Photo by cottonbro on Pexels

Amadeus: Προβλήματα πληρωμής αντιμετωπίζει το 40% των πελατών ξενοδοχείων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Θέματα με την πληρωμή αντιμετωπίζει ένα σημαντικό ποσοστό πελατών ξενοδοχείων, τα οποία δείχνουν να επηρεάζουν την εντύπωση που αποκομίζουν για τη συνολική διαμονή και φιλοξενία, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας μελέτης που δημοσίευσε η Amadeus.

Οι ξεπερασμένες προσεγγίσεις των ξενοδοχείων σε θέματα πληρωμών θέτουν υπό αμφισβήτηση τις προσπάθειες της βιομηχανίας φιλοξενίας να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στους επισκέπτες, οδηγώντας σε αυξημένο άγχος και απογοήτευση των επισκεπτών, σύμφωνα με τη μελέτη “Ανοίγοντας την πόρτα για πληρωμές με επίκεντρο τον επισκέπτη”.

Η μελέτη επιβεβαιώνει τρία βασικά ευρήματα:

  • Οι καταναλωτές βρίσκουν τις πληρωμές στο ξενοδοχείο σημαντικά πιο αγχωτικές από τις “καθημερινές πληρωμές” στο σπίτι.
  • Είναι διπλάσιες οι πιθανότητες να βιώσουν αισθήματα “άγχους” και “αβεβαιότητας” όταν πραγματοποιούν πληρωμές στο ξενοδοχείο.
  • Οι καταναλωτές είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συνδέουν τις πληρωμές στο ξενοδοχείο με θετικά συναισθήματα όπως “ευκολία” ή ” άνεση”, αναδεικνύοντας την ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να βελτιώσουν αυτή την πτυχή της εμπειρίας του επισκέπτη.

Η μελέτη, η οποία διεξήχθη από την εταιρία Innovationbubble, η οποία ειδικεύεται στην έρευνα συμπεριφοράς, για λογαριασμό της Amadeus, διαπίστωσε ότι το 40% των ταξιδιωτών είχε αντιμετωπίσει μια δυσκολία στην πληρωμή για τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο. Το ένα τρίτο δήλωσε ότι δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής, όπως πιστωτική κάρτα, Paypal ή We Chat, για τη διαμονή του, ενώ για τους μισούς από τους επισκέπτες ήταν δύσκολο να πληρώσουν.

Σύμφωνα με μελέτη, η οποία βασίστηκε σε εκατοντάδες συνεντεύξεις με πρόσφατους ταξιδιώτες στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Βραζιλία, το 39% των πελατών ξενοδοχείων αισθάνεται άγχος ότι η πληρωμή του μπορεί να μην επιτευχθεί και το 77% πιστεύει ότι είναι ευθύνη του ξενοδοχείου να διευκολύνει την πληρωμή.

“Η ανάλυσή μας αποκάλυψε μια σημαντική αρνητική προκατάληψη γύρω από τις πληρωμές των ξενοδοχείων”, λέει ο Jamie Halliday, διευθυντής Στρατηγικών Θεμάτων στην Innovationbubble. “Το άγχος που προκαλείται από μια αρνητική εμπειρία πληρωμής παραμένει στο μυαλό του καταναλωτή κι επηρεάζει τη συνολική αντίληψη για τη διαμονή”, προσθέτει.

Ο τρόπος με τον οποίο τα ξενοδοχεία διαχειρίζονται σήμερα τις πληρωμές είναι κατακερματισμένος, με την ευθύνη να πέφτει σε μεμονωμένους ιδιοκτήτες ή διαχειριστές ακινήτων, αντί να γίνεται στρατηγική διαχείριση σε επίπεδο μάρκας.

Η κατάσταση αυτή σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία δυσκολεύονται να συμβαδίσουν με τις ραγδαίες εξελίξεις στις ψηφιακές πληρωμές, όπως εξηγεί ο Jean-Christophe Lacour, επικεφαλής του τμήματος διαχείρισης και παράδοσης προϊόντων της Amadeus, Jean-Christophe Lacour της Amadeus.

Ο ίδιος καλεί τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να αναλάβουν την ευθύνη για τις πληρωμές σε εταιρικό επίπεδο, ώστε να μπορούν να προσφέρουν στους επισκέπτες μια σύγχρονη εμπειρία ψηφιακών πληρωμών που θα βελτιώνει τη διαμονή τους.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *