child

Αναδιάρθρωση για την ομάδα marketing του Τhomas Cook!

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο διευθυντής μάρκετινγκ του Thomas Cook Group, Jamie Queen, αποφάσισε να εγκαταλείψει την εταιρεία, στα τέλη του Απριλίου, μετά από πέντε χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα, η αποχώρησή του έρχεται καθώς ο Thomas Cook ανακοινώνει την αναδιοργάνωση της ομάδας μάρκετινγκ. Σύμφωνα με τον tour operator, ο Jamie Queen έφυγε για να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις.

thomas cookΗ εν λόγω αναδιάρθρωση έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει την εστίαση στην αυξανόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα των ξενοδοχείων και των θέρετρων, δήλωσε ο Thomas Cook.

Ο David Child, που επί του παρόντος είναι επικεφαλής των επικοινωνιών για το Thomas Cook Hotels and Resorts, θα προσθέσει το μάρκετινγκ στις ευθύνες του σε ένα νέο συνδυασμένο ρόλο, που θα είναι επικεφαλής επικοινωνιών και ξενοδοχείων, καθώς και των θέρετρων μάρκετινγκ.

Ακόμη, θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στα brand του Thomas Cook’s Casa Cook και του Club Cook, καθώς και στα 20 νέα ανοίγματα του ξενοδοχείου που έχουν προγραμματιστεί για αυτό το καλοκαίρι.

Ο Enric Noguer, επικεφαλής ξενοδοχείων και θέρετρων, δήλωσε:
enric
O κ. Enric Noguer, Διευθυντής Ξενοδοχείων του Thomas Cook

«Με τη δημιουργία ενός συνδυασμού εμπορικού και επικοινωνιακού ρόλου στο χώρο των Ξενοδοχείων και των Θέρετρων, επιδιώκουμε να επιταχύνουμε τη φιλοδοξία μας και να καταστήσουμε τον Thomas Cook διάσημο για τα ξενοδοχεία του σε όλες τις αγορές μας.

Είμαι ευτυχής που ο David αναλαμβάνει αυτόν τον ευρύτερο ρόλο και ανυπομονούμε να τον δούμε να συνεργάζεται με όλες μας τις αγορές για να φέρει στα ξενοδοχεία μας ζωή».

Τέλος, στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Phil Gardner θα αναλάβει την ευθύνη για το μάρκετινγκ στο Ηνωμένο Βασίλειο πέραν της υφιστάμενης εμπορικής αποστολής του.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *