amazon

Η Αmazon στο «παιχνίδι» των online travel agencies;

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ

H είσοδος της Amazon στην online ταξιδιωτική αγορά θα μπορούσε να έχει σοβαρές συνέπειες, ειδικά για τα ισχυρά online travel agencies. 

Η ευρέως αναμενόμενη, αλλά μέχρι στιγμής “αόρατη”, κίνηση της Amazon στον κλάδο αυτό, θα μπορούσε να της δώσει ένα βασικό κέρδος 600 εκατομμυρίων δολαρίων σε ετήσια βάση. Επιπλέον, η Google θα μπορούσε να δει τις ταξιδιωτικές φιλοδοξίες της Amazon, ως απειλή από μια εταιρεία που έχει ήδη 300 εκατομμύρια αφοσιωμένους πελάτες.

Αυτές είναι μερικές από τις απόψεις ενός από τους κορυφαίους χρηματοοικονομικούς οίκους, Morgan Stanley, σε έκθεση προς τους επενδυτές τον Μάρτιο.

Αξίζει να σημειωθεί, πως η πιο πρόσφατη απόπειρά της Amazon στα ταξίδια, ήταν η Amazon Destinations service η οποία άνοιξε και έκλεισε μέσα σε διάστημα πέντε μηνών το 2015.

Η Morgan Stanley πιστεύει ότι ο συνδυασμός της καθιερωμένης κλίμακας στην πελατειακή της βάση και της ικανότητας να διαταράξει την οικονομία της online ταξιδιωτικής πλατφόρμας θα μπορούσε να δώσει στην Amazon « το θεμέλιο για να ανταγωνιστεί τα online ταξίδια».

Ζητήματα που πρέπει να ξεπεραστούν

Οι επενδύσεις που απαιτούνται εκ των προτέρων δεν θα είναι της κλίμακας που έχει δει η Amazon.Ακόμη, η αφοσίωση στον τομέα των ταξιδιών είναι πιο σκληρή λόγω των χαμηλότερων επιπέδων συχνότητας αγοράς (σε σύγκριση με άλλα καταναλωτικά είδη που συνήθως πωλεί η Amazon) και τις υψηλές τιμές συναλλαγών των ταξιδιών.

Η προσέλκυση μιας νέας ηλεκτρονικής μονάδας ταξιδίων της Amazon σε ένα σοβαρό επίπεδο ανταγωνιστών θα χρειαζόταν χρόνο, ιδίως για να φτάσει ο όγκος αποθέματος ξενοδοχείων σε συγκρίσιμα επίπεδα, αλλά οι εταιρικές σχέσεις, οι συμφωνίες θυγατρικών ή οι εξαγορές θα μπορούσαν να επιταχύνουν τη διαδικασία.

Επιπτώσεις στην αγορά

Σύμφωνα με τη Nowak το εκτιμώμενο ετήσιο ποσό κέρδους ύψους 600 εκατομμυρίων δολαρίων βασίζεται στην κατοχή ξενοδοχειακών κρατήσεων της Amazon με περίπου το 50% του μεγέθους της Expedia.

Με την καλύτερη αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής προβολής, το επίπεδο κέρδους θα μπορούσε να φτάσει έως και 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ενδεχομένως πιθανοί ηττημένοι είναι αναπόφευκτα η Expedia Group και Booking Holdings.

Προσθέτει:«Μακροπρόθεσμα, η ικανότητα της Amazon να οδηγεί σε πιο επαναλαμβανόμενες και άμεσες ταξιδιωτικές μετακινήσεις θα μπορούσε να αποτελέσει απειλή για την επιχείρηση αναζήτησης ταξιδιών της Google».

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *