abta

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ABTA – Travel Trends 2019 | Οι προβλέψεις για Ελλάδα, ποιες είναι οι εξελίξεις

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με την, ιδιαίτερα σημαντική, έκθεση Travel Trends 2019, της Βρετανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA), ο “υπεύθυνος τουρισμός”, γίνεται πλέον όλο και πιο σημαντικός παράγοντας για την κράτηση των διακοπών. Aκόμη, αναφέρεται, ότι η Βουλγαρία και η Ελλάδα θα έχουν αύξηση των κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2019 κατά 30% και 6% αντίστοιχα.

Όπως σχολίασε στο money-tourism.gr, έμπειρος ταξιδιωτικός παράγοντας, στον οποίο τέθηκε υπόψη η έκθεση, “είναι η πρώτη φορά για την ερχόμενη τουριστική περίοδο, που έχουμε για την Ελλάδα, μια τόσο αισιόδοξη πρόβλεψη, από μια τόσο σοβαρή πηγή, όπως είναι η ABTA”.

Μάλιστα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι στην έκθεση γίνεται σημαντική αναφορά σε Βουλγαρία και Ελλάδα, και ακολουθούν οι υπόλοιπες χώρες.

Οι Βρετανοί, σύμφωνα με την έκθεση, θα συνεχίσουν να ακόμα αναμένεται να συρρέουν σε δημοφιλείς προορισμούς, όπως η Ισπανία και η Πορτογαλία, ωστόσο είναι πιθανό κάποιοι να ανακαλύψουν νέα μέρη, για να επισκεφτούν, σε αγαπημένους προορισμούς.
Το 2018 συντελέστηκε η επιστροφή της Τουρκίας και της Αιγύπτου με τις δύο χώρες να “απολαμβάνουν” σημαντική αύξηση στους επισκέπτες.

money tourism photo
money tourism photo

Αυτοί οι προορισμοί, που προσφέρουν σημαντικά χαμηλές τιμές και καλό προϊόν, είναι σε καλό δρόμο για καλή πορεία και το 2019, με αύξηση κρατήσεων 68% για την Τουρκία και
71% για την Αίγυπτο.

Αναφορικά με τους τύπους των ταξιδιών, τουρισμός παραλίας και city breaks, είναι η πρώτη επιλογή με ποσοστά 44% και 46% αντίστοιχα.

Τα Travel Trends του 2019 σύμφωνα με την ABTA, έχουν ως εξής:

Ο υπεύθυνος τουρισμός σε συνεχή ανάπτυξη

Η αύξηση της ευαισθητοποίησης απέναντι στο περιβάλλον αντικατοπτρίζεται επίσης στη στάση των παραθεριστών απέναντι στις επιχειρήσεις – πάνω από το ένα τρίτο (36%) των ανθρώπων θα επιλέξουν μία επιχείρηση ταξιδιού έναντι μιας άλλης, εάν έχουν καλύτερη περιβαλλοντική καταγραφή, ενώ το 2014 το ποσοστό ήταν στο (23%) .

Ο υπεύθυνος τουρισμός έχει αυξηθεί περαιτέρω στην ημερήσια διάταξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των επιχειρηματικών αποφάσεων και σχεδιασμού, με πολλές εταιρείες να ανακοινώνουν σχέδια για να κάνουν τις διακοπές πιο «υπεύθυνες».

Για παράδειγμα οι TUI, Intrepid και G Adventures, έχουν ανακοινώσει σχέδια για περαιτέρω στήριξη της τοπικής οικονομίας και των εργαζομένων στους προορισμούς στους οποίους ταξιδεύουν. Η Thomas Cook επιδιώκει να αφαιρέσει 70 εκατομμύρια κομμάτια πλαστικών μιας χρήσεως μέσα στους επόμενους 12 μήνες και η Eurostar στοχεύει σε μείωση κατά 50% των πλαστικών μέχρι το 2020.

Αναζήτηση ενός αξιόπιστου εμπειρογνώμονα ταξιδιού

Ένας από τους κύριους λόγους που οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση με ταξιδιωτικό επαγγελματία είναι ότι αισθάνονται πιο σίγουροι με το ποσοστό να φτάνει στο (45%)  και τα Travel Trends 2019 να  κατευθύνονται προς  προσωπικές, προσαρμοσμένες και εξειδικευμένες ταξιδιωτικές συμβουλές.

Σε μια εποχή απεριόριστης επιλογής και πληροφόρησης, οι επαγγελματίες που παρέχουν υπηρεσίες ταξιδίου εκτιμούνται ιδιαίτερα – προσφέροντας μερικές καλά επιλεγμένες διακοπές που ικανοποιούν τις ειδικές απαιτήσεις του πελάτη.

Η Ευρώπη στην πρώτη θέση των επιλογών

Τα Travel Trends 2019 αποκαλύπτουν επίσης ότι, παρά την πρωτοφανή πολιτική αναταραχή και αβεβαιότητα του παρελθόντος έτους, οι Βρετανοί δεσμεύονται σταθερά να κάνουν διακοπές – με προκαταβολικές κρατήσεις για το καλοκαίρι του 2019, σημειώνοντας 12% αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι.

Η Ευρώπη βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των τόπων, που σκοπεύουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες οι παραθεριστές, ενώ το 61% σχεδιάζει να ταξιδέψει τον επόμενο χρόνο.

Οι οργανωμένες διακοπές είναι πιθανό να αποδειχθούν δημοφιλής επιλογή για την αναζήτηση καλής αξίας, αφού τρία στα πέντε άτομα (60%) δήλωσαν ότι έκαναν κράτηση για ένα πακέτο φέτος, επειδή ήταν η καλύτερη επιλογή για την τιμή.

Ο Mark Tanzer, Διευθύνων Σύμβουλος της ABTA δήλωσε:
Στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε το συνέδριο της ΑΒΤΑ το 2015

«Τα ζητήματα βιωσιμότητας είναι τώρα βασικά στο μυαλό των παραθεριστών, η έρευνά μας δείχνει ότι οι άνθρωποι όλο και περισσότερο συνειδητοποιούν τη θετική επιρροή που μπορούν να έχουν μέσα από τις επιλογές κρατήσεων των διακοπών τους. Η τουριστική βιομηχανία εργάζεται εδώ και καιρό σε ένα φάσμα θεμάτων βιωσιμότητας.

Ακόμη, πρόσθεσε: « Παρά την αβεβαιότητα του Brexit, οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να κάνουν διακοπές, αντανακλώντας την ισχυρή δέσμευση και την επιθυμία των ανθρώπων να ταξιδέψουν ».

Ακόμη, στην έκθεση της ABTA Travel Trends του 2019 παρουσιάζονται:
Τα ταξίδια ευεξίας είναι σε άνοδο

Ο τουρισμός για τον ευεξία εκτιμάται σήμερα στα 639 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, αυξανόμενος, δηλαδή, περισσότερο από δύο φορές πιο γρήγορα από τον γενικό τουρισμό.

Με τα ταξίδια παγκοσμίως να σημειώνουν αύξηση μέχρι 20% από το 2015, οι ταξιδιωτικές εταιρείες τροφοδοτούν όλο και περισσότερο τη ζήτηση για διακοπές ευεξίας, προσφέροντας νέα προγράμματα που επιδιώκουν να μετριάσουν το άγχος και να ενισχύσουν την ευημερία.

Η προσωπική συμβουλή

Ο αυξανόμενος αριθμός παραθεριστών κοιτάζει ένα πακέτο διακοπών ξέροντας ότι πέρα από τη καλύτερη επιλογή για την τιμή, σημαντική είναι και η προστασία του καταναλωτή. Βλέπουμε επίσης τις ταξιδιωτικές εταιρείες που εισάγουν νέους τρόπους για την παροχή ευέλικτων και εξατομικευμένων διακοπών.

Αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες που επιθυμούν ένα ξεχωριστό ταξίδι μπορούν να το κάνουν, ενώ απολαμβάνουν ακόμα τις προστασίες και τις διαβεβαιώσεις ενός πακέτου, εάν κάνουν κράτηση υπηρεσιών μαζί στην ίδια αγορά.

Η τεχνολογία υποστηρίζει μια απρόσκοπτη εμπειρία διακοπών

Η τεχνολογία προσφέροντας νέες υπηρεσίες  καθιστά ευκολότερη τη ζωή των ταξιδιωτών – από τη στιγμή που αφήνουν την πόρτα τους στο σπίτι τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *