Αυξημένη κερδοφορία για την TUI

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τους πελάτες της στο Ηνωμένο Βασίλειο να σημειώνουν άνοδο περίπου 5% εφέτος, η TUI, παρά τις επιπτώσεις των τρομοκρατικών επιθέσεων τον Ιούνιο στην Τυνησία, κατάφερε να επιτύχει αύξηση 15,4% στα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITA), τα οποία ανέρχονται σε €1,004 δισ., αυξημένα σε σχέση με τις μέχρι σήμερα προβλέψεις…

Προηγουμένως η TUI, η οποία σε μία εβδομάδα συμπληρώνει έναν χρόνο από τη συγχώνευσή της, είχε αναφέρει αύξηση μεταξύ 12,5% και 15% για το έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου.

 Βεβαίως, εφέτος, την ΤUI σημάδεψε το τραγικό γεγονός της τρομοκρατικής επίθεσης στην Τυνησία, όπου χάθηκαν 33 τουρίστες-πελάτες του ομίλου. «Η φρίκη είναι κάτι που θα μας συνοδεύει πάντα», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της TUI, Peter Long, αναφερόμενος στο τραγικό αυτό γεγονός, ενώ δίνει συγχαρητήρια στους ανθρώπους του ομίλου για την άριστη οργάνωση της μεταφοράς πίσω στην πατρίδα των διασωθέντων της επίθεσης πελατών του σπεσιαλίστα και τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν το όλο γεγονός.

Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι η επίθεση στην Τυνησία έχει κοστίσει στην TUI συνολικά €52 εκατομμύρια, ποσό το οποίο έχει απορροφηθεί από τον όμιλο.

Επιπλέον, λέει ότι, προκειμένου να αντισταθμίσει η TUI τον αντίκτυπο της επίθεσης στην Τυνησία, σε συνδυασμό με τη διακοπή των πτήσεων προς το Σαρμ ελ Σεΐχ, ο τουριστικός οργανισμός έχει στραφεί σε άλλους, ηλιόλουστους προορισμούς για τον χειμώνα, όπως είναι τα Κανάρια νησιά και το Πράσινο Ακρωτήριο. Προσθέτει δε, ότι η αύξηση των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων, κυρίως στο Μεξικό και την Καραϊβική, βοηθά επίσης να μειωθεί ο αντίκτυπος από τα γεγονότα στην Τυνησία και από τον αποκλεισμό της Αιγύπτου.

Οι κρατήσεις για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων είναι αυξημένες κατά 16%, ενώ η προσθήκη στον στόλο της TUI τριών επιπλέον αεροσκαφών 787 Dreamliner, έχει συμβάλλει ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα σε προορισμούς όπως το Μεξικό, η Δομινικανή Δημοκρατία και η Τζαμάικα. Την ίδια στιγμή στο πρόγραμμα των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων του τουριστικού οργανισμού έχει προστεθεί η Κόστα Ρίκα.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για τον χειμώνα οι κρατήσεις είναι αυξημένες κατά 4% και οι μέσες τιμές πώλησης είναι επάνω κατά 2%, ενώ, ήδη, έχει πωληθεί το 51% του χειμερινού προγράμματος του tour operator.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *