tui
Φωτό: TUI Group

Απεργία στην TUI Customer Operations | Ασυμφωνία στη διαπραγμάτευση για τις αυξήσεις μισθών

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σε προειδοποιητική απεργία έχει καλέσει τους εργαζόμενους στην TUI Customer Operations (TCO), θυγατρική της TUI, σήμερα, Τρίτη 11 Απριλίου, το συνδικάτο ver.di. 

Πρόκειται για την πρώτη απεργία αυτού του είδους στην ιστορία της εταιρίας, όπως αναφέρει η γερμανική ιστοσελίδα StadtReporter.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, για πρώτη φορά από το 2015 διεξάγονται συλλογικές διαπραγματεύσεις στην TCO και στους τρεις γύρους των διαπραγματεύσεων, μέχρι στιγμής, η TCO δεν έχει υποβάλει προσφορά που να προσφέρεται για συμφωνία και για τον λόγο αυτό, το ver.di καλεί τους εργαζόμενους της TCO να συμμετάσχουν στην ολοήμερη προειδοποιητική απεργία.

Στις 1ο το πρωί έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση μπροστά από το κτίριο της TUI AG (Karl-Wiechert-Allee 4, Ανόβερο), ενώ, λόγω του διευρυμένου home office, το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί επίσης διαδικτυακή απεργιακή σύσκεψη.

Δεν είναι ακόμη σαφές σε ποιο βαθμό η απεργία της Τρίτης θα επηρεάσει την επεξεργασία των αιτημάτων πελατών και ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Σε έρευνα μεταξύ των μελών του ver.di, το 74 % των συμμετεχόντων αξιολογεί την πρώτη προσφορά της εργοδοτικής πλευράς από κακή έως πολύ κακή. Αντί η εταιρία να ανταποκριθεί στις ξεκάθαρα διατυπωμένες ανάγκες των εργαζομένων, παρουσιάστηκε μια δεύτερη προσφορά που ήταν ακόμη χειρότερη για τη συντριπτική πλειοψηφία.

“Οι εργαζόμενοι περιμένουν εδώ και οκτώ χρόνια την προσαρμογή της συλλογικής σύμβασης εργασίας”, δήλωσε ο διαπραγματευτής της ver.di, Lars Kalkbrenner. Έκτοτε, έχει καταβληθεί αύξηση μόλις 3%. “Μια αύξηση μισθού κατά 14,7% θα ήταν απαραίτητη μόνο για να αντισταθμιστεί η απώλεια της αγοραστικής δύναμης από τη στιγμή της ίδρυσης της εταιρίας μέχρι το τέλος του 2022”, πρόσθεσε ο κ. Kalkbrenner.

Σύμφωνα με το σωματείο, η εξοικονόμηση κόστους προσωπικού ήταν ένας από τους κύριους στόχους όταν ιδρύθηκε η TCO. Οι εργαζόμενοι όχι μόνο θα αμείβονταν λιγότερο με βάση τη μισθολογική κλίμακα, αλλά θα έπρεπε επίσης να εργάζονται μιάμιση ώρα περισσότερο εβδομαδιαίως από ό,τι σε άλλες εταιρίες της TUI.

Η επιτροπή διαπραγμάτευσης του ver.di απαιτεί, μεταξύ άλλων, σταθερή αύξηση των αποδοχών κατά 500 ευρώ σε όλες τις μισθολογικές ομάδες και επίπεδα σε διάστημα 12 μηνών. Η TCO πρόσφερε πρόσφατα δύο αυξήσεις των 100 ευρώ και 75 ευρώ σε διάστημα 21 μηνών.

“Αυτό είναι σημαντικά λιγότερο από ό,τι έχει συμφωνηθεί, επί του παρόντος, σε άλλες εταιρείες της TUI. Και αυτό παρά το γεγονός ότι είχαμε ήδη πολύ μικρότερες μηνιαίες αυξήσεις και ότι πολλά άλλα στοιχεία αμοιβών και παροχών είναι λιγότερο καλά διευθετημένα”, δήλωσε μέλος της επιτροπής διαπραγμάτευσης.

Tagged

1 σχόλιο στο “Απεργία στην TUI Customer Operations | Ασυμφωνία στη διαπραγμάτευση για τις αυξήσεις μισθών

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *