ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΙΔΗΣ – NEW DESIGN: Maitre στις ανακαινίσεις ξενοδοχείων και επαγγελματικών χώρων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Για τους ξενοδόχους, η ανακαίνιση δωματίων, μπάνιων και κοινόχρηστων χώρων αποτελεί μια συνεχής πρόκληση, αφού καλούνται να ανανεώνουν αδιάκοπα τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις τους, ώστε να είναι πάντα ελκυστικές και σύμφωνες με τις σύγχρονες επιταγές του διεθνούς hospitality.

Οι απαιτήσεις πολλές και το κόστος επένδυσης εξόχως σεβαστό, για να ανατεθεί ένα τέτοιο έργο σε κάποιο γραφείο αμφίβολου κύρους. Ο κατάλληλος συνεργάτης – ανάδοχος είναι καταλύτης της επιτυχίας ή όχι του εγχειρήματος.

Η τεχνική εταιρεία New Design του Αντώνιου Σταυρακίδη μετρά τριάντα χρόνια εμπειρίας και πλήθος επιτυχημένων projects στον τομέα ανακαίνισης – ανακατασκευής, διακόσμησης και εξοπλισμού ξενοδοχείων, καταστημάτων εστίασης και επαγγελματικών χώρων.

Η NEW DESIGN παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες μελέτης (αρχιτεκτονικής και διακόσμησης) και κατασκευάζει κάθε έργο με δικά της έμπειρα συνεργεία (οικοδόμων, υδραυλικών, ηλεκτρολόγων, διακοσμητών κ.λπ.). Υπερέχει του ανταγωνισμού γιατί:

Έχει μεγάλη εμπειρία σε έργα υποδομών

Η τεχνογνωσία των συνεργατών της επικαιροποιείται διαρκώς και δοκιμάζεται

Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι προσεκτικά επιλεγμένα για να έχουν άριστη ποιότητα

Προτείνει καινοτόμες και ευέλικτες λύσεις

Επιμένει στη λεπτομέρεια που θα κάνει τη διαφορά

Είναι δίπλα στους πελάτες της πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την ολοκλήρωση του έργου.

Είναι ευαισθητοποιημένη περιβαλλοντολογικά αλλά και οικονομικά.

Tips

  1. Αφού καταρτιστεί το πλάνο έργων και παρεμβάσεων και πριν την έναρξη εργασιών γίνεται λεπτομερής αποτύπωση και απεικόνιση του έργου με φωτορεαλιστικά, τρισδιάστατα σχέδια και video με κίνηση μέσα στον χώρο, αποτυπώνοντας τον χαρακτήρα τόσο του κατασκευαστικού μέρους όσο και του τύπου design που θα το πλαισιώσει. Όλα αυτά τα εργαλεία (σχέδια, φωτορεαλιστικά videos) αποτελούν μια περίφημη πρώτη ύλη προβολής και διαφήμισης του ξενοδοχείου. Θα ήταν κρίμα να μην την εκμεταλευτούν οι ξενοδόχοι.
  2. Ο γενικός σχεδιασμός δεν πρέπει να αφορά μόνο την εμπειρία του πελάτη αλλά εξίσου σημαντικό είναι να έχει κι ένα πρόσημο ευαισθησίας ως προς το προσωπικό εργασίας που κινείται συνεχώς και εργάζεται μέσα στους χώρους του ξενοδοχείου. Επομένως, η μελέτη πρέπει να γίνεται τόσο σε επίπεδο καλαισθησίας όσο και σε επίπεδο operation, λειτουργικότητας και εργονομίας.
  3. Το τεχνικό γραφείο που θα αναλάβει το έργο πρέπει να είναι εξ αρχής ενήμερο για το ακριβές συνολικό budget ανακαίνισης, ώστε να μπορεί να κάνει καλύτερη διαχείριση ενισχύοντας το concept του ξενοδοχείου και τα facilities που θα φέρουν κερδοφορία. Επίσης, μπορούν να επιτευχθούν καλύτερες διαπραγματεύσεις με προμηθευτές σε επίπεδο κόστους αλλά και χρόνου παράδοσης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *