Το “πανόραμα” των κρατήσεων σε Ελλάδα, αλλά και στους επιμέρους προορισμούς, από τις γερμανόφωνες αγορές, στο 9μηνο του 2019, σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2018, παρουσιάζει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το money-tourism.gr.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του HolidayCheck, της μεγαλύτερης ταξιδιωτικής ιστοσελίδας για όλες τις γερμανόφωνες χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία), στην οποία ο καθένας μπορεί να βρει το ιδανικό ξενοδοχείο, να κλείσει τις διακοπές του και να έρθει σε επαφή με άλλους παραθεριστές, η οποία αντλεί από μια βάση δεδομένων με περισσότερες από 8 εκατομμύρια αξιολογήσεις ξενοδοχείων, εικόνες και βίντεο για να σας βρει την καλύτερη προσφορά,η Ελλάδα στο 9μηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2019, πέτυχε αύξηση κρατήσεων 8%, αύξηση διανυκτερεύσεων 5% και αύξηση εσόδων 9% και αύξηση των ατόμων 7%, “επιταχύνοντας” κατά 1% σε σύγκριση με το 8μηνο 2019.
Η εξέλιξη αυτή καταδεικνύει ότι φέτος υπήρξε αύξηση της τιμής του πακέτου, όπως άλλωστε προκύπτει και από την αύξηση της Μέσης Δαπάνης, που αποτυπώνει η Τράπεζα Ελλάδος, ενώ τα ποσοστά των αυξήσεων, σε όλους τους δείκτες, παραμένουν αμετάβλητα με το 8μηνο, γεγονός που δείχνει ότι και ο Σεπτέμβριος, ήταν ένας πολύ καλός μήνας, από πλευράς κρατήσεων από τις γερμανόφωνες αγορές.

Από τα στοιχεία επίσης προκύπτει, ότι μετά τον “παγωμένο Μάϊο”, σε κρατήσεις, οι επόμενοι μήνες είχαν πολύ υψηλά διψήφια ποσοστά αυξήσεων στις κρατήσεις, δικαιώνοντας όσους επιχειρηματολογούσαν για αύξηση των last minute κρατήσεων, που θα ισοστάθμιζαν τις μέχρι τότε απώλειες. Αυτό διαπιστώνεται και από τα στοιχεία του Σεπτεμβρίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνολική αξία των κρατήσεων στα ελληνικά ξενοδοχεία στο 9μηνο του 2019, ανήλθε σε 124,5 εκατ. €, έναντι 114 εκατ. το 9μηνο του 2018.
Οι προορισμοί
Στο επίπεδο των επιμέρους προορισμών, η Πελοπόννησος εμφανίζει την μεγαλύτερη αύξηση κρατήσεων σε ποσοστό, της τάξης του 27%, με πολύ μικρό όμως απόλυτο αριθμό κρατήσεων, ενώ από τους μεγάλους προορισμούς η Ρόδος εμφανίζει την μεγαλύτερη αύξηση στο 9μηνο, με 12%, και με αύξηση κρατήσεων τον Σεπτέμβριο της τάξης του 15%. Στο 9μηνο επίσης εμφανίζει αύξηση διανυκτερεύσεων 8% και αύξηση εσόδων 13%. Συνολικά οι κρατήσεις μέσω HolidayCheck, στα ξενοδοχεία της Ρόδου, προσπόρισαν έσοδα 30,2 εκατ. €, έναντι 26,7 εκατ. στο αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Ακολουθεί στην δεύτερη θέση η Κέρκυρα με 11% στο 9μηνο και μικρή αύξηση 1% τον Σεπτμέβριο, με συνολικά έσοδα 8,9 εκατ. €.
Στην τρίτη θέση από πλευράς αύξησης κρατήσεων βρέθηκε στο 9μηνο η Κως με 10% και αύξηση εσόδων στα 21,8 εκατ. €.

Με ποσοστό 8% και αύξηση εσόδων 9% στα 50 εκατ. €, βρέθηκε η Κρήτη, η οποία είχε και έναν πολύ καλό Σεπτέμβρη με αύξηση 14%.
Τέλος, η Χαλκιδική ήταν στα “κόκκινα”, με -14%, στο 9μηνο, με έσοδα 7 εκατ. €, έναντι 7,5 πέρυσι.

Η εικόνα
Η εικόνα των προορισμών, έχει ως εξής:






Είναι απορίας άξιο ότι οι σελίδες αξιολόγησης υπηρεσιών ξενοδοχείων ουδέποτε αναφέρονται στο τίμημα που πλήρωσε ένας πελάτης, την κατηγορία του ξενοδοχείου, τις υπηρεσίες και την ποιότητα του δωματίου που επέλεξε, το μοναδικό δε κριτήριο προσέλκυσης πελάτη η ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!!!!!!
Διαβάζοντας κριτικές και απαιτήσεις πελατών σχηματίζεις την εντύπωση ότι όλοι έχουν πληρώσει ALL INCLUSIVE ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΟΥΙΤΑ με ΧΑΒΙΑΡΗ, ΤΡΟΥΦΕΣ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ΄, ΠΟΤΑ, αναψυκτικά, και ότι φανταστεί ο κάθε θνητός στην τρομερή τιμή 2ψήφιου αριθμού Ευρώ το άτομο την διανυκτέρευση, δηλαδή καθαρά χωρίς ΦΠΑ, ΤΕΛΗ, ΦΟΡΟΥΣ κλπ, κλπ κλπ, πόσα ?? για όλα τα παραπάνω, με ΦΠΑ, ……… εδώ κλαις η γελάς ?
Κατά τα άλλα βαριά βιομηχανία ο τουρισμός !!!!!