Στιγμιότυπο από την παρουσίαση της νέας καμπάνιας των ΗΠΑ από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Brand USA, Fred Dixon | Φωτό από την ιστοσελίδα της Brand USA.

America the Beautiful, η νέα ταξιδιωτική καμπάνια των ΗΠΑ

ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Brand USA, ο οργανισμός μάρκετινγκ προορισμού των ΗΠΑ, παρουσίασε τη νέα παγκόσμια τουριστική καμπάνια των Ηνωμένων Πολιτειών με τίτλο “America the Beautiful”, η οποία πρόκειται να “τρέξει” αρχικά σε βασικές αγορές – “πηγές” ταξιδιωτών τον Αύγουστο.

Η φιλόδοξη καμπάνια παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της Brand USA στο Σικάγο και έχει ως στόχο να αναδείξει τα καλύτερα στοιχεία των Ηνωμένων Πολιτειών και να “αναζωπυρώσει” το παγκόσμιο ενδιαφέρον για διεθνή εισερχόμενα ταξίδια προς τις ΗΠΑ.

Η διαφημιστική εκστρατεία εριλαμβάνει ένα ισχυρό μείγμα τουριστικής προβολής με την εισαγωγή ενός ειδικού ψηφιακού κόμβου, του AmericaTheBeautiful.com.

“Καθώς βάζουμε πλώρη για το 2026 και όχι μόνο, είμαστε υπερήφανοι που ανακοινώνουμε την America the Beautiful – μια τολμηρή και πρωτόγνωρη παγκόσμια τουριστική εκστρατεία”, δήλωσε ο Fred Dixon, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Brand USA. Και πρόσθεσε: “Ποτέ δεν υπήρξε καλύτερη στιγμή για να εξερευνήσετε την ομορφιά και την ενέργεια των ΗΠΑ, οι οποίες συνεχίζουν να είναι ο πιο φιλόδοξος προορισμός μακρινών ταξιδιών στον κόσμο”.

Σύμφωνα με τον κ. Dixon, στόχος αυτής της εκστρατείας είναι να σταλεί ένα ξεκάθαρο μήνυμα: οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι ανοιχτές και έτοιμες να υποδεχθούν νόμιμους διεθνείς ταξιδιώτες. Ο ίδιος εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι αυτή η προσπάθεια θα πυροδοτήσει νέο ενδιαφέρον και θα εμβαθύνει τις σχέσεις με τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Σημείο αναφοράς η AI

Η καμπάνια συνοδεύεται από τον νέο ψηφιακό κόμβο AmericaTheBeautiful.com, που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη σε συνεργασία με την ταξιδιωτική πλατφόρμα Mindtrip. Η τεχνολογία αυτή επιτρέπει στην Brand USA να κατανοεί καλύτερα τι εμπνέει το παγκόσμιο κοινό, ώστε να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε επισκέπτη.

Το λανσάρισμα της καμπάνιας πραγματοποιείται σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας για την ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ, με τις παγκόσμιες αφίξεις να μειώνονται τον Μάιο και τις συνεχιζόμενες ανησυχίες σχετικά με την αξία και τον αντίκτυπο των εμπορικών πολιτικών της κυβέρνησης Trump.

Με πάνω από 1,6 εκατομμύρια νέες, διεθνείς, αεροπορικές θέσεις σε 44 νέες απευθείας διαδρομές μόνο το 2025, οι ΗΠΑ είναι έτοιμες να διατηρήσουν τη θέση τους ως κορυφαίος προορισμός για τους ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *