Και η ανταπάντηση του Αλέξανδρου Αγγελόπουλου στον αντίλογο για την Booking…

Και η ανταπάντηση του Αλέξανδρου Αγγελόπουλου στον αντίλογο για την Booking…

aldemar
Ο κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος|money tourism copyright photo

Απαντώντας στο άρθρο του κ. Ευθύμη Μπακάλη, για την Booking, ο διευθύνων σύμβουλος της ALDEMAR κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, αναφέρει τα εξής:

«Συμφωνώ ότι η ρύθμιση είναι το ζητούμενο. Δύο – τρεις σημειώσεις:

1. Στην προμήθεια άλλων συμβολαίων έχει υπολογισθεί ο φόρος και η τιμολόγηση συχνά είναι ανάλογη. Δεν τίθεται θέμα ίσης μεταχείρισης. Τίθεται θέμα ορθής πολιτικής και επιλογής καναλιών προβολής και προώθησης. Όταν η Booking αποκτήσει πολιτική block seats με ανάληψη ρίσκου και προπληρωμής, ίσως οι όροι να είναι άλλοι. Προς το παρόν είναι ένα κανάλι διανομής καλό για κάποιους, λιγότερο καλό για κάποιους άλλους.

2. Η πολιτική ακύρωσης την τελευταία στιγμή για παραθεριστικά ξενοδοχεία (και για άλλα) σημαίνει αυτόματα άδειο δωμάτιο. Αν και παλιά υπήρχε δυνατότητα να προσαρμόσει κανείς την πολιτική αυτή, με τους νέους όρους, η θέση των ξενοδόχων τίθεται στο περιθώριο. Υπενθυμίζω ότι σε ξενοδοχεία μεγάλα το yielding είναι σε εντελώς άλλη βάση.

3. Τα αεροπλάνα συνεχίζουν να αποτελούν ρίσκο και επένδυση μεγάλων Tour Operators. Θέλει προσοχή να μη θίγονται τα συμφέροντα τους και χάσουμε, όπως φέτος θέσεις ( ο λόγος ήταν άλλος φέτος, αλλά δυστυχώς αν δεν κερδίζει ο ΤΟ, το αεροπλάνο πάει αλλού).

4. Η πολιτική των μικρών ξενοδοχείων και των μεγάλων είναι εκ των πραγμάτων διαφορετική. Αντιλαμβάνομαι τη θεση που διατυπώνεται, αλλά δεν αφορά μερίδα των ξενοδόχων που λειτουργούν με πολύ ευνοϊκότερους όρους και σε πολύ μαζικότερη κλίμακα

5. Να προσθέσω ακόμη ότι το θέμα της αλίευσης τιμών δεν έχει απαντηθεί. Δεν είναι μόνο θέμα της Booking, αλλά και των ξενοδόχων και DMC’S που οφείλουν να διαμορφώσουν ξεκάθαρη πολιτική και να σέβονται το προϊόν, δλδ το ξενοδοχείο.

Τέλος, επαναλαμβάνω ότι ο καθείς είναι ελεύθερος να διαμορφώσει την πολιτική του, η μαζική αντίδραση είναι κυρίως γιατί οφείλουμε να λογαριάζουμε με τον ξενοδόχο.

Η Booking άλλαξε πολλά στο χώρο της online κράτησης και ήρθε η ώρα ο ξενοδόχος να μάθει να δουλεύει σε αυτό το περιβάλλον.

Το κύριο κόστος είναι στο ξενοδοχείο, η υπηρεσία είναι στο ξενοδοχείο, η κριτική είναι στο ξενοδοχείο… Άρα και οι κινήσεις που ακολουθούν πρέπει να ξεκινήσουν από τους ξενοδόχους.

Αλέξανδρος Αγγελόπουλος».

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Τις σπασμένες τιμές των μεγάλων ξενοδοχείων ξεχάσατε να μας πείτε. Τα συμβόλαια με τα τουριστικά γραφεία βαζουν το μαχαίρι στο λαιμό στον έλληνα ξενοδόχο. Ο πελάτης στο εξωτερικό όταν πληρώνει το πακέτο δεν γνωρίζει ότι στο ξενοδόχο πηγαίνει το 1/4 από το σύνολο της τιμής. Και κάτι ακόμα, εσεις οι μεγάλοι ξενοδόχοι με τα δάνεια που έχετε στις τραπεζες δεν σας πιάνει ο υπνος το βράδυ αν δεν σας υπογράψουν συμβόλαιο τα γραφεία για να τα παρουσιάσετε στους τραπεζίτες ως «ανάπτυξη>> για εύκολη δανειοδότηση. Τα πρόβατα ξύπνησαν κυριε Αγγελοπουλε.
    Μη μας λέτε για ρίσκο στους tour operator. Αυτοί πάντα κερδισμένοι είναι.
    Υ.Γ Επίσης οι πράκτορες , θα έρθει ώρα που θα εξαγοράσουν τα μεγάλα ξενοδοχεία επειδή δεν βγαίνουν τα νούμερα….

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ