Αποχωρεί από την Ελλάδα η Melia

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την απόφασή της να αποχωρήσει από την Ελλάδα και την διαχείριση του τετράστερου ξενοδοχείου Melia Athens στην κέντρο της Αθήνας, έχει λάβει η ισπανική αλυσίδας Meliá.
Η εξέλιξη αυτή τοποθετείται, κατά τις πληροφορίες, στο τέλος Σεπτεμβρίου, μετά το τέλος της φετινής θερινής σεζόν.
Το ξενοδοχείο, το οποίο διαθέτει συνολικά 136 δωμάτια και σουίτες, ανήκει στον όμιλο κυπριακών συμφερόντων ΜΟΥΣΚΙΤΑ και θα συνεχίσει κανονικά τη λειτουργία του, χωρίς την ”ομπρέλα” κάποιας ξένης αλυσίδας, μέχρι νεοτέρας.

Η μονάδα, επί της Χαλκοκονδύλη 14 και Πατησίων, ήταν μισθωμένη τα τελευταία χρόνια στη γνωστή αλυσίδα Meliá Hotels & Resorts, ωστόσο, παρά τη βελτίωση των επιδόσεων της τελευταίας διετίας κατά την οποία υπήρξε αύξηση στις πληρότητες συνολικά για τα ξενοδοχεία της Αθήνας, τα αποτελέσματα για το 4άστερο ξενοδοχείο ήταν χαμηλότερα των αρχικών προσδοκιών: Ενδεικτικά, η εταιρεία εμφάνισε ζημιές κατά την τελευταία διετία, για την οποία υπάρχουν επίσημα στοιχεία (2013- 2014), έστω κι αν αυτές έβαιναν μειούμενες, από τα 840 χιλ. ευρώ του 2013, στα 454 χιλ. ευρώ του 2014.

02meliaathens-generalnight.jpg

Η βασική αιτία ήταν το γεγονός ότι η ανάληψη της διαχείρισης του ξενοδοχείου από τον ισπανικό όμιλο συνέπεσε ουσιαστικά με την περίοδο λίγο πρίν από το ξεκίνημα της κρίσης (η μίσθωση ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2008), τη μεγάλη πτώση του αθηναϊκού τουρισμού και την υποβάθμιση του κέντρου της Αθήνας. Εξ’ ού και οι αρχικές προσδοκίες της γνωστής αλυσίδας ουδέποτε επιβεβαιώθηκαν, παρά το γεγονός ότι ο ισπανικός όμιλος, αρχικά, ”πόνταρε” στον ελληνικό τουρισμό, εντός αλλά και εκτός Αθηνών, σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς (βλ. Κρήτη, Κώ σε πρώτη φάση, με μετέπειτα προοπτική για νέες επενδύσεις σε Μύκονο και Σαντoρίνη).

Εκτός Ελλάδας πάντως και δή στη Μεσόγειο οι επιδόσεις του ομίλου Meliá Hotels International, με ιστορία 60 ετών, επτά ξενοδοχειακά brands κάτω από την ”ομπρέλα του” και πάνω από 350 ξενοδοχεία σε 35 χώρες σε όλο τον κόσμο είναι παραπάνω από ικανοποιητικές, όπως προκύπτει και από τις επιδόσεις του πρώτου τριμήνου του 2016. Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, η καθαρή κερδοφορία αυξήθηκε για τον όμιλο κατά 38% στα 22,3 εκατ. ευρώ και τα συνολικά έσοδα κατά 8%, στα 399 εκατ. ευρώ, με τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στη Μεσόγειο να αναδεικνύονται ”πρωταθλητές” της ανόδου: Κανάρια νησιά αλλά και συνολικά οι ισπανικές πόλεις, Ιταλία αλλά και Γερμανία είχαν τις καλύτερες επιδόσεις για τον όμιλο κατά τους πρώτους μήνες του έτους, με τις προοπτικές να διαγράφονται θετικές και για το υπόλοιπο έτος.

ΠΗΓΗ: www.newmoney.gr

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *