Αμερική: Οι τάσεις στην επιλογή ταξιδιών|ΠΙΝΑΚΕΣ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Stay-cation, επιρροή από διαφημίσεις, κοινωνικά δίκτυα, δραστηριότητες και εμπειρίες κατα τη διάρκεια του ταξιδιού, είναι οι κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή ταξιδιών, από τους Αμερικάνους τουρίστες.

Οι Αμερικάνοι πραγματοποιούν ετησίως 4,4 ταξίδια, αριθμός ο οποίος θα μπορούσε να αυξηθεί αν δεν προτιμούσαν να μαζεύουν  ανεκμετάλλευτες μέρες αδείας. Σύμφωνα με το U.S. Travel οι ανεκμετάλλευτες μέρες αδείας για το 2018 ανήλθαν στις 768 εκατομμύρια.

Το Εθνικό Σχέδιο για την Ημέρα Διακοπών θέτει επί της τράπεζας αυτή την τάση για τις διαθέσιμες μέρες αδείας, και ενθαρρύνει τους Αμερικάνους να σχεδιάζουν τις διακοπές τους στην αρχή του έτους. Εφορμούμενη από την πρωτοβουλία αυτή η Expedia Group Media Solutions, ο διαφημιστικός οργανισμός του ομίλου Expedia, αποκαλύπτει τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και τις πηγές επιρροής των Αμερικάνων τουριστών, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες.

Αυτές περιλαμβάνουν:

  • Τη διάρκεια του ταξιδιού: Ο μέσος όρος διάρκειας ενός ταξιδιού είναι 6,7 μέρες, ο οποίος αποτελεί χαμηλό νούμερο σε σύγκριση με άλλες περιοχές. Επίσης οι Αμερικανοί προτιμούν να ταξιδεύουν στη χώρα τους σε ποσοστό 82%.
  • Προθυμία για έμπνευση: Οι Αμερικανοί τουρίστες είναι ανοιχτόμυαλοι καθώς το 60% επιλέγει μεταξύ 2 ή και περισσότερων προορισμών, και αναζητούν έμπνευση κατά τη διαδικασία επιλογής σε ποσοστό 80%.
  • Επιρροή Διαφημίσεων: Οι διαφημίσεις με περιεχόμενο που παρέχει πληροφορίες επηρεάζουν τα μεγαλύτερα ηλικιακά γκρουπ. Οι νεότερες γενιές επηρεάζονται πιο εύκολα από διαφημίσεις που παρέχουν ελκυστικές προσφορές.
  • Κοινωνική επιρροή: Σχεδόν το 90% των τουριστών της Generation Z ανέφερε πως η τελική επιλογή τους επηρεάστηκε από τα κοινωνικά δίκτυα μέσω έρευνας ή επαφών με την οικογένεια και τους φίλους τους. Οι boomers (γεννημένοι από το 1946 έως το 1964) δηλώνουν ότι δεν επηρεάζονται από τα κοινωνικά δίκτυα, όπως οι νεότερες γενιές.
  • Προτεραιότητες στις Διακοπές: Παρά το γεγονός ότι οι Αμερικανοί τουρίστες δίνουν μεγάλο βάρος στις προσφορές και τη σχέση σχέση ποιότητας-τιμής, η τελική επιλογή βασίζεται περισσότερο στις δραστηριότητες και τις εμπειρίες παρά στις χαμηλές τιμές.
  • Τύπος Ταξιδιού: Ο πιο δημοφιλής τύπος ταξιδιού στις ΗΠΑ είναι η επίσκεψη στην οικογένεια (ειδικά για τους Boomers και τη Generation Z). Στη δεύτερη θέση βρίσκονται τα ταξίδια για χαλάρωση και επίσκεψη αξιοθέατων (για τους Millennials και τη Generation X).

 

 

 

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *