©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανθεκτική η Αθήνα | Ισχυρό “brand” και υγειονομική ασφάλεια οι βασικοί λόγοι ταξιδιού στην ελληνική πρωτεύουσα

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι επισκέπτες της Αθήνας την επιλέγουν συνειδητά και την συστήνουν ανεπιφύλακτα, παρά την ταλαιπωρία που προκαλούν οι συνθήκες πανδημίας και τα μέτρα covid-19, όπως προκύπτει από την 17η ετήσια Έρευνα «Περί Ικανοποίησης Ξενοδοχείων και Απόδοσης Ξενοδοχείων Αττικής 2021». 

Η  φετινή  Έρευνα “Ικανοποίησης Επισκεπτών και Απόδοσης Ξενοδοχείων”, σε ό,τι αφορά το ένα τμήμα της (Ικανοποίηση Επισκεπτών), αποτελεί για πρώτη φορά προϊόν συνέργειας με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Δύο διαφορετικές έρευνες που διεξάγονται επί σειρά ετών από πλευράς των δύο φορέων, συναντήθηκαν σε ένα κοινό ερωτηματολόγιο. Συνδυάζοντας τα σημεία επαφής αλλά και τα σημεία κοινού ενδιαφέροντος, στράφηκαν προς τον επισκέπτη της Αθήνας που αναχωρεί – σκιαγραφώντας το προφίλ του και αναλύοντας την εμπειρία του.

Τα κοινά συμπεράσματα παρουσιάσθηκαν από τους επικεφαλής της Έρευνας κ. Stefan Merkenhof, Managing Consultant GBR Consulting και κ. Μαριπόλα Κώτση, Προϊσταμένη Έρευνας Αγοράς ΔΑΑ κατά τη διάρκεια ‘υβριδικής’ εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στις 22-2-2022 στο ξενοδοχείο – ‘Airotel Stratos Vassilikos’, παρουσία κλαδικών φορέων.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *