elime

Ασφάλεια, δρομολόγια, τιμές & brand τα κλειδιά της επιτυχίας στην κρουαζιέρα

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ασφάλεια, τα δρομολόγια, οι τιμές και το εμπορικό σήμα (brand) είναι τα κλειδιά για επιτυχημένες πωλήσεις στον τομέα της κρουαζιέρας, η οποία παραμένει στην κορυφή της γερμανικής τουριστικής αγοράς, σύμφωνα με την αποκλειστική μελέτη ‘Cruise Market Germany’ του fvw.

Η τρίτη ετήσια μελέτη του fvw συντάχθηκε βάσει ερωτηματολογίου σε δείγμα 185 ταξιδιωτικών πρακτόρων της Γερμανίας, οι οποίοι είναι αντιπροσωπευτικοί της πληθυσμιακής δομής της χώρας για τις τάσεις στη ζήτηση των διακοπών κρουαζιέρας, καθώς επίσης και για τις δικές τους απόψεις σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες 23 διαφορετικών brands κρουαζιέρας. Για πρώτη φορά, η μελέτη έχει χωριστεί σε τέσσερα διαφορετικά τμήματα: Όγκος (μαζική αγορά), Premium, Luxury και Αποστολή (ομαδικά ταξίδια με συγκεκριμένο σκοπό).

cruises-deckΗ κρουαζιέρα παραμένει ένας τομέας ζωτικής σημασίας στην επιχειρηματική ανάπτυξη των γερμανικών ταξιδιωτικών γραφείων, τα οποία σε ποσοστό 77% σκοπεύουν να επεκτείνουν τις πωλήσεις κρουαζιέρας το προσεχές έτος, σύμφωνα με την έρευνα του fvw. Ένα υψηλό 85% προέβλεψε ότι η ζήτηση για υπερωκεάνειες κρουαζιέρες θα συνεχίσει να αυξάνεται, ενώ το 44% αναμένει επίσης αύξηση της ζήτησης για τις παραποτάμιες κρουαζιέρες -έναντι μόλις 24% πέρυσι.

Το 2015, περίπου 1,8 εκατομμύρια Γερμανοί επέλεξαν κρουαζιέρα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την CLIA, και αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί στα 2 εκατομμύρια φέτος.

cruises-insideΟι κορυφαίοι παράγοντες στην απόφαση του πελάτη να επιλέξει κρουαζιέρα για τις διακοπές του είναι η ασφάλεια (με το 78% των ταξιδιωτικών πρακτόρων να την περιγράφει ως «απαραίτητη» ή «πολύ σημαντική»), τα δρομολόγια (75%) και οι τιμές (76%). Ένα υψηλό 32% των πρακτόρων περιέγραψε τα δρομολόγια ως ουσιαστικό παράγοντα, 19 ποσοστιαίες μονάδες παραπάνω από πέρυσι, πράγμα που σημαίνει ότι η επιλογή των προορισμών αποκτά μεγαλύτερη σπουδαιότητα από τις παροχές και το service εν πλω. Ένα συντριπτικό 84% των πρακτόρων αναμένουν πτώση στς τιμές της κρουαζιέρας στο μέλλον, εξαιτίας της αύξησης του ανταγωνισμού.

tui-cruisesΤο brand θεωρήθηκε ουσιαστικός παράγοντας αγοράς από το 17% των Γερμανών τουριστικών πρακτόρων, αν και το 49% είπε ότι ήταν πολύ σημαντικό, ενώ το ίδιο το πλοίο (προϊόν, υπηρεσίες, κ.λπ) θεωρήθηκε ως βασικός παράγοντας απόφασης μόνο από το 14% και το 47% το χαρακτήρισε ως πολύ σημαντικό. Σε επίπεδο τμημάτων της συγκεκριμένης αγοράς, οι Γερμανοι ταξιδιωτικοί πράκτορες βλέπουν καλές προοπτικές στις κρουαζιέρες πολυτελείας (luxury) για το μέλλον, με το 75% να προβλέπει ανάπτυξη για αυτόν τον επιχειρηματικό τομέα, έναντι 55% το περασμένο έτος.

Στην κατάταξη των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων που εξειδικεύονται στην κρουαζιέρα, οι Γερμανοί πράκτορες κατανόμασαν για μια ακόμη φορά ως κορυφαίες την TUI Cruises και την Aida Cruises, τόσο ως προς την κάλυψη των κριτηρίων πώλησης και προϊόντων, όσο και ως προς την αναγνωρισιμότητά τους στους πελάτες.

aida-cruisesΗ TUI Cruises θεωρήθηκε ότι παρέχει την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής (value for money), ακολουθούμενη από την Hapag-Lloyd Cruises και τη νορβηγική Cruise Line (NCL). Η Hapag-Lloyd Cruises θεωρήθηκε καλύτερη στα δρομολόγια και την αξιοπιστία ποιότητας, ενώ η Aida Cruises διαθέτει την καλύτερη ψυχαγωγία, καθώς και τα καλύτερα προγράμματα άθλησης και fitness, σύμφωνα με τους πράκτορες που ερωτήθηκαν.

Τέλος, οι διεθνείς γραμμές κρουαζιέρας, όπως η MSC, η NCL, η Cunard και η Royal Caribbean παρέμειναν πίσω από τα τρία Γερμανικά brands, αλλά βελτίωσαν τις επιδόσεις τους, ενώ η Silversea και η Seabourn έπεσαν στην κατάταξη.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *