Πριν από λίγο η Jet2Holidays, με γραπτή επικοινωνία του διευθύνοντος συμβούλου της Steve Heapy, έκανε γνωστή την απόφαση της, να αναβάλει τα πακέτα διακοπών της μέχρι τις 17 Ιουνίου.
Η βρετανική εταιρία κάνει αναφορά στο πλήθος των κρατών που τελούν υπό καραντίνα και των ταξιδιωτικών περιορισμών που έχουν τεθεί σε εφαρμογή, λόγω της έξαρσης της πανδημίας.
Η Jet2Holidays αναφέρει ότι 500 άτομα του τηλεφωνικού της κέντρου εργάζονται από το σπίτι, και έρχονται σε επαφή με όσους επηρεάζονται από τις ακυρώσεις πτήσεων. Τουλάχιστον το 50% των πελατών της προχωράει σε αλλαγές κρατήσεων.
Για να έχουν οι αλλαγές κρατήσεων το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, η Jet2Holidays έχει λάβει τα εξής μέτρα:
Παροχή χαμηλότερων τιμών για το καλοκαίρι του 2020 ώστε να προσελκυσθούν υφιστάμενοι και νέοι πελάτες
Τα στοιχεία από τις αλλαγές κρατήσεων δείχνουν μια ανοδική τάση για τα τέλη του καλοκαιριού του 2020 ή το καλοκαίρι του 2021. Οι χαμηλές τιμές κατά τις περιόδους αυτές είναι απαραίτητες, διότι υπάρχει λιγότερος χρόνος για να γεμίσουν τα αεροπλάνα και τα ξενοδοχεία, καθώς και διότι ένα μέρος του πληθυσμού (ειδικά οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες) θα είναι σκεπτικές για την πραγματοποίηση ταξιδιών ή ενδέχεται να είναι ακόμα σε καραντίνα.
Διατήρηση των κρατήσεων και των τιμών για τη χειμερινή περίοδο 2020/2021 και το καλοκαίρι το 2021.
Η βρετανική εταιρία αναφέρει ότι προσπαθεί διαρκώς να διατηρήσει τις κρατήσεις των πελατών της στα ξενοδοχεία. Σε μια περίοδο, που πολλές εταιρίες κλείνουν ή μειώνουν τα τηλεφωνικά τους κέντρα, η Jet2Holidays διαθέτει επιπλέον προσωπικό με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση.
Όπως υπογραμμίζει ο κ. Heapy, “…Εμείς, στην Jet2holidays, αναλάβαμε επιθετική πολιτική εκπτώσεων για το Καλοκαίρι του 2020, προκειμένου να τονωθεί η ζήτηση. Τα αποτελέσματα της πολιτικής αυτής, δείχνουν ότι οι πελάτες προτιμούν να κάνουν κράτηση για αργότερα το καλοκαίρι 2020 ή για το καλοκαίρι 2021. Οι χαμηλές τιμές είναι απολύτως απαραίτητες για την αρχή της φετινής σαιζόν, καθώς:
· Υπάρχει λιγότερος χρόνος για να γεμίσουμε τα αεροσκάφη μας και τα ξενοδοχεία σας
· Ένα σημαντικό μέρος του πληθυσμού (συμπεριλαμβανομένων των ηλικιωμένων και των οικογενειών) μπορεί να είναι απρόθυμο να ταξιδέψει ή μπορεί ακόμη να είναι σε απομόνωση”.
Και καταλήγει: “Κανείς δεν κάνει περισσότερα από την Jet2holidays για να προσπαθήσει να φέρει κρατήσεις στα ξενοδοχεία σας. Πολλοί από τους ανταγωνιστές μας έχουν μειώσει ή κλείσουν τα τηλεφωνικά τους κέντρα, ενώ εμείς έχουμε επιπλέον προσωπικό που εργάζεται όλο το εικοσιτετράωρο. Αν δουλέψουμε μαζί σε αυτές τις δύσκολες στιγμές και διατηρήσουμε κάθε πελάτη που μπορούμε, θα επιβιώσουμε στο χειρότερο γεγονός που επηρεάζει τα ταξίδια και ελπίζουμε να έχουμε ένα πολύ καλύτερο 2021.
Σας ευχαριστώ για την υποστήριξη σας”.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Jet2, προτρέπει τους ξενοδόχους να επικοινωνουν απευθείας μαζί του, στο προσωπικό του email.
Καλησπέρα σας,
Πράγματι σωστή ανταπόκριση και πάνω από όλα στρατηγική της εν λόγω εταιρείας.
Με εκτίμηση από Κεφαλονιά
εχω μια απορια.πως μπορει ο κος Heapy να μας εξασφαλησει οτι θα φερει τουριστες αρνητικους
στον ιο.ο τουρισμος δεν εξαρταται απο την κατασταση στην ελλαδα αλλα απο την κατασταση στην αγγλια και γενικα στην ευρωπη.ειμαι σιγουρος οτι η ελληνικη κυβερνηση δεν θα επιτρεψει με τιποτα
να δεχθει επισκεπτες εαν δεν ειναι σιγουρη οτι αυτοι ειναι αρνητικοι στον ιο.οποτε οι πιθανοτητες να χαθει τελειως το καλοκαιρι ειναι πολυ μεγαλες.