airport

Αναθεωρεί επί τα χείρω τις εκτιμήσεις του για την αεροπορική κίνηση το Eurocontrol | 140 δισ. € οι απώλειες | ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΕΛΕΤΕΣ

Το EUROCONTROL έχει αναθεωρήσει προς τα κάτω τα σενάρια της κίνησης έως τον Φεβρουάριο του 2021. Σύμφωνα με το νέο «Σενάριο τρέχουσας κατάστασης», ο συνολικός αριθμός πτήσεων που αναμένεται στην Ευρώπη, εκτιμάται ότι θα είναι 55% χαμηλότερος από το 2019, μείωση 6 εκατομμυρίων πτήσεων ή περαιτέρω μείωση 1 εκατομμυρίου στις ευρωπαϊκές πτήσεις, από το προηγούμενο σενάριο.

Ο γενικός διευθυντής του Eurocontrol Eamonn Brennan δήλωσε: «Πηγαίνουμε προς τα πίσω τώρα και είναι πραγματικά ανησυχητικό για ολόκληρο τον κλάδο. Υπάρχει έλλειψη συντονισμού μεταξύ των κρατών σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των αεροπορικών ταξιδιών παρά την καλή καθοδήγηση από τον EASA και το ECDC. υπάρχει μεγάλη σύγχυση και πολύ λίγη εμπιστοσύνη των επιβατών. και φυσικά τα κρούσματα COVID-19 αυξάνονται σε όλη την Ευρώπη. Το νέο σενάριο τρέχουσας κατάστασης θα μπορούσε να βελτιωθεί εάν υπήρχε περισσότερος συντονισμός μεταξύ των κρατών σχετικά με τον καλύτερο τρόπο χειρισμού των αεροπορικών ταξιδιών μέσω εναρμονισμένων δοκιμών και κοινών κριτηρίων επιδημιολογικής αξιολόγησης. Αυτό θα έδινε μεγαλύτερη προβλεψιμότητα για επιβάτες, αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες. Ταυτόχρονα, θα μπορούσε να επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο εάν τα κράτη συνεχίσουν να επιβάλλουν γενικούς περιορισμούς και μέτρα καραντίνας – αυτή η προσέγγιση σκοτώνει την τουριστική και τουριστική βιομηχανία. Χαιρετίζουμε τις προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για εναρμόνιση και ενθαρρύνουμε όλα τα μέρη να τις εγκρίνουν”.

eurocontrolΤο EUROCONTROL είχε προηγουμένως εκπονήσει προσχέδια σεναρίων κυκλοφορίας στις 24 Απριλίου, το οποίο παρέμεινε εξαιρετικά ακριβές για τον Απρίλιο έως τα τέλη Αυγούστου και προέβλεψε σταδιακή ανάκαμψη από -89% τον Απρίλιο σε -50% τον Αύγουστο. Αυτή η πρόβλεψη ήταν σωστή (+/- 1% κάθε μήνα).

ksd
adv

Αυτό το σενάριο είχε δείξει μείωση 45% ή 5 εκατομμύρια λιγότερες πτήσεις. Αυτό το σενάριο υπέθεσε επίσης ότι εάν η τάση παρέμενε θετική, η σταδιακή ανάκαμψη θα μπορούσε ενδεχομένως να συνεχιστεί για το υπόλοιπο του 2020 και να γίνει επανεκκίνηση ορισμένων διηπειρωτικών πτήσεων.

Ωστόσο, ως απάντηση στις εξάρσεις επιδημιών COVID-19 σε όλη την Ευρώπη από τα μέσα Αυγούστου, τα κράτη επιβάλλουν ατομικούς και μη συντονισμένους εθνικούς περιορισμούς, απαιτήσεις καραντίνας και τεστ, τα οποία είναι κατά κύριο λόγο σύμφωνα με τις εθνικές επιδημιολογικές εκτιμήσεις και τα εθνικά μέτρα για την υγεία. Συχνά, αυτά τα μέτρα ανακοινώνονται με πολύ σύντομη ειδοποίηση. Αυτή η «μη συντονισμένη προσέγγιση» από τα κράτη έχει προκαλέσει μεγάλη σύγχυση και καταβαράθρωσε την εμπιστοσύνη των επιβατών.

Οι προκρατήσεις για αεροπορικά ταξίδια τους επόμενους μήνες είναι εξαιρετικά χαμηλές.

Έως τις 13 Σεπτεμβρίου, υπήρχε ήδη μείωση 53% για το μήνα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019, η οποία ήταν ήδη 13 ποσοστιαίες μονάδες χαμηλότερη από την προηγούμενη πρόβλεψη του EUROCONTROL, -40% για ολόκληρο τον Σεπτέμβριο στο προηγούμενο “Σενάριο συντονισμένων μέτρων” .

Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη, το “Τρέχον σενάριο κατάστασης” εκτιμά ότι:

  • Τα κράτη παραμένουν μη συντονισμένα στην πολιτική τους στα διασυνοριακά αεροπορικά ταξίδια.
  • Η ζήτηση για αναψυχή και επαγγελματίες επιβάτες παραμένει εξαιρετικά χαμηλή ως αποτέλεσμα της αβεβαιότητας και σύγχυσης σχετικά με τους κρατικούς περιορισμούς / μέτρα καραντίνας.
  • Οι αεροπορικές εταιρείες θα μειώσουν περαιτέρω τη χωρητικότητα ως απάντηση στην κατάρρευση των προκρατήσεων και
  • Η αποκατάσταση των διηπειρωτικών πτήσεων παραμένει πολύ περιορισμένη.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, πιθανώς θα υπάρξει συνολική απώλεια της αεροπορικής βιομηχανίας στην Ευρώπη σε έσοδα, της τάξης των 140 δισεκατομμυρίων ευρώ κατά τη διάρκεια του 2020 για αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια και ANSP’s, από απώλεια 110 δισεκατομμυρίων ευρώ όπως προβλεπόταν στις 24 Απριλίου.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *