Βαρύτατες καταγγελίες κατά της Robinson, εκτοξεύουν πηγές προσκείμενες στον όμιλο Μαντωνανάκη, με αφορμή την σημερινή ανακοίνωση της γνωστής πολυεθνικής τουριστικής εταιρίας, με την οποία γνωστοποιεί τη διακοπή της συνεργασίας με το “Kalimera Kriti”, την οποία αποκάλυψε κατ’ αποκλειστικότητα το money-tourism.gr.
Οι πηγές αυτές κάνουν λόγο για δόλια χρεωκοπία της εταιρίας CLUB HOTEL MANAGEMENT A.E., 100% θυγατρική της Robinson, προκειμένου να αποφύγει να εκπληρώσει τις συμβατικές της υποχρεώσεις, όπως αυτές αποτυπώνονται σε σχετική δικαστική απόφαση.
Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά, όπως προκύπτουν από το αποκλειστικό ρεπορτάζ μας:
Τον Ιούλιο του 2015, η εταιρία CLUB HOTEL MANAGEMENT AE, καταθέτει αίτηση πτώχευσης στα δικαστήρια των Αθηνών, χωρίς να γνωστοποιήσει την σχετική διαδικασία στην ιδιοκτήτρια εταιρία του “Kalimera Kriti”, η οποία είχε δικαιωθεί δικαστικά στις απαιτήσεις της, έναντι της εταιρίας, η οποία, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, θα έπρεπε να της καταβάλλει όσα προέβλεπε η μεταξύ τους σύμβαση.
Τον Οκτώβριο και ενώ ήταν σε εξέλιξη η διαδικασία της πτώχευσης, η CLUB HOTEL MANAGEMENT AE, έβαλε κανονικά στον κατάλογο του 2016 το “Κalimera Kriti” και το πουλούσε κανονικά στο ευρωπαϊκό τουριστικό κοινό, όντας μάλιστα πολύ δημοφιλές.
Τον Ιανουάριο του 2016 το Πρωτοδικείο Αθηνών κήρυξε την εταιρία σε πτώχευση, χωρίς ωστόσο η CLUB HOTEL MANAGEMENT AE, πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, να ενημερώσει την HELIOS HOTELS, ενώ συνέχισε να πουλάει το ξενοδοχείο κανονικά στο ευρωπαΙκό κοινό.
Πηγές του ομίλου Μαντωνανάκη κάνουν λόγο για είσπραξη ποσού που αφορά κρατήσεις στο “Kalimera Kriti”, που ξεπερνά τα 30 εκ. ευρώ!!!
Πριν από λίγο, ο όμιλος Μαντωνανάκη, προχώρησε στην έκδοση ανακοίνωσης, κυρίως προς τους tour operators, τους οποίους διαβεβαιώνει ότι το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει κανονικά την εφετινή περίοδο, ενώ καταγγέλει ότι έμαθε τα περί χρεωκοπίας, όπως και όλο το υπόλοιπο κοινό, δηλαδή από τον Τύπο.
Η πρωτότυπη ανακοίνωση των HELIOS HOTELS έχει ως εξής:
“Dear Collaborators,
MAHO S.A., the owner of KALIMERA KRITI hotel in Crete, Greece and member of the HELIOS HOTELS & RESORTS Group, is obliged to clarify the following with regard to today’s article in FVW titled “Aus für den Club Kalimera Kriti” and announcements that followed around distributions channels:
The hotel will operate normally for the full coming season as a five-star luxury resort, but not under the management of ROBINSON. The hotel will now return under the management of HELIOS HOTELS & RESORTS which guarantees the highest level of luxury facilities and services to the guests.
The unexpected change in the management is due to the fact that the management company CLUB HOTEL MANAGEMENT AE, a 100% subsidiary of ROBINSON and member of TUI group, has been declared bankrupt and according to its own statement is not in a position anymore to continue the hotel management.
MAHO S.A. would like to make clear to the public that ROBINSON and TUI hadn’t informed the Hotel KALIMERA KRITI about the filing for bankruptcy by ROBINSON itself in July 2015. The owner was surprised to learn that the hotel will not operate as a ROBINSON CLUB the same way as the Tour Operators, Travel Agents, clients and all travellers.
We are looking forward to welcome your esteemed clients at the Kalimera Kriti hotel and guarantee them an unforgettable holiday experience Helios Hotels & Resorts have been known for years.
Helios Hotels & Resorts”
Και η -πρόχειρη- μετάφραση:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ Kalimera Kriti ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ROBINSON
Η MAHO Α.Ε., ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου “Kalimera Kriti” στην Κρήτη, και μέλος του ομίλου Helios Hotels & Resorts, είναι υποχρεωμένη να διευκρινίσει τα ακόλουθα σε σχέση με το σημερινό άρθρο FVW με τίτλο “Aus für den Λέσχη Kalimera Kriti” και τις ανακοινώσεις που ακολούθησαν γύρω από διανομές σε διάφορα κανάλια:
Το ξενοδοχείο θα λειτουργήσει κανονικά για την τρέχουσα σεζόν ως ένα πολυτελές θέρετρο πέντε αστέρων, αλλά όχι υπό τη διαχείριση της ROBINSON.
Το ξενοδοχείο θα επιστρέψει τώρα υπό τη διαχείριση του HELIOS HOTELS & RESORTS η οποία εγγυάται το υψηλότερο επίπεδο με πολυτελείς εγκαταστάσεις και υπηρεσίες στους επισκέπτες.
Η απρόσμενη αλλαγή στη διαχείριση οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρεία διαχείρισης CLUB HOTEL MANAGEMENT AE, 100% θυγατρική της ROBINSON και μέλος του ομίλου TUI, έχει κηρυχθεί σε πτώχευση και, σύμφωνα με δική της δήλωση δεν είναι σε θέση πλέον να συνεχίσουν ως διεύθυνση του ξενοδοχείου.
H MAHO SA θα ήθελε να καταστήσει σαφές στο κοινό ότι, η ROBINSON και TUI δεν είχαν ενημερώσει το ξενοδοχείο Kalimera Kriti σχετικά με την κήρυξη πτώχευσης από τον Ιούλιο του 2015 της θυγατρικής εταιρείας ROBINSON Club Hotel Management και ότι δeν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές τους υποχρεώσεις έναντι του Ξενοδοχείου.
Γιά τόν ιδιοκτήτη ήταν έκπληξη να μάθει ότι το ξενοδοχείο δεν θα λειτουργεί ως ROBINSON CLUB με τον ίδιο τρόπο όπως τό έμαθαν και οι Tour Operators, Travel Agents, οι πελάτες και όλοι οι ταξιδιώτες που είχαν κλείσει τις διακοπές τους μέσω των διαφόρων καναλιών πληροφόρησης.
Περιμένουμε όλους όσοι έχουν κλείσει τις διακοπές τους στο ξενοδοχείο μας, να έρθουν για να ζήσουν μοναδικές διακοπές και αξέχαστη φιλοξενία”
Helios Hotels & Resorts”
Υπενθυμίζεται ότι η Robinson είχε εκδώσει την ακόλουθη ανακοίνωση, την οποία δημοσιοποίησε κατ αποκλειστικότητα το fvw:
” Αγαπητέ Συνεργάτη,
Δυστυχώς το ROBINSON CLUB KALIMERA KRITI δεν θα ανοίξει όπως ήταν προγραμματισμένο για την καλοκαιρινή σεζόν 2016 για τους κοινούς μας πελάτες.
Ο Έλληνας ιδιοκτήτης του Ξενοδοχείου ακύρωσε μονομερώς, και χωρίς να μπορούσαμε να το προβλέψουμε, με άμεση εφαρμογή τη συνεργασία.
Γι αυτό το λόγο, η λειτουργία κάτω από το brand Robinson δεν μπορεί να συνεχιστεί. Λυπούμαστε πολύ για αυτήν την απόφαση.
Δίνουμε την δυνατότητα στους πελάτες που έχουν ήδη κλείσει, να αλλάξουν την κράτηση σε οποιοδήποτε άλλο club Robinson (εκτός των ROBINSON CLUB CALA SERENA ή MALDIVES) ή σε οποιοδήποτε άλλο ξενοδοχείο της TUI στη Μεσόγειο ή στους Κανάριους Νήσους.
Εννοείται, χωρίς χρέωση αλλαγής και χωρίς επιβάρυνση, λαμβάνοντας υπόψη τη διαθεσιμότητα και τις αρχικές προϋποθέσεις, όπως την κατηγορία δωματίου και τη διάρκεια ταξιδιού.
Η TUI ενημερώνει το γραφείο σας με μία σημείωση στο σύστημα κρατήσεων.
Θα λάβετε μέσω email μία επιστολή για τους πελάτες σας, την οποία παρακαλούμε να προωθήσετε.
Ως εναλλακτική, σας προτείνουμε το ROBINSON CLUB DAIDALOS στην Κω και το KYLLINI BEACH στην Πελοπόννησο.
Εύκολη αλλαγή κράτησης:
- Αλλάξτε απλά την κράτηση στο επιθυμητό ξενοδοχείο, χωρίς χρέωση αλλαγής της κράτησης.
- Εάν η καινούρια τιμή του ταξιδιού είναι υψηλότερη, στείλτε μας ένα email με τον αριθμό της ηλεκτρονικής κράτησης στο email [email protected]
- H TUI χαμηλώνει την τιμή στην προηγούμενη τιμή του ταξιδιού
- Θα λάβετε σημείωμα επιβεβαίωσης
Αν έχετε ερωτήσεις για την κράτηση απευθυνθείτε στο 0511-567 8905.
Προσφορά για Τουρκία: Σε περίπτωση αλλαγής κράτησης σε Τούρκικο ROBINSON CLUB έως 01.05.2016, εκμεταλλευτείτε ένα επιπλέον μπόνους €200 ανά άτομο με τον κωδικό Urlaub200.
Η αρχική δικαιούμενη προμήθεια αυτονόητα παραμένει.
Λυπούμαστε για την δυσάρεστη κατάσταση για τους κοινούς μας πελάτες και για εσάς! Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας και την δέσμευσή σας, ώστε να βρούμε την καλύτερη εναλλακτική.
Με θερμούς χαιρετισμούς από Αννόβερο
Michael Knapp Stefanie Schulze zur Wiesch
Διευθυντής Πωλήσεων Διευθύντρια Hotelbrands”
Δυστυχώς θα υπάρξει μεγάλη μεγάλη συνέχεια…