easyJet
Aεροσκάφος της easyjet

Ανησυχίες στην αγγλική αγορά για την επιθετική είσοδο της «easyJet» και της «On The Beach»

ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τις ανησυχίες τους εκφράζουν επαγγελματίες στον χώρο του τουρισμού του Ηνωμένου Βασιλείου για τα σχέδια της easyJet και της On the Beach  να εκτοξεύσουν τις πωλήσεις των διακοπών τους απειλώντας, έτσι στην επιστροφή στον πόλεμο των τιμών.

Η διευθύντρια και μέλος των Advantage Travel Partnership, Paula Lacey προειδοποίησε ότι «Θα υπάρξουν δύο, μεγάλοι νέοι παίκτες».

«Η «On the beach» έχει καταστήσει σαφές ότι έρχεται με πολύ επιθετικούς στόχους και η easyJet Holidays έρχεται στην αγορά το 2020», σημειώνει η Lacey.

Η ίδια μιλώντας στο Travel Weekly Business Breakfast τον Δεκέμβριο είπε: «Και οι δύο έχουν πει ότι πρόκειται να συνεργαστούν με το εμπόριο.

«Αυτό είναι καλό  γιατί θα έχουμε περισσότερες επιλογές. Ωστόσο, ο φόβος μου είναι τι θα γίνει με την τιμολόγηση».

Η EasyJet στοχεύει στην επανεκκίνηση της easyJet Holidays μέσα στο 2019 με τον πρώην product manager της Tui Garry Wilson να είναι επικεφαλής.

Ο Wilson είπε τον Δεκέμβριο:

«Έχουμε 20 εκατομμύρια πελάτες που αγοράζουν μια πτήση αναψυχής και πηγαίνουν αλλού για διαμονή. Αυτός θα είναι ο πρωταρχικός μας στόχος».

Σημειώνεται, πως η «Οn the beach» διαθέτει Atol, δηλαδή, οικονομική προστασία των καταναλωτών, για 1,3 εκατομμύρια διακοπές κατά τους 12 μήνες έως τον Μάρτιο.

Ωστόσο, ο διαδικτυακός πράκτορας δήλωσε την πρόθεσή του να «προσεγγίσει τις 5 εκατομμύρια παραλίες σε κοντινή απόσταση, έπειτα από την αγορά της Classic Collection Holiday.

Η Lacey είπε: «Οι αριθμοί τους είναι μεγάλοι για να ξεκινήσουν. Εάν επηρεάσει την τιμή, αυτό είναι ένα πρόβλημα για όλους. Όλοι θα πληρώσουμε το τίμημα».

Η EasyJet σχεδιάζει  να αυξήσει τη χωρητικότητα κατά 10% σε όλη την Ευρώπη το δωδεκάμηνο έως το Σεπτέμβριο, πριν από την επανεκκίνηση της easyJet Holidays.

Τέλος, η Jet2Holidays, ο νούμερο δύο tour operator του Ηνωμένου Βασιλείου, αύξησε επίσης την άδεια Atol σε 3,8 εκατομμύρια για τους 12 μήνες έως τον Σεπτέμβριο – από 2,9 εκατομμύρια το προηγούμενο έτος.

ΠΗΓΗ

Tagged

1 σχόλιο στο “Ανησυχίες στην αγγλική αγορά για την επιθετική είσοδο της «easyJet» και της «On The Beach»

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *