athens

Athens Roadshow: Πρώτος Σταθμός Λονδίνο…

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Με φόντο τον αριθμό ρεκόρ των 5 εκατομμυρίων επισκεπτών που αναμένονται στην Αθήνα για το 2017, η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων, μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών (ACVB), συνεχίζει την ανάπτυξη δραστηριοτήτων για την  προώθηση της Αθήνας ως προορισμού αναψυχής, city break, συνεδρίων και εταιρικών συναντήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό, το ACVB, ταξίδεψε στο Λονδίνο, πρώτο σταθμό σε μια σειρά αποκλειστικών παρουσιάσεων (Athens Roadshow), που έχουν σχεδιαστεί για τη στρατηγική προβολή της Αθήνας ως προορισμού, αναδεικνύοντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και την συνεδριακή υποδομή της πόλης με σύγχρονο και ζωντανό τρόπο. Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης έστειλε το δικό του μήνυμα στους συμμετέχοντες, τονίζοντας ότι η Αθήνα έχει όλα όσα χρειάζονται για τη διεξαγωγή συναντήσεων και συνεδρίων. «Οι άριστες εγκαταστάσεις και τα καταλύματα, το φιλικό προσωπικό και το επαγγελματικό δίκτυο και φυσικά αξιοθέατα παγκόσμιας κλάσης – κάνουν την Αθήνα έναν τέλειο και μοναδικό προορισμό για κάθε εκδήλωση».

athens logoΕίναι η πρώτη φορά που το Γραφείο Συνεδρίων κι Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων λανσάρει μια σειρά εξωστρεφών δράσεων με στόχο τον επαναπροσδιορισμό της θέσης της Αθήνας στο πεδίο του Συνεδριακού Τουρισμού  και την προώθηση της ελληνικής πρωτεύουσας ως κορυφαίου προορισμού  για συναντήσεις και συνέδρια.

Την κλειστή παρουσίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 25 Οκτωβρίου 2017, σε κεντρικό ξενοδοχείο του Λονδίνου με τη συμμετοχή εκπροσώπων του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, παρακολούθησαν εκπρόσωποι μεγάλων ευρωπαϊκών και διεθνών επαγγελματικών ενώσεων με έδρα το Λονδίνο, κεντρικών PCOs κι εκπρόσωποι των τοπικών μέσων ενημέρωσης MICE.

Η εκδήλωση έγινε παρουσία του Πρέσβη της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο, κ.  Δημήτρη Καραμήτσου – Τζιρά, ο οποίος επιβεβαίωσε την υποστήριξή του στις πρωτοβουλίες προβολής της Αθήνας, που αναλαμβάνει ο δήμος Αθηναίων, επισημαίνοντας ότι το να συνδυάσει κάποιος εργασία και αναψυχή σε μια τουριστική επίσκεψη αποτελεί πάντα πρόκληση. «Η Αθήνα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει αυτή την πρόκληση. Χάρη στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 διαθέτει άριστες υποδομές», ενώ «μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση φαίνεται ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για επενδύσεις στην Ελλάδα, που καταδεικνύει μια σαφή αναπτυξιακή τάση».

Τη στρατηγική του δήμου Αθηναίων στην προώθηση εξωστρεφών δράσεων που  προβάλουν τα πλεονεκτήματα της Αθήνας ως προορισμού, ενώ ταυτόχρονα προωθούν τη δυναμική και τον υψηλό επαγγελματισμό της πόλης στην διοργάνωση εκδηλώσεων, επιβεβαίωσε και η Πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης και τουριστικής Προβολής του Δήμου, κα Μαρία Λογοθέτη.

Η κα Λογοθέτη, αφού ευχαρίστησε τον Πρέσβη για τη στήριξή του, τόνισε ότι αποτελεί στρατηγική επιλογή του δήμου Αθηναίων να επενδύει στην ανάδειξη της Αθήνας σε ιδανικό προορισμό επαγγελματικού τουρισμού. «Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην καταξίωση της Αθήνας ως προορισμού, μέσα από μια σειρά πρωτοβουλιών σχεδιασμένες να παρουσιάσουν τα μοναδικά πλεονεκτήματα της πόλης μας», πρόσθεσε.

Όλες οι δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο των παρουσιάσεων του Athens Roadshow υποστηρίζονται από τους σημαντικότερους φορείς της τουριστικής βιομηχανίας της πόλης όπως την AEGEAN, χορηγό για τα ταξίδια του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων, την Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας – Αττικής και Αργοσαρωνικού και τον Ελληνικό Σύνδεσμο Διοργανωτών Συνεδρίων (HAPCO). Παράλληλα, σημαντικές επιχειρήσεις του κλάδου όπως συνεδριακά κέντρα,  μεγάλα ξενοδοχεία και γραφεία διοργάνωσης συνεδρίων έδωσαν το δικό τους στίγμα υποστήριξης σε αυτήν την ξεχωριστή συνάντηση.

“Η προσπάθεια της Αθήνας για ανάκαμψη συνεχίζεται, στην προσπάθεια αυτή ο συνεδριακός τουρισμός έχει πρωταρχικό ρόλο να παίξει, τόσο στην ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος όσο και στην άμβλυνση της εποχικότητας”  δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού κύριος Αλέξανδρος Βασιλικός.

Επόμενοι σταθμοί για το ACVB, θα είναι οι Βρυξέλλες και η Χάγη, ενώ για το 2018 σχεδιάζονται πολλές ακόμα εξορμήσεις για την παρουσίαση της Αθήνας στο πλαίσιο του Athens Roadshow.

H ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού αποτελεί προτεραιότητα για το δήμο Αθηναίων, με τον κλάδο να εμφανίζει σημαντική δυναμική. Η Αθήνα, τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον ICCA, έχει σκαρφαλώσει στους 25 πιο δημοφιλείς προορισμούς συνεδριακού τουρισμού, ενώ ο οικονομικός αντίκτυπος από τα συνέδρια που φιλοξένησε έφτασε τα 61 εκ.  ευρώ.

Στο πλαίσιο αυτό, τo Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (ACVB) συμμετείχε ουσιαστικά και στην πρόσφατη διεκδίκηση και τελική επιλογή της Αθήνας για τη φιλοξενία του Διεθνούς Συνεδρίου Μαρινών της ICOMIA, τον Οκτώβριο του 2018. Η υποβολή της υποψηφιότητας της ΕΝΩΣΗΣ ΜΑΡΙΝΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΕΜΑΕ) συνοδεύτηκε από μήνυμα του δημάρχου Αθηναίων, κ. Γιώργου Καμίνη, που τόνιζε τη σημαντική ευκαιρία ανάδειξης των δυνατοτήτων και των τεραστίων προοπτικών που έχει η Αθήνα και στο χώρο του Θαλάσσιου Τουρισμού.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *