Aμερικανοί τουρίστες
Photo by ConvertKit on Unsplash

Πόσο επηρεάστηκαν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες από τις πρόσφατες εξελίξεις;

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οκτώ στους 10 Αμερικανοί εξακολουθούν να σκοπεύουν να ταξιδέψουν για αναψυχή τους επόμενους 12 μήνες, παρά τις πρόσφατες ανακοινώσεις σχετικά με τους δασμούς και το selloff της αγοράς.

Η MMGΥ, εταιρεία ταξιδιωτικού μάρκετινγκ διεξήγαγε έρευνα σε 1.000 Αμερικανούς για να κατανοήσει πώς τα πρόσφατα γεγονότα μπορεί να επηρεάσουν τις ταξιδιωτικές προθέσεις.

Ακολουθούν τα βασικά ευρήματα της σύντομης έρευνας που διεξήχθη στις 3-5 Απριλίου:

  • Το 83% των Αμερικανών καταναλωτών εξακολουθεί να σκοπεύει να ταξιδέψει τους επόμενους 12 μήνες, παρά τις πρόσφατες αποφάσεις και τα οικονομικά νέα. Το ποσοστό αυτό είναι μειωμένο μόλις κατά 4% σε σχέση με την τελευταία έρευνα της MMGY Portrait of American Travelers, η οποία πραγματοποιήθηκε στα μέσα Φεβρουαρίου.
  • Το 74% των Αμερικανών καταναλωτών αισθάνεται από λίγο έως πάρα πολύ σίγουρο για την οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού του για τους επόμενους έξι μήνες. Αυτό πιθανόν να συμβάλλει στο γεγονός ότι το 70% των Αμερικανών καταναλωτών σκοπεύει να ταξιδέψει κατά την ίδια περίοδο.
  • Τους επόμενους έξι έως 12 μήνες, το 80% των Αμερικανών καταναλωτών δηλώνει ότι η ταξιδιωτική του συμπεριφορά θα αλλάξει ως αποτέλεσμα των πρόσφατων οικονομικών ειδήσεων.
  • Πιο συγκεκριμένα:
    -33% δηλώνουν ότι θα ταξιδέψουν πιο κοντά στο σπίτι τους
    -29% λένε ότι θα αλλάξουν από διεθνή προορισμό σε εγχώριο προορισμό
    -24% λένε ότι θα αλλάξουν σε ένα λιγότερο ακριβό μέσο μεταφοράς
    -Το 22% δηλώνει ότι θα αλλάξει τη διάρκεια της διαμονής του
  • Η αντίληψη μπορεί επίσης να οδηγήσει σε μετατόπιση από τα διεθνή ταξίδια στα εγχώρια ταξίδια το επόμενο έτος. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) Αμερικανούς καταναλωτές πιστεύουν ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες θα είναι λιγότερο ευπρόσδεκτοι σε άλλες χώρες ως αποτέλεσμα των πρόσφατων αποφάσεων για την πολιτική δασμών.

«Ακόμη και μπροστά στην οικονομική αβεβαιότητα και τα πολωτικά πρωτοσέλιδα, ο Αμερικανός ταξιδιώτης συνεχίζει να επιδεικνύει αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της MMGY Global, Katie Briscoe. «Ενώ πολλοί προσαρμόζουν τα σχέδιά τους – επιλέγοντας μικρότερα ταξίδια, προορισμούς πιο κοντά στο σπίτι ή πιο οικονομικές επιλογές – η πρόθεσή τους να ταξιδέψουν παραμένει ισχυρή. Τα στοιχεία αυτά υπογραμμίζουν πώς οι ταξιδιώτες κάνουν σκόπιμους συμβιβασμούς για να προστατεύσουν τις εμπειρίες που έχουν μεγαλύτερη σημασία. Ως κλάδος, ο ρόλος μας είναι να τους ανταποκριθούμε με προσφορές με γνώμονα την αξία που αντανακλούν την αισιοδοξία και την προσαρμοστικότητά τους».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *