Τα πεπραγμένα της τετραετίας 2019-2023, παρουσιάστηκαν σήμερα στον ΕΟΤ, παρουσία του υπουργού Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια, με την απουσία όμως των εργαζομένων στον οργανισμό, οι οποίοι με ανακοίνωσή τους, αφού διεκδικούν -και αυτοί- την “πατρότητα” της καλής πορείας του Τουρισμού, διαμαρτύρονται για το γεγονός ότι η παρούσα ηγεσία αρνήθηκε να συναντηθεί μαζί τους…
Και βέβαια παρουσιάστηκε ΜΙΑ ακόμη διαφημιστική καμπάνια, η έβδομη, με νέο -ΞΑΝΑ- σλόγκαν, των οποίων το συνολικό κόστος ανήλθε στα 79 εκατ. €…
Πιο αναλυτικά και όπως αναφέρει το σχετικό δελτίου Τύπου, “…με το μήνυμα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή», ολοκληρώθηκε ο απολογισμός του πλούσιου έργου τουριστικής προβολής της Ελλάδας στον κόσμο, που- παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις- κατάφερε να αναδείξει την χώρα σε top of the mind τουριστικό προορισμό παγκοσμίως”.
Είναι αξιοσημείωτο, όπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ ότι σε 3,5 χρόνια, κυκλοφόρησαν επτά διαφημιστικές καμπάνιες, γεγονός που αξίζει να μελετηθεί από τα τμήματα Μάρκετινγκ μεγάλων διεθνών πανεπιστημίων!
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, “Η πολύτιμη συμβολή του ΕΟΤ καταγράφεται στην εντυπωσιακή ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού τα δύο τελευταία χρόνια, την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων, την προβολή των εμπειριών που προσφέρει η χώρα στον σύγχρονο ταξιδιώτη και τη διάχυση τουριστικού ρεύματος σε λιγότερο γνωστούς ελληνικούς προορισμούς ( Hidden Gems). Στο αποτέλεσμα αυτό συνέβαλλαν καθοριστικά:
- Επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε συνολικά 35 αγορές στόχους.
- Προγράμματα συνδιαφήμισης 30 εκ. ευρώ με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο.
- Επενδύσεις:
- 11 εκ. ευρώ σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες,
- 2 εκ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και
- 2 εκ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.
Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες, μεταξύ άλλων τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.α..
Υπενθυμίζεται ότι ο ΕΟΤ επιχορήγησε με 93.000 ευρώ συναυλία λαϊκού τραγουδιστή στο ΟΑΚΑ, για την προβολή του ελληνικού Τουρισμού διεθνώς, θέμα που αποκάλυψε το money-tourism.gr και πήρε μεγάλες διαστάσεις…
Όπως τόνισε ο υπουργός Τουρισμού κ Βασίλης Κικίλιας: «Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα, δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου, του Γενικού Γραμματέα κ. Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων του ΕΟΤ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Πραγματοποιήσαμε καμπάνιες όλο το χρόνο, προβάλαμε τον χειμερινό τουρισμό και άλλες ειδικές μορφές τουρισμού, αναδείξαμε την Ελλάδα μέσα στα κορυφαία 5 brand στον κόσμο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και ιδιαίτερα στο ίδρυμα Ωνάση για την πολύπλευρη και συνεχή υποστήριξη του στον ελληνικό τουρισμό».
Η Πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου, τόνισε ότι «τα θεαματικά άλματα του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω πρωτοφανών διεθνών κρίσεων, είναι αποτέλεσμα συνεργασίας, συντονισμού και συνέπειας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΟΤ, που έχει ήδη δρομολογηθεί, καθώς και η οργανική ενσωμάτωση της γαστρονομίας και του πολιτισμού στην διαφημιστική προβολή της χώρας αποτελούν ορόσημα για το συνολικό έργο του ΕΟΤ». Και προανήγγειλε το Σχέδιο Δράσης, «Ανθισμένες Διαδρομές-Λευκάδιος Χερν», όπου στο πρότυπο των δρόμων της ανθισμένης κερασιάς της Ιαπωνίας, θα αναδεικνύονται όλες οι περιοχές και όλα τα είδη ανθοφορίας στην Ελλάδα, ενισχύοντας και προβάλλοντας ταυτόχρονα τόσο την πρωτογενή παραγωγή όσο και τον ιδιαίτερο τοπικό πολιτισμό κάθε περιοχής».
Ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης υπογράμμισε: «Οι Έλληνες όταν έχουμε στόχο κάνουμε θαύματα. Ένα τέτοιο μικρό θαύμα συντελέστηκε αυτά τα χρόνια , όταν καταφέραμε από το μηδέν του Μαρτίου του 2020 να φτάσουμε ξανά στα έσοδα του 2019 και να ετοιμαζόμαστε για νέα ρεκόρ φέτος.
Παραδίδουμε την φήμη της χώρας πολύ πιο ισχυρή από ότι την παραλάβαμε κι έναν ΕΟΤ πιο δυνατό, πιο παρεμβατικό. Δεν κρυφτήκαμε πίσω από την μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας του τουρισμού που έτυχε στον δρόμο μας. Σπάσαμε στερεότυπα και ταμπού δεκαετιών και καινοτομήσαμε όπου χρειαζόταν. Τα καταφέραμε όλοι μαζί και είμαι υπερήφανος γι’ αυτό».
Τόσο η Πρόεδρος όσο και ο Γ.Γ. ΕΟΤ ευχαρίστησαν τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, καθώς και όλο το ανθρώπινο δυναμικό του ΕΟΤ, εντός κι εκτός Ελλάδας, για την άριστη συνεργασία.
Οι εργαζόμενοι
Οι εργαζόμενοι του ΕΟΤ, σε ανακοίνωσή τους ανέφεραν τα εξής:
“Αναφορικά με την πρόσκληση του Γ.Γ.ΕΟΤ κ.Φραγκάκη προς το προσωπικό του ΕΟΤ να παρευρεθεί την Πέμπτη 11.5.2023 στην παρουσίαση των πεπραγμένων του Τουρισμού κατά την παρελθούσα 4ετία παρουσία του κ. Κικίλια, το Δ.Σ του Συλλόγου Υπαλλήλων ΕΟΤ στην έκτακτη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα 9.5.2023 τοποθετείται ως ακολούθως:
Ο κ. Κικίλιας είναι ο μόνος υπουργός στην ιστορία του Οργανισμού, που δεν ήρθε ούτε καν εθιμοτυπικά να χαιρετήσει το προσωπικό του , όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του.
Η απαξίωση για το προσωπικό και τα προβλήματά του , που είναι και προβλήματα του Οργανισμού, επιβεβαιώθηκε, αφού δύο φορές κατά τη διάρκεια της θητείας του ο Σύλλογός μας ζήτησε να τον δει -κάτι που πάντα συμβαίνει με τον εκάστοτε επιβλέποντα υπουργό- αλλά ο ίδιος δεν θέλησε.
Ο Σύλλογος εργαζομένων θεωρεί ότι παρόλη την επιτυχία στον τομέα του τουρισμού που ήταν αποτέλεσμα κυρίως της μεγάλης προσπάθειας του προσωπικού του Ε.Ο.Τ με την παραπάνω στάση του δεν το αναγνώρισε.
Έρχεται λοιπόν στον Οργανισμό 10 ημέρες πριν τις εθνικές εκλογές για τον απολογισμό της τετραετίας για τον Τουρισμό, αλλά ο Σύλλογος μας επιλέγει να μην παρευρεθεί θεωρώντας άκαιρη την παρουσία του την συγκεκριμένη χρονική στιγμή”.
Greece. A life-changing experience.
Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ «Greece. A life–changing experience» (Ελλάδα – Εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή) έχει ως στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στην Ελλάδα, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της χώρας, που μπορεί ακόμα να προσφέρει αυθεντικές, βιωματικές εμπειρίες που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους!
Πρόκειται για μια ζωηρή και ανατρεπτική ταινία που περιγράφει με εικόνες: «Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους;» και για τα οποία η Ελλάδα και ο ΕΟΤ έχουν όλες τις απαντήσεις.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση…Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Oι «δυσκολίες» που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας, που όμως κάνουν τις διακοπές, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής».
Η καμπάνια «Greece. A life–changing experience» θα προβληθεί σε διεθνή Μέσα Επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.
1 σχόλιο στο “Απολογισμός ΕΟΤ 4ετίας χωρίς τους εργαζόμενους και νέα -μία ακόμη- τουριστική καμπάνια για το 2023 | «Greece. A life-changing experience»”