στην Ασία, ενώ η TUI China πρόκειται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην τοπική αγορά.

Επιπλέον, εφαρμόστηκε ένα νέο σύστημα ηλεκτρονικής διοίκησης ξενοδοχείων, το οποίο αρχικά θα καλύπτει τις ιδιοκτησίες TUI Blue, Robinson και Magic Life, όμως στο μέλλον πρόκειται να ενσωματώσει όλα τα ξενοδοχεία της TUI. Μια νέα μονάδα ανάπτυξης προϊόντων είναι υπεύθυνη για γενικές υπηρεσίες, όπως η κράτηση προτιμημένων δωματίων και το check-in.

Ωστόσο, το πρώην TUI Group CMO δεν σχεδιάζει να προχωρήσει σε συγκεντρωτισμό των υπηρεσιών. «Το προφίλ του brand είναι πολύ συγκεκριμένο για να μπορέσουν οι υπηρεσίες να εναρμονιστούν μεταξύ τους», εξήγησε. «Είναι σημαντικό οι ομάδες των μεμονωμένων brands να εντοπίζουν το προϊόν τους. Το μάρκετινγκ παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό», τόνισε.

Για παράδειγμα, το brand Magic Life, το οποίο προσφέρει ένα νέο, διεθνές προϊόν διαφέρει πολύ από την ιδέα του Robinson που έχει υψηλότερες τιμές. Σε αντίθεση με το ταξιδιωτικό πρόγραμμα της TUI, που έχει εισαχθεί σε όλες τις μεγάλες αγορές, «τα ξενοδοχειακά brands χρειάζονται το δικό τους προφίλ».

Ακόμα μια προτεραιότητα του Friemuth είναι η περαιτέρω διεθνοποίηση του χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων, τόσο από πλευράς αγορών όσο και από πλευράς προορισμών. Η TUI Blue, για παράδειγμα, θεωρείται ως μια διεθνής μάρκα που αναπτύχθηκε ανεξάρτητα από οποιαδήποτε αγορά και σε ορισμένες ιδιοκτησίες έχει περισσότερους Βρετανούς πελάτες από ότι Γερμανούς. Ορισμένα Robinson Club  σε μακρινούς προορισμούς πρόκειται, επίσης, να ανοίξουν περισσότερο για τους διεθνείς επισκέπτες.

Επιπλέον, το χαρτοφυλάκιο του brand θα παραμείνει υπό τον έλεγχο του επικεφαλής ξενοδοχείων TUI Group, ο οποίος ως CMO ήταν υπεύθυνος για τη μείωση των 21 διαφορετικών εμπορικών ξενοδοχειακών σημάτων σε επτά πριν από δύο χρόνια. «Έχω τη δυνατότητα να προωθήσω ακόμη περισσότερο τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και να επικεντρωθώ στη δυναμική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου», σχολίασε, χωρίς να αποκαλύψει συγκεκριμένα σχέδια.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *