luxury

Amadeus: Ταχύτερη ανάπτυξη για τα ταξίδια πολυτελείας

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η νέα έρευνα της Amadeus εξετάζει τις τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας μέχρι το 2025, θέλοντας να συμβάλλει στην προσπάθεια της ταξιδιωτικής βιομηχανίας να στοχεύσει και να εξυπηρετήσει καλύτερα αυτόν τον ταχύτατα εξελισσόμενο κλάδο.
Η έρευνα αναπτύχθηκε με δεδομένα που προήλθαν από την Tourism Economics και από δεκάδες συνεντεύξεις με γνώστες της παγκόσμιας αγοράς ταξιδιών πολυτελείας, που περιλαμβάνουν εταιρείες εξυπηρέτησης, αεροπορικές, ξενοδοχεία και ενδιάμεσους προμηθευτές, μέσω της Connections, μιας εταιρείας που διοργανώνει διεθνείς εκδηλώσεις δικτύωσης για παρόχους υπηρεσιών πολυτελών ταξιδιών.  

Σύμφωνα με την έρευνα “Οι καταναλωτές παγκοσμίως ξοδεύουν ολοένα και περισσότερο το διαθέσιμο εισόδημά τους σε εμπειρίες παρά σε υλικά αγαθά. Η επιθυμία των καταναλωτών για εμπειρίες ζωής αυξάνεται με τέτοιο ρυθμό στα ταξίδια πολυτελείας που πλέον ξεπερνά την υπόλοιπη ταξιδιωτική βιομηχανία. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει μια νέα έρευνα της Amadeus που περιλαμβάνει δεδομένα από την Tourism Economics.

amadeus_Collaborative luxury journey  Μεταξύ του 2011 και του 2015, τα ταξίδια πολυτελείας, βάσει αναχωρήσεων πτήσεων business και πρώτης θέσης, σημείωσαν μια σταθερή ετήσια αύξηση της τάξεως του 4,5%, έναντι 4,2% για τα ταξίδια γενικής φύσεως. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για συνέχιση αυτής της αύξησης τα επόμενα 10 χρόνια, με ποσοστό για τα ταξίδια πολυτελείας που αναμένεται να φτάσει το 6,2% μεταξύ του 2015 και 2025, σχεδόν ένα τρίτο περισσότερο από τα ταξίδια γενικής φύσεως που θα φτάσει στο 4,8%”.

Αυτή η τάση είναι θετική για τον κλάδο ταξιδιών πολυτελείας.
Η έρευνα Shaping the Future of Luxury Travel αποκαλύπτει τις νέες προκλήσεις, και τις ευκαιρίες, τις οποίες θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο κλάδος ταξιδιών πολυτελείας μέσα στην επόμενη δεκαετία.

amadeus_Hierarchy of Luxury Travel needs Μερικά από τα πιο σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής:

  • Έχουμε εισέλθει σε μια νέα εποχή ταξιδιών πολυτελείας, όπου η πολυτέλεια αντιμετωπίζεται με επιμέλεια, σε πραγματικό χρόνο και βασίζεται κυρίως στην εμπειρία
  • Για τη Βόρεια Αμερική και την Δυτική Ευρώπη τα πραγματοποιηθέντα ταξίδια πολυτελείας φτάνουν στο 64%, παρόλο που αντιστοιχούν μόλις στο 18% του παγκόσμιου πληθυσμού
  • Το διάστημα 2011-2025, τα ταξίδια πολυτελείας στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού θα σημειώσουν ταχύτερη συνολική ανάπτυξη από την Ευρώπη, ανάπτυξη όμως η οποία αναμένεται να επιβραδυνθεί το διάστημα 2015-2025
  • Ο Ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας της Ινδίας είναι στο 13%, υψηλότερα από όλες τις υπόλοιπες BRIC χώρες (Ρωσία, Βραζιλία, Ινδία, Κίνα) και είναι ο υψηλότερος από τις 25 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα
  • Η ανθρώπινη επιθυμία για εμπειρίες που προσφέρουν μεγαλύτερη ικανοποίηση αποτελεί σημαντικό καταλύτη για την εξέλιξη και τη βελτίωση της ποιότητας και του επιπέδου εξυπηρέτησης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας
  • Καταγράφεται μια ιεραρχία των αναγκών στα ταξίδια πολυτελείας, η οποία εκτείνεται από επίπεδα εξυπηρέτησης και υπηρεσίες ποιότητας πέντε αστέρων έως υπηρεσίες VIP privacy και ασφάλειας

amadeus_Tomorrows luxury travellersΤο 2015, η Amadeus δημοσίευσε την έρευνα Future Traveller Tribes 2030, με την οποία προσδιόριζε τις έξι ταξιδιωτικές φυλές, με βάση τις καταναλωτικές συμπεριφορές και η οποία αναγνωρίζει ότι οι αγοραστικές συνήθειες αλλάζουν ανάλογα με τις συνθήκες κάθε ταξιδιού.

Χρησιμοποιώντας παρόμοια μέθοδο, η έρευνα Shaping the Future of Luxury Travel, προσδιορίζει έξι φυλές ταξιδιωτών πολυτελείας για να βοηθήσει τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών να στοχεύουν με καλύτερο τρόπο τη συγκεκριμένη αγορά. Οι φυλές αυτές είναι οι Always Luxury, Special Occasion, Bluxury, Cash-rich, time-poor, Strictly Opulent και Independent Affluent.

“Η πολυτέλεια ερμηνεύεται διαφορετικά για κάθε άνθρωπο, και αυτή η παραδοχή αποτελεί πραγματικότητα ιδιαίτερα σήμερα. Καθώς οι ανερχόμενες μεσαίες τάξεις στρέφονται στην υλική πλευρά των ταξιδιών πολυτελείας, οι πιο ώριμες αγορές διψούν για μια νέα, εξελιγμένη μορφή πολυτέλειας. Για αυτόν τον λόγο η δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες αυτούς σχετικές, προσωπικές και αποκλειστικές εμπειρίες θα γίνει ακόμη πιο κρίσιμη από όσο είναι σήμερα, καθώς θα είναι ο παράγοντας που θα διαφοροποιήσει το παλιό από το νέο είδος πολυτέλειας,” σχολίασε ο κ. Rob Sinclair-Barnes, Διευθυντής Στρατηγικού Μάρκετινγκ στην Amadeus IT Group.

“Η κατανόηση του ρόλου μιας επιχείρησης στην παροχή μιας ολοκληρωμένης πολυτελούς εμπειρίας για τους ταξιδιώτες είναι κύριας σημασίας για τη βελτίωση των συνεργασιών και την ενίσχυση των συνολικών προσπαθειών της βιομηχανίας για σταθερές πολυτελείς υπηρεσίες. Είναι πολύ σημαντικός ο ρόλος της εξερεύνησης των τελευταίων εξελίξεων σε τεχνολογία και καινοτομία για την καλύτερη λειτουργία της βιομηχανίας, αλλά και για την επίτευξη ενός νέου επιπέδου πολυτέλειας που δεν έχει ξανα-υπάρξει” κατέληξε ο κ. Sinclair-Barnes.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *