Photo by Anna Urlapova on Pexels

Αναβάλλουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια οι Σκωτσέζοι

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έντονη ανησυχία για την αύξηση του κόστους διαβίωσης χαρακτηρίζει τους Σκωτσέζους, οι οποίοι σπεύδουν να αναβάλλουν τα ταξιδιωτικά τους πλάνα.

Μια έρευνα στη Σκωτία εντόπισε “τη μεγαλύτερη μεταβολή από ποτέ στην εμπιστοσύνη των Σκωτσέζων καταναλωτών”, με εννέα στους δέκα Σκωτσέζους να ανησυχούν σοβαρά για το κόστος διαβίωσης, σύμφωνα με τους ερευνητές.

Η έρευνα, την οποία διεξήγαγε η εταιρία ερευνών 56 Degree Insight με την εταιρία μάρκετινγκ The Union πραγματοποιήθηκε μετά τον μίνι δημοσιονομικό προϋπολογισμό της βρετανικής κυβέρνησης, στα τέλη Σεπτεμβρίου, ο οποίος οδήγησε στην πτώση της Liz Truss από την πρωθυπουργία.

Σύμφωνα με την έρευνα, το 89% των ανθρώπων στη Σκωτία έχει εκδηλώσει σοβαρές ανησυχίες για την αύξηση του κόστους διαβίωσης και τα τρία τέταρτα (75%) αναφέρουν αυξημένο άγχος λόγω της κρίσης.

Περισσότεροι από τους μισούς Σκωτσέζους (54%) ανέφεραν ότι ανησυχούν “για την πληρωμή των λογαριασμών” και έξι στους 10 (63%) εξέφρασαν την ανησυχία τους σχετικά με το “να έχουν φαγητό στο τραπέζι”. Ένας στους τρεις (35%) παραδέχτηκε ότι προβληματίζεται “για την αποπληρωμή δανείων και πιστωτικών καρτών” και το 36% ανέφερε ότι ανησυχεί σοβαρά “για την πληρωμή του στεγαστικού δανείου ή του ενοικίου του”.

Σχεδόν εννέα στους 10 (87%) ανέφεραν ότι καθυστέρησαν ή περιόρισαν τις αγορές τους, ιδίως τις αγορές αναψυχής, εκτός από την περικοπή των μεγάλων δαπανών, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 45% ξοδεύει λιγότερο χρόνο για τον προγραμματισμό των διακοπών και το 46% θα καθυστερήσει τις αποφάσεις για διακοπές ή θα μειώσει τις διακοπές του επόμενου έτους ως αποτέλεσμα της κρίσης του κόστους διαβίωσης, τοποθετώντας τα ταξίδια στην τρίτη θέση από την κορυφή του καταλόγου με τα 17 στοιχεία διακριτικής ευχέρειας που απειλούνται με περικοπές, μετά τις αγορές ρούχων (55%) και τις δαπάνες για κεράσματα και είδη πολυτελείας (51%).

Οι ερευνητές λένε ότι τα ευρήματα αποτελούν “νηφάλια ανάγνωση”, με “τους ανθρώπους στη Σκωτία, ιδίως τις οικογένειες, να έχουν φτάσει στα όριά τους” και υποδηλώνουν “μια αποσύνδεση μεταξύ της πραγματικότητας του δημόσιου αισθήματος και της τρέχουσας συναίνεσης μεταξύ των νομοθετών, των εμπόρων λιανικής πώλησης και των καταναλωτικών εμπορικών σημάτων”.

Η έρευνα διεξήχθη σε περισσότερους από 1.000 ενήλικες στη Σκωτία, το διάστημα 14-16 Οκτωβρίου 2022.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *