Photo by Pixabay on Pexels

Apptopia: Οι 10 ταξιδιωτικές εφαρμογές με τα περισσότερα “downloads” το 2021 | Google Maps, Booking και Uber στις πρώτες θέσεις

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πώς έφταναν οι άνθρωποι στον προορισμό τους όταν ταξίδευαν οπουδήποτε πριν από τους Χάρτες Google ; Η εφαρμογή αυτή GPS “ηγείται” όλων των ταξιδιωτικών εφαρμογών για τις περισσότερες νέες εγκαταστάσεις το έτος 2021.

Η Apptopia έδωσε στην δημοσιότητα τις 10 πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικές εφαρμογές και τις εφαρμογές OTA (διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο)  για κινητά, με τις περισσότερες λήψεις σε όλο τον κόσμο και στις ΗΠΑ.

Η πλήρης λίστα με τις κορυφαίες λήψεις παγκοσμίως για το 2021 ΕΔΩ, ενώ η αντίστοιχη  λίστα του 2020 ΕΔΩ.

Travel_WW-2Ταξίδι_ΗΠΑ

Οι εφαρμογές Rideshare αντιπροσωπεύουν τις μισές από τις κορυφαίες ταξιδιωτικές εφαρμογές που έχουν ληφθεί φέτος, από τρεις πέρυσι, με τις προσθήκες των DiDi και Bolt . Και οι δύο εφαρμογές ride hailing είχαν διεθνείς επεκτάσεις φέτος.

Στις ΗΠΑ, δύο εφαρμογές αεροπορικών εταιρειών ολοκληρώνουν τις τελευταίες θέσεις της κατάταξης, όπως και πέρυσι. Η διαφορά φέτος είναι ότι η Delta βρέθηκε πάνω από την Southwest. Το Where is my Train (που ανήκει στην Alphabet) μπήκε στην παγκόσμια κατάταξη παρά το γεγονός ότι λειτουργεί μόνο στην Ινδία ως εφαρμογή ελέγχου δρομολογίων και κατάστασης τρένων.

Οι εφαρμογές OTA είναι τόσο διαδεδομένες στην κατάταξη, έχοντας τις μισές θέσεις στις ΗΠΑ, που η Apple αποφάσισε να τις κατατάξει ξεχωριστά.

OTA_WW-1

OTA_US

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Booking.com και η Airbnb παραμένουν οι δύο κορυφαίες εφαρμογές που σκέφτονται οι άνθρωποι όταν σχεδιάζουν το επόμενο ταξίδι τους. Το Tripadvisor και το Skyscanner ήταν το #7 και το #9 πέρυσι, αντίστοιχα.

Το Hopper κλέβει την παράσταση, έχοντας αυξήσει τις λήψεις στις ΗΠΑ κατά 183% φέτος. Η εφαρμογή δεν ήταν καν στην παγκόσμια κατάταξη πέρυσι, αλλά έφτασε στη θέση 3 φέτος.

Η Apple ρώτησε την CSO του Hopper, Dakota Smith, τι οδήγησε στην αύξηση της απόδοσής τους και είπε, ” …Το Hopper εισήγαγε μια σειρά προϊόντων fintech ταξιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Price Freeze, Cancel for Any Reason, Flight Disruption Guarantee και πολλά άλλα, και τον περασμένο χρόνο είδαμε την υιοθέτηση αυτών των προϊόντων να εκτοξεύεται στα ύψη. Σήμερα, περίπου το 50% των εσόδων μας προέρχεται από αυτά τα προϊόντα fintech και κατά μέσο όρο, οι πελάτες αγοράζουν περίπου δύο προϊόντα fintech σε κάθε ταξίδι που κάνουν κράτηση. Με την αστάθεια που βλέπουμε στη σημερινή ταξιδιωτική βιομηχανία, οι ταξιδιώτες αναψυχής θέλουν να διασφαλίσουν ότι τα χρήματα και οι εμπειρίες τους είναι προστατευμένο».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *