Amadeus: Η Αειφορία προτεραιότητα για τους τουρίστες | Έξι νέες τάσεις διαμορφώνουν το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Καθώς η πανδημία υποχωρεί, νέες τάσεις στα ταξίδια αποκαλύπτονται, σύμφωνα με νέα έρευνα της Amadeus, με τίτλο “Amadeus 2022 Travel Trends”. Έξι νέες τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον της ταξιδιωτικής αγοράς, προβλέποντας, μεταξύ των άλλων, διακοπές με φίλους, οικοτουρισμό, ακόμη και επιστροφή των υπερηχητικών πτήσεων.

“Καθώς ο ταξιδιωτικός τομέας ανακάμπτει, βλέπουμε να εμφανίζονται κάποιες πραγματικά συναρπαστικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τη βιομηχανία”, δήλωσε ο Dan Batchelor, αντιπρόεδρος παγκόσμιας εταιρικής επικοινωνίας και κοινωνικής ευθύνης της Amadeus. Για να προσθέσει: “Φανταστείτε έναν κόσμο όπου παρακολουθείτε μια καταπληκτική σειρά του Netflix και μόλις ολοκληρώσετε την παρακολούθηση ο smart speaker σας προτείνει ένα ταξίδι στις τοποθεσίες στις περιοχές των γυρισμάτων. Αυτή η τεχνολογία είναι διαθέσιμη τώρα. Όχι μόνο είναι συναρπαστικές οι νέες τεχνολογίες του κλάδου, αλλά μας δίνουν επίσης τη δύναμη να ταξιδεύουμε με βιώσιμο τρόπο, φέρνουν επανάσταση στον τρόπο που ταξιδεύουμε για επαγγελματικούς λόγους και διανύουμε μεγάλες αποστάσεις, σε χρόνο – αστραπή. Οι υπερηχητικές πτήσεις πρόκειται να πραγματοποιηθούν, σχεδόν δύο δεκαετίες αφότου το Concorde αποσύρθηκαν. Είναι μια απίστευτα συναρπαστική στιγμή για τον κλάδο”.

Η νέες τάσεις που αποκαλύπτει η έρευνα της Amadeus είναι:

-Οι ταξιδιώτες αναζητούν να απολαύσουν το παρόν, κάνοντας ταξίδια ζωής. Οι ονειρεμένοι προορισμοί, όπως το Μάτσου Πίτσου, παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση των προτιμήσεων, με τις πτήσεις στις περουβιανές πόλεις Λίμα και Κούσκο να έχουν αύξηση 50%.

-Οι ταξιδιώτες αναζητούν επίσης διακοπές με φίλους (Friendcation). Μετά από μερικά χρόνια διαφορά, το 2022 θα είναι η χρονιά που θα σημειωθούν ταξίδια επανένωσης με φίλους. Οι ομαδικές κρατήσεις έχουν αυξηθεί κατά 83% από το περασμένο φθινόπωρο σύμφωνα με την Amadeus Demand360(R).

-Ο ενεργός οικοτουρισμός είναι άλλη μια τάση που εμφανίστηκε μετά την πανδημία. Οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται να αναλάβουν δράση, με μια αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια που υποστηρίζουν διαφορετικές παγκόσμιες κοινότητες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Amadeus. Το 37% των ερωτηθέντων είπαν ότι οι ευκαιρίες για τους ταξιδιώτες να συμμετέχουν στη διατήρηση των τουριστικών προορισμών θα βοηθήσει τη μετάβαση της βιομηχανία σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον μακροπρόθεσμα.

-Τα επαγγελματικά ταξίδια είναι έτοιμα να επιστρέψουν το 2022 με τη νέα τεχνολογία που εισάγει πληρωμές ταξιδιών μέσω κινητού τηλεφώνου χωρίς έξοδα. Το 72% εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν μέσα στον επόμενο χρόνο.

-Η Amadeus προσδιόρισε επίσης τη νέα τάση “Wanderlust Streaming”, σύμφωνα με την οποία οι ταξιδιώτες αναζητούν να επισκεφτούν προορισμούς με βάση τα τηλεοπτικά προγράμματα που παρακολουθούν. Για παράδειγμα, η Amadeus διαπίστωσε ότι ο τουρισμός στην Porthgwarra της Κορνουάλης αυξήθηκε έως και 50%, σύμφωνα με το Visit Cornwall, ως αποτέλεσμα της τηλεοπτικής εκπομπής Poldark.

-Το μέλλον των ταξιδιών έχει και φουτουριστικά στοιχεία. Το ενδιαφέρον κεντρίζουν επιλογές ταξιδιού υψηλής τεχνολογίας, οι υπερηχητικές πτήσεις και η τεχνολογία hyperloop.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *