Η Royal Caribbean διατηρεί τη θέση της, πάνω από την TUI, στα κορυφαία δέκα πιο πολύτιμα σήματα (brands), στον κλάδο της Αναψυχής και του Τουρισμού, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα.
Η αξία του brand της εταιρείας Κρουαζιέρας, παρέμεινε σταθερή στα 3,8 δισ. δολάρια σε σχέση με πέρυσι.
Η Royal Caribbean βρίσκεται σε εξέλιξη για τη μελλοντική ανάπτυξή της και έχει υψηλή ζήτηση στη βιομηχανία των κρουαζιερόπλοιων, λόγω των ισχυρών οικονομικών αποτελεσμάτων του 2018, σύμφωνα με την εκτίμηση της Brand Finance.
Η δεύτερη στην εν λόγω κατάταξη είναι η TUI, με brand του οποίου η αξία αυξήθηκε πάνω από 4% και κοστολογείται σε έως 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κλείνοντας ουσιαστικά και το χάσμα με την Royal Caribbean.
Η China International Travel ανέβηκε από την πέμπτη στην τρίτη θέση, με το brand της να έχει αξία 3,6 δισ. δολαρίων εξαιτίας της αύξησης των προβλέψεων των εσόδων για τα επόμενα χρόνια, καθώς η κινεζική τουριστική αγορά συνεχίζει να αναπτύσσεται με πρωτοφανή ταχύτητα.
Η κινεζική Happy Valley κινήθηκε από την δέκατη στην έκτη θέση με brand αξίας 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ακριβώς πίσω από τη Norwegian Cruise Line (3 δισεκατομμύρια δολάρια) και την Carnival Cruise Lines (2,9 δισεκατομμύρια δολάρια).
Ο διευθυντής εκτίμησης της χρηματοοικονομικής κατάστασης των brands Savio D’Souza δήλωσε:
«Η Royal Caribbean International παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα αναψυχής και τουρισμού στον κόσμο, αλλά αμφισβητείται από τις ευρύτερες οικονομικές αλλαγές.
Η σημαντική ανάπτυξη που επιτεύχθηκε από τις κινεζικές μάρκες ταξιδιών τροφοδοτείται από τη μεσαία τάξη της χώρας, καθώς είναι σε θέση να ταξιδεύει διεθνώς.
Η Hilton επέκτεινε το προβάδισμα του, ως το πιο πολύτιμο brand σε αλυσίδες ξενοδοχείων, μπροστά από τη Marriott, τη Holiday Inn, τη Hyatt, την Hampton Inn, την Shangri-La, την Double Tree, την Courtyard by Marriott, και την Wyndham και Ramada.